Waar erger je je aan #7

Dat ik zelden nog tv kijk zonder ondertussen ook op m’n telefoon te zitten. Moet dan echt mijn telefoon in een andere kamer leggen maarrr ik heb een Chromecast dus ik bedien de tv vanaf m’n telefoon. First world problems maar wel schijtirritant want daardoor heb ik echt het idee dat ik veel minder ‘in’ een serie of film kan zitten dan vroeger. Zonde eigenlijk :slightly_frowning_face:

16 likes

De weet ik veel app pakte hem weer niet op na de reclame.

Dat ik me altijd zo verheug op dingen en dat het dan zo snel weer voorbij is.

5 likes

Aan dat ik vroeg in bed ben gaan liggen met een rustig boekje omdat ik zo moe was, maar toch heel slecht heb geslapen. Aan dat ik om 6:30 uit bed moest en mijn vriend tot 9 uur mag blijven liggen. Aan mijn schoenveters die zo lang zijn dat je met een normale strik alsnog over je veters struikelt. Aan mondkapjesplicht in de trein waardoor mijn bril beslaat. Aan anti-daklozen architectuur. Aan vrouwenkleding die geen fatsoenlijke zakken heeft waardoor je alles in een tas moet proppen. Aan dat mijn werk geen decaf koffie heeft. Aan dat ik het nu te koud heb in mijn tussenjas, en vanmiddag waarschijnlijk te warm. Aan dat een sportlegging nog geen geaccepteerd kledingstuk op werk is.

Ik heb niet echt mijn ochtend vandaag :confused:

28 likes

Wij hebben dit ook maar zitten niet in een appartementencomplex/flatgebouw maar gewoon in een heel oud pand. Vooral als bijv. De wasmachine aanstaat en het regent/veel heeft geregend. Het lijkt het alsof de schijt van de hele buurt je huis binnenkomt. Ik heb al niks met oude huizen (om zelf in te wonen) maar dit. Echt verrotte eieren zijn er niks bij. Het trekt wel redelijk snel weg.

1 like

tenor (2)

3 likes

Aan een nieuwe face cleanser (first aid beauty) die volgens de reviews een holy grail moet zijn, maar hij ruikt licht naar kots :nauseated_face:

Hahaha sommige dingen van the ordinary vind ik ook zooo stinken

1 like

Hahaha ik heb deze ook en de geur is idd niet top, wel een fijn product vind ik!

1 like

Ja, de recensies zijn ook super! Mijn flesje komt uit de adventkalender van Asos en had geen beschermlipje, dus misschien is ie gewoon over datum :woman_shrugging: mijn vriend ruikt het iig niet, dus die neemt hem over :joy:

1 like

Ik vind het koud in huis, maar ik vind het ook nog te vroeg om de verwarming aan te zetten. Dus dit ben ik nu achter mijn laptop:
giphy (16)

onder een wollen deken

21 likes

Ik ben te laat achter mijn internetaansluiting aangegaan bij mijn nieuwe woning want ik had niet verwacht dat er nog een internetaansluiting van de vorige bewoner was dus nu moet ik 2 weken zonder internet leven. Tips voor deze zware tijd zijn welkom.

1 like

wel een leuke deken tho

1 like

Ik verloor een tijdje terug mijn pinpas van de gezamenlijke rekening, de bank heeft toen twee enveloppen gestuurd (nieuwe pinpas en pincode apart) maar die zijn allebei nooit aangekomen terwijl ze wel het goede adres hebben. Ze hebben daarna opnieuw twee enveloppen gestuurd maar we zijn nu alweer bijna een week verder en ik heb wederom niks ontvangen :woozy_face::sos: wie steelt mijn post

Bah ja ik denk dan altijd aan een drol als mensen dat zeggen

2 likes

Achtergrondgebruik roaming van je apps uitzetten :upside_down_face:

1 like

Ooooh naar idee wel, hopelijk is er een andere verklaring en krijg je binnenkort wel een nieuwe pinpas

1 like

Ik stoor me echt aan mensen die denken: het is september, dus herfst. Nu ook weer verbaasde stories op Instagram met dat het 23 graden wordt volgende week. Ehhh, dit is echt al jaren zo. Ik ben half oktober jarig en tegenwoordig is het daarna pas echt herfst qua weer(en gelukkig maar want die natte, donkere maanden duren me al lang genoeg🤣). Dus al met al kan iedereen nog een dikke maand redelijk weer verwachten wat dat betreft.

16 likes

Mijn collega is zooo pessimistisch. Als de zon schijnt is het niet leuk, als het regent is het niet leuk, als de wind waait is het stom. Kinderen zijn stom. Ouders zijn stom. Alles is stom.

Ik hoop dat ze snel weer thuis werkt.

1 like

Ja het wisselt wel natuurlijk, maar ik krijg bij heel veel mensen het idee dat ze instant 12 graden en regen verwachten. Op het strand vanmorgen ook mensen met winterjassen en alles?! Dus ik doel meer op dat mensen de overgang niet meer lijken te verwachten, maar direct herfstweer.

Net als dat je ook niet denkt, ja maart dus lente, lentekleding etc. Onze competitie in het najaar is zelfs meestal beter qua weer dan in het voorjaar!

3 likes