Waar erger je je aan #7

Collega’s die mijn naam afkorten. Ik heb helemaal geen lange en/of ingewikkelde naam. En zelfs als ik dat wel had wil ik dat mensen het gewoon normaal uitspreken.

4 likes

Ugggh, ik deel deze ergernis (maar dan mensen die mijn naam verkleinen, “…je” erachter)

Dit zoooo erg. En alle collega’s hebben het ook overgenomen :sob::sob:. Soms zeggen collega’s het zelfs tegen patiënten, dan wordt er door een patiënt opeens naar ‘afkorting van mijn naam’ gevraagd :rage: Zo irritant.

Oooh ook zo ergerlijk!
@Sazie omg nog erger. Ik reageer nu gewoon niet meer als ze een afkorting gebruiken. Al werkt dat natuurlijk niet bij patiënten.

1 like

Ik vind het juist heel gek dat ze mijn naam niet afkorten, ik ben zo gewend aan mijn afgekorte naam. Echt iedereen noemt mij zo haha!

1 like

Ah ja dan snap ik het wel hoor! Maar ik heb een naam die je eigenlijk helemaal niet kan afkorten. Dus het klinkt ook gewoon gek.

Ja, op dat moment wel ja :joy:

1 like

Muggen, vliegen, fruitvliegjes en alles wat binnenkomt als ik even 5 minuten mn raam open heb. Teringbeesten overal. Word er echt zoooo gestoord van, al maanden. :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth:

vooral die snelvliegende kut vliegen. Ik word daar zo mega agressief van hè.

4 likes

Nu het overal 100 km per uur is, lijken mensen wel minder afstand te houden op de snelweg. Ik kan zo vaak de ogen van mensen zien als ik in m’n achteruitkijkspiegel kijk, echt gevaarlijk.

En whatsup met wespen dit jaar? Heb ze normaal nooit binnen en afgelopen week al 4x. Van het weekend zat ik 2x op een terras en toen ook hele tijd kutwespen. Probeer zelf gewoon rustig te blijven, maar ben elke keer bang als ik mijn arm strek of ga verzitten zo’n beest ertussen is gaan zitten.

10 likes

Oja wespen niet te vergeten. Die had ik vorige week op mn slaapkamer zitten snachts. Hoorde de hele tijd al gezoem dus ik was al helemaal geïrriteerd, dacht weer zon rot vlieg maar het was een wesp :tired_face::confounded::confounded: die wil ik echt niet in mn slaapkamer hebben. Enge rotbeesten. Heb ook geen oog meer dicht gedaan daarna :confounded:

Even raam open voor frisse lucht na een hittegolf = een uur onsuccesvol insecten vangen en die beesten drie dagen later nog overal vinden :unamused:

1 like

Ik kan er wel altijd op klikken. Alleen ze verzenden bij mij de laatste tijd iedere keer met dhl

Idd :sob::confounded:

1 like

Urghhh ik wil NU een baby

4 likes

Ik heb rugpijn door mijn gewicht en toch meer blijven eten.

De mensen die ik bedoelde hebben die 2 sec iig niet aangehouden. De neus van hun auto raakte de achterkant van mijn auto nog nét niet (overdreven, maar zo voelde het wel). En dat bij tientallen auto’s. Misschien tellen mensen heel snel tot twee ofzo.

Dat je niet normaal kan vreten voor uuren nadat je een verdoving in je bek hebt gehad (zoals je kunt merken ben ik hangry)

2 likes

Dat het op scholen altijd zo koud is. Hoezo lopen mn leerlingen in t-shirtjes en ril ik in mn dikke trui

Mijn ontzettende kuthumeur vandaag.