Waar erger je je aan #7

Het wordt tijd dat Zara aan de zelfscanapparaten gaat. Al zal dat nooit gebeuren i.v.m. met jatgedrag van de consument. :upside_down_face:

1 like

Haha graag gedaan, mijn moeder had me dit ‘geleerd’ en ik vind het zo’n geniale lifehack dat ik wel even de tijd wilde nemen om het uit te leggen :grin:
Ik dacht dat de mijne, best een stabiele, van IKEA was, maar nu ik kijk zie ik m daar niet :confused:

1 like

Waar? Iig niet in Utrecht. Sinds Corona behandel ik de Zara in Utrecht als een soort Kijkshop. Kijken, kijken, ergeren en online kopen.

2 likes

In Eindhoven sowieso. Maar echt het meest onduidelijke en onlogische systeem ooit, het is me tot twee keer toe niet gelukt om zonder hulp van een medewerker daar af te rekenen.

2 likes

Ik deel je ergernis. Het is toch verschrikkelijk als een ander dan lekker makkelijk alle was op de bovenste verdiepingen hangt en dat jij dan alleen de onderkant kan gebruiken. Alles hangt ervoor en in de weg, je kan nergens meer bij. Word echt agressief van zulke wasrekken

1 like

Ik wil dit graag begrijpen, maar snap niks van de uitleg. Zou je dit kunnen verduidelijken?

1 like

image
(Ik ben echt slecht in sarcasme herkennen in platte tekst :confounded:)

1 like

Wel in Utrecht toch? Op de eerste verdieping heb ik wel eens bij zo’n ding afgerekend

1 like

Dat mijn eten weer eens te laat wordt bezorgd :expressionless:

1 like

Ik kom echt nooit op de eerste verdieping. Ik zal dat volgende keer eens doen.

Ik had zo graag nog even gaan sporten vanavond maar m’n buik doet zo’n pijn weer dat ik nu maar op de wc ga wonen

Nee. Ben niet sarcastisch, alleen te dom om je uitleg te snappen. Maar ik heb ook zo een rek, dus zou best jouw hack willen proberen.

3 likes

The Godfather deel 3 komt weer in de bios. Ik heb zo’n hekel aan die films en deze is echt vreselijk slecht. Maar ik moet met mijn moeder mee :weary:

1 like

Haha oh sorry, ik had de indruk dat ik zo’n idioot lang verhaal over zoiets relatief onbenulligs aan het houden was, vandaar :blush: Niet dom, het is gewoon lastig uit te leggen en lastig te snappen als je het niet gewoon voor je ziet.
Ik heb toevallig gisteren beddengoed opgehangen dus hier is een foto:

4 likes

die ziet er iig een stuk steviger uit dan dat krot van mij :laughing:

Deze schiet volgens mij niet zo snel los.

Pfff ik ben op zoek naar een winterjas maar ik vind alles troep. Er is gewoon echt niets leuks :cry:

Mijn tante die het leven als een wedstrijd ziet. Als wij wat hebben, dan moet zij het ook hebben, maar dan natuurlijk net iets beter. En als zij iets niet kan krijgen, dan een ander ook niet. En dat doet ze met werkelijk alles.

Ze heeft een nieuw huis gekocht en mijn ouders ook, dus dat is weer een wedstrijd voor haar. Haar huis wordt groter, is duurder, dus natuurlijk beter. Mijn ouders nemen een witte keuken. Zij natuurlijk zwart, want wit is zooo uit de mode. Oh en jullie nemen een Bora? Zo’n ronde? Oh nee dat is echt zo lelijk hoor, wij nemen er een met een vierkant rooster.

Echt mens, laat iedereen zijn eigen keuzes maken. Ze voert die wedstrijd ook echt in dr eentje, want het boeit verder niemand geen ene reet wat voor keuken ze neemt

13 likes

Dat soort mensen zijn echt zo kut idd. Vreselijk.

2 likes

Dank voor de foto erbij. Nu snap ik het en ga dit ook proberen!

1 like

Heb je een foto of tekening?? Ik heb ook zo een rek en snap dit niet
Edit: oh oeps had je al gepost

1 like