Zal misschien ook wel heel kut zijn om daar te werken en proberen ze het op ons af te reageren?
Is er een forummer hier die voor Inditex gewerkt heeft en ons meer kan vertellen?
Zal misschien ook wel heel kut zijn om daar te werken en proberen ze het op ons af te reageren?
Is er een forummer hier die voor Inditex gewerkt heeft en ons meer kan vertellen?
Nou retail is gewoon echt een fucking bitch. Mensen zijn zo fucking asociaal, echt niet normaal. Altijd dat afreageren op die ene persoon die er precies niks aan kan doen en boos worden als je zelf iets fout gedaan hebt. Bij het werk waar mn contract niet verlengd werd ook zo erg, mensen die zelf te laat komen, backstage moeten en dan boos worden dat ze in de rij moeten en niet op de lijst staan. Vriend, scheld nog een keer en ik bel de stage manager helemaal niet meer. Bek houden en wachten. âweet je niet wie ik ben?â Nee, laters.
âDaar zijn jullie toch voor?â
Ik heb sinds kort een mra beugel (tweede nacht) en nu doet een appel pijn om te eten in de ochtend. Ik wil gewoon een appel eten, laat me
Deze dingen zijn wel echt gewoon ergernis ten top zeg.
Waarom heb ik ooit zon ding in huis gehaald? Heb er altijd alleen maar ruzie mee.
Mijn moeder die vroeg of ik 5 december vrij heb. Dus ik vermoedde al dat ze een sinterklaas had uitgenodigd (?) voor mijn nichtje. Dus ik zeg ja maar wij komen niet als er een zwarte piet komt. En toen zei ze âik weet niet wie sinterklaas meeneemt he! Dat bepaalt hij zelfâ wat een kut antwoord zeg.
Misschien kan je moeder de buurman/oom henk/de fietsenmaker gewoon vragen om piet thuis te laten?
Altijd last van mân rug omdat ik op de verkeerde plek begin met ophangen en me dan in honderd bochten moet wringen om mân was kwijt te kunnen
Nee word tijd om het haar maar eens te gaan vertellen
Oh ik ben hier vet fan van Maar je moet niet iets anders doen dan van binnen naar buiten en van onder naar boven werken, dan is t inderdaad een enorme struggle en ben je vooral aan t bedenken hoe je dat rek door t raam kan smijten
Ja dat vind ik er zo irritant aan. Het is denk ik de zelfde man die voor mij en mijn zus ook sinterklaas speelde dus ik denk dat er voor haar een sentimentele waarde aanhangt om dat nu voor mijn nichtje te doen maar dat kan ook zonder zwarte piet of met een roetveeg piet.
OF geef mij gewoon de keuze om niet te komen door me van te voren te zeggen dat er een zwarte piet is
Ik hing er net een dekbedhoes overheen en die bovenkant is echt 4 x losgegaan. Kon hem echt wel uit het raam pleuren idd. Wat een ellende.
Kijk, dit noem ik een systeem. Ik geef me nog een kans
Ik heb een nieuwe ergernis ontwikkelend. Mijn collegaâs gaan gewoon door met eten en drinken als ik hen bel. Nu at een collega een appel (geen gehoor, joh) en een andere collega belde en viel âlangâ stil en ik âwaarom belt u?â en dan zegt ze âik ben nog even bezig met mijn koffie opdrinkenâ. Wtf, ik heb betere dingen te doen.
Mensen die schijt hebben aan de coronamaatregelen en dan mij willen overhalen om iets wel te gaan doen terwijl ik duidelijk aangeef me daar niet prettig bij te voelen
Haha jeeeeetje vooral die laatste! Echt asociaal. Nouja die eerste is ook aso, rare mensen.
Klinkt inderdaad niet leuk!
Ik kom niet meer bij de Zara/bestel er niets meer omdat niemand er vriendelijk is & het op een drukke middag een soort kinderdagverblijf wordt. Liever de Costes.
Oh die is ook heel zwaar daarvoor, sowieso vind ik dekbed dingen zo ruk ophangen. Ik heb daar een (vgm heet het een) radiotorwasrekje voor, die hang ik over de deur en dan verdeel ik de hoes daarover. Snap je frustratie
Tip voor beddengoed op zoân ding (hoop dat ik het duidelijk kan uitleggen): van 1 kant van je rek alleen het bovenste rekje uitklappen en vasthaken (zodat je daaronder niks hebt en dus iets langs kan ophangen), je dekbedovertrek 1 keer dubbelvouwen en met knijpers een soort van zigzaggend langs die spijltjes met de dubbelgevouwen kant vastzetten. Dus aan de binnenkant over de breedte beginnen, en dan de hoek om naar het volgende spijltje, etc. Heb dit jaren gedaan en werkte prima. Zo kun je één overtrek en 1 hoeslaken op 1 helft van het rek hangen en op de andere helft gewoon alledrie de rekjes uitklappen en nog andere was ophangen. Afhankelijk van hoe breed/lang je dekbedovertrek is zou je het onderste rekje ook nog kunnen uitklappen voor de slopen ofzo.
Ah thanks voor je uitleg haha.
Dat ding is alleen vet gammel dus hij stort steeds in, dat is het probleem met die wastoren. Ik heb ook nog een ander wasrek en die blijft gewoon altijd staan.
Blijkbaar heb ik ook gewoon een heel slecht goedkoop ding gekocht ofzo.