Hahaha dus als die er niet waren ging je het wel doen
Vrienden die perse niet wilden reserveren bij een restaurant wat ik aandroeg (terwijl je daar voor buiten kon reserveren) en op de gok ergens anders heen wilden, wat natuuuuurlijk ramvol zit
Iemand die ik net ontvolgd heb op insta. Zoveel selfies en dan tagt ze allemaal van die instaâs waardoor ze meer volgers krijgt. (Waarom doen mensen dit?) Ze deed mij ook volgen maar op een gegeven moment heeft ze me ontvolgd, volgens mij deed ze het om even aardig te zijn en dacht ze daarna nee doei in jou heb ik geen zin
Het was een oude bekende dus leek het me wel leuk om via social media contact te hebben maar dat blijkt dus niet wederzijds
Oke super random, maar ik erger me er dus aan dat als een NL artiest heel trots verteld dat ie op 1 staat in de NL top 40 en dan zoiets zegt van âen dan sta je dus gewoon boven Dua Lipa (of Ed Sheeran, of Lady Gaga), wat een wereldartiest is!â
Dan denk ik echt: ja je snapt toch wel dat jij alleen hier in NL op nummer 1 staat en zij in 100+ landen in de top 5.
Hahaha, BIJVOORBEELD. Bilal waarschijnlijk ook, of hoe heet dat ventje.
Maar volgens mij stamt deze ergernis al uit de tijd van TMF, of nog van daarvoor, toen Marco Borsato en Guus Meeuwis nog hip waren en zij deze uitspraken deden. Of Dinand van Kane ofzo. Maar moest er vandaag weer aan denken.
Ik weet niet waarom maar ik keek net de nieuwe clip van Roy D. onders en daarin dansen die danseressen het dansje niet tegelijk. Zo irritant. De twee rechts gaan gelijk en de andere twee niet. Kan ook niet stoppen met kijken.
Voor de liefhebber: Clip
Oh nu het hier over Guus Meeuwis gaat. Zijn nieuwe(?) liedje was op de radio en wat een kutnummer. Het gaat erover dat âechte mannenâ geen emoties uiten en niet praten. âEchte mannen praten nietâ. Blabla. Flikker op man. Lekker je stereotype mannelijkheid bevestigen in een lied.
Edit: nu met lyrics speciaal voor jullie.
âZe vraagt, waar heb je het over gehad
Ik zeg, ik weet niet precies meer wat
Echte mannen praten niet ze zeggen
Kom maar binnen drink nog eentje met me
Maken plannen om de wereld te gaan redden
Maar gaan toch weer naar huis.â
Ja dat laatste is het probleem Guus: grote praatjes om de wereld te veranderen en dan toch in clichĂ©s vervallen. Maar het wordt nog erger want âechte mannenâ hebben ook geen emoties volgens Guus want dat hebben âzeâ nooit geleerd.
âEen bron van al mân frustraties is dat ik niet kan uiten hoe graag ik haar zie.
En als we eerlijk zijn, is dat het moeilijkst want ik weet ik lijk wat apatisch
Maar dat is hoe ik het geleerd heb
Niet alsof ik niet geprobeerd heb
Denk dat ik iets te lang emoties geweerd heb
Echte mannen zijn niet goed in zulke dingen leren.â
Ik voel gewoon die haren in zân mond vanaf 02:00, hadden ze dat niet even over kunnen doen?
Mân vriend appte vanmiddag dat ie de hangmat voor me op zou hangen, maar sinds ik thuis ben ligt hij erin. Opbokken.
Zijn er echt mensen die hier met plezier naar luisterenâŠ
Ik lig er in hoor.
Godnondeju, nu wil ik er al weer uit, want het is donker en ik word een beetje misselijk van dit geschommel.
Waarom stalk ik social media als ik weet dat ik me rot ga voelen door wat ik tegen ga komen
Dat de sale in België zo laat moeten beginnen. Normaal mogen winkels pas op 1 juli korting geven, nu met corona werd die datum verlaat naar 1 augustus.
Ik maak mijn wishlist altijd met de Nederlandse websites open om te bekijken welke items in sale komen en hoe de prijzen komen te vallen, maar ik zie nu bij H&M bijvoorbeeld dat we blijkbaar dezelfde voorraad delen. Dus wat in NL uitverkocht is, is ook in BE uitverkocht.
En aangezien de sale in NL ondertussen al zoân anderhalve maand bezig is (toch?) zijn alle leuke dingen alleen nog beschikbaar in één of twee maatjes
Waarom moet de Belgische regering zich eigenlijk moeien met wanneer handelaars korting geven jfc.
Wat is er met zijn accent? Het is toch een Tilburger, waarom dan die harde G en uitspraak van de n aan het einde van een woord. Hij hoeft geen âwilde gij mee menâ te zingen maar dat accent wat hij nu doet is zo onauthentiek.
Sales in Nederland zitten voor zover ik weet niet aan data vast. Heb het idee dat H&M al heel lang sale heeft, maar dat sowieso om de haverklap heeft.
Ik gebruik bepanthen als nachtcreme maar dat blijft zo lang vet vind ik echt een vies gevoel
Het is zo warm en ik heb stress.
Door deze combi lig ik al 2 uur wakker terwijl ik morgen op kamp ga en daar nog minder ga slapen.
Ik lig al op de bank maar ik val maar niet in slaap
Meh ik was dus op een feestje (wel allemaal netjes volgens de regels met afstand enzo) waar ik niemand kende, op de jarige na dan maar die had geen tijd of stond telkens bij anderen. Verder toonde niemand interesse om een praatje met me te maken, behalve één meisje maar dat was ook maar voor een kwartiertje ofzo. Dusja dat voelde al heel kut en eenzaam. Voelde me gewoon zo buitengesloten. Mja na nog eventjes te zijn gebleven en wat rond hebben staan loeren, ben ik dus naar huis gegaan. Alleen nu kan ik niet slapen want ik heb daar dus dingen gehoord die ik liever niet had willen horen en waar ik nu dus mee in mijn hoofd blijf zitten en waardoor ik me nog eenzamer en leeg voel.
Echt wat een kut avond. Erger me echt enorm aan mezelf. Waarom ben ik zo?