Ik heb veel te veel verplichtingen / plannen deze zondag. I just want to stay in bed
Ik baal ervan omdat ik dacht dat mân haar aan het herstellen was. Ik liet het weer groeien maar nu zie ik weer overal hoofdhuid nu het wat langer is. Heb het maar weer allemaal
afgeschoren net. Hoop zo dat dit ooit goed komt en dit niet mân nieuwe leven/kapsel is. Vond het eerst wel tof zo afgeschoren en het staat me ook wel, maar nu wel klaar mee. Word er verdrietig van. Bah
Aan mijn vriend die zo voor familie zn verjaardag viert en hij is weg, en ik ruim het huis op??? Oké tot zover hebben we het afgesproken, maar nu gewoon sturen: het loopt uit. Ja leuk voor je, ga je toch eerder weg? Alsof ik de huissloof ben ofzo.
Dan mag jij ook lekker de gastvrouw spelen op zijn verjaardag en hij is er dan niet eens aan het begin ?
Ik denk dat ie er dan wel is, maar had fijn geweest als ie nog even helpt met laatste dingetjes doen.
Maargoed ik ben over een maand jarig en mocht ik t vieren dan weet ik wie het voorbereidt.
Hahah ja laat je hem alles doen Nou wens jullie toch veel plezier straks
Dank! Komt vast goed denk dat ik me maar laat bedienen vanmiddag en mn taarten ga eten hahaha
Dat mân ene oog ineens ontstoken en helemaal dik is en dat ik naar de supermarkt wil maar niet durf nu want het ziet er niet uit.
Als ik mensen op straat of in de supermarkt zie met âietsâ zoals een ontstoken oog, denk ik echt alleen (als ik al iets denk): Jezus wat kut voor je. Nooit: iehl.
Valt vast niemand op⊠en misschien een zonnebril als je het echt erg vindt? Maar ik weet zeker dat 99.9% het niet eens ziet
Even uitgebreid je nagels laten doen âloopt uit oepsâ hahaha
Aan alles en iedereen in de Action.Staat er bij aankomst al een fucking rij van heb ik jou daar en gaan mensen meteen bij het eerste schap uitgebreid met elkaar bespreken welke van de 17 opties ze gaan nemen waardoor ik dat klaphekje tegen me aan krijg.Sta ik bij de kassa staat er een man echt nog net niet in mijn nek te hijgen.Vervolgens vraag ik of hij zich even aan de 1,5m afstand wil houden negeert hij me gewoon? En zijn vrouw keek me echt zo glazig aan maar zegt ook niks? Werk nou ff mee mensen,ik wil alleen even een fotolijst kopen en dan ben ik weer weg ja.
Die reels functie van instagram waarop ik ineens dan van die seksueel getinte/dubbelzinnige filmpjes van jonge meisjes zie, die van tiktok komen
Aan van die instagrammers die (denk ik?) meer volgers willen en dan elke keer als ze een video/vlog kijken van iemand ze dit in hun stories zetten en hopen dat een bepaalde youtuber dit dan deelt. Ik zag bij meerdere youtubers dezelfde persoon voorbijkomen in hun gedeelde stories, het lijkt wel of die persoon niets anders doet dan posten dat ze youtube aan het kijken is.
Edit: ze taggen die personen dus.
De naam van de Peppernuts winkel. Ze verkopen dus pepernoten.
Dit lijkt me vreselijk
Dit hebben wij ook en met een knopje kan ik het aan en uit zetten⊠Maar ik begrijp dus niet als ik het aanzet , ik etensgeur van de buren in mijn wc ruik ik begrijp nog steeds niet hoe dat systeem werkt
Ik denk dat de afzuigkap op dezelfde ventilatieschacht is aangesloten?
Hopelijk ruiken ze haar schijtlucht dan niet als zij koken.
Heb je geen factuur per mail gekregen