wel een leuke deken tho
Ik verloor een tijdje terug mijn pinpas van de gezamenlijke rekening, de bank heeft toen twee enveloppen gestuurd (nieuwe pinpas en pincode apart) maar die zijn allebei nooit aangekomen terwijl ze wel het goede adres hebben. Ze hebben daarna opnieuw twee enveloppen gestuurd maar we zijn nu alweer bijna een week verder en ik heb wederom niks ontvangen wie steelt mijn post
Bah ja ik denk dan altijd aan een drol als mensen dat zeggen
Achtergrondgebruik roaming van je apps uitzetten
Ooooh naar idee wel, hopelijk is er een andere verklaring en krijg je binnenkort wel een nieuwe pinpas
Ik stoor me echt aan mensen die denken: het is september, dus herfst. Nu ook weer verbaasde stories op Instagram met dat het 23 graden wordt volgende week. Ehhh, dit is echt al jaren zo. Ik ben half oktober jarig en tegenwoordig is het daarna pas echt herfst qua weer(en gelukkig maar want die natte, donkere maanden duren me al lang genoeg🤣). Dus al met al kan iedereen nog een dikke maand redelijk weer verwachten wat dat betreft.
Mijn collega is zooo pessimistisch. Als de zon schijnt is het niet leuk, als het regent is het niet leuk, als de wind waait is het stom. Kinderen zijn stom. Ouders zijn stom. Alles is stom.
Ik hoop dat ze snel weer thuis werkt.
Ja het wisselt wel natuurlijk, maar ik krijg bij heel veel mensen het idee dat ze instant 12 graden en regen verwachten. Op het strand vanmorgen ook mensen met winterjassen en alles?! Dus ik doel meer op dat mensen de overgang niet meer lijken te verwachten, maar direct herfstweer.
Net als dat je ook niet denkt, ja maart dus lente, lentekleding etc. Onze competitie in het najaar is zelfs meestal beter qua weer dan in het voorjaar!
Misschien ligt het aan de regen waardoor het niet zo voelt en swd hè grauwer word? Maar eens dat september nog alle kanten op kan. Gelukkig want de herfst hoeft nog niet te komen.
Erger trouwens met je mee met winterjas dragende mensen. Beetje heel erg vroeg nog.
Ik dacht ook dat het misschien daar aan zou liggen maar ze hadden echt mijn goede adres
Ik zou me heel ongemakkelijk voelen als ik als een soort kleuter van tevoren op zou geven wat ik allemaal niet wil eten als iemand me uitnodigt om te blijven eten? Wat vreemd.
Wat irritant. Wat willen ze in hemelsnaam wel eten? Zou er überhaubt geen zin meer in hebben. Of anders samen uit eten?
Snap heel goed dat je niet zomaar uit eten gaat. Het is ook niet jouw probleem dat zij niks lusten en dan zou je dus wel extra geld uitgeven, omdat zij moeilijk doen. Vreemde situatie zeg. Pannenkoeken wat @Milkyway zegt is misschien wel een idee inderdaad!
Edit: En als ze echt moeilijk blijven doen, zeg je gewoon dat ze moeten eten wat de pot schaft en zo niet, ze zelf maar moeten koken haha
Hoe kun je zoiets als ‘Italiaans’ niet lusten haha, dat is zoveel. Komen ze zelf niet met voorstellen? Best onbeschoft wel.
Persoonlijk zou ik zoiets hebben dat als ik bij vrienden zou eten dat ik zou eten wat de pot schaft. Leer je nog eens wat nieuws kennen misschien! Echt super irritant dat ze zo moeilijk doen, maar ze komen zelf ook niet met iets zeker?
Ik vind dit echt de omgekeerde wereld. Net als wat de rest ook zegt zou ik gewoon eten wat de pot schaft. Ik vind het al netjes dat je er rekening mee wilt houden. hopelijk eet je lekker!
september is herfst
Uitgeloot bij studentenvereniging: ‘Contact maken voor eerstejaars lastig’ - https://nos.nl/l/2347153
nou boehoe dat ze niet lid kunnen worden van 't corps, genoeg andere verenigingen
en leuk dat ze geloven dat t om loting gaat ipv afwijzing op uiterlijk/geen mensen kennen
aan mijn schoonvader die ons al 3 maanden een zaterdag laat vrij houden omdat ze iets willen vieren. Prima, maar toen we 2 weken terug vroegen na de plannen kon het allemaal ondanks de aangepaste corona maatregelen en nu gaan ze opeens op vakantie…
zo irritant, waren meerdere kinderen die het niet uitkwam en dan zo laat cancelen. Dus iedereen is geïrriteerd haha
Vind je haar stom?