Waar erger je je aan #7

Dat ik niets lekkers in huis heb. Ik probeer minder te snoepen, dus ik haal niets meer in huis. En nu heb ik zo’n lekkere snack trek…ahh! Morgen ben ik vast tevreden over deze avond waarop ik niet gesnoept heb, maar ik vervloek mezelf nu echt.

1 like

Ik zou dus heel graag een thuisbezorgd restaurant willen openen voor dat soort dingen. Dat je bij mij verschillende soorten chips, koekjes en dat soort dingen kunt bestellen voor 5 x de prijs die het in de supermarkt kost.

45 likes

En waar moet je nu gaan parkeren?

1 like

Wist die dame ook niet zo goed. Kwam neer op een P+R in Schiebroek (alsnog vrij ver) en dan met OV heen en weer.
Denk dat ik de auto dan liever bij mijn moeder stal, buitenwijk niet-betaald parkeren.

Frustrerende is meer die “computer says no” houding vd gemeente. Nul alternatief of perspectief (bijv parkeer eenheden toekennen) en feit dat bepaalde gezinnen er 2 hebben, en dat voor oude tarieven, en “vroega” die dingen ongelimiteerd weggegeven werden en je nu mag hopen dat iemand een 2e auto wegdoet of verhuist? .

Ik heb zelf lang de bewuste keus gemaakt in het centrum geen auto te hebben, maar nu een voordelige regeling met werk. Maar goed heb ik nu weinig aan. Grr einde rant

Moet er niet aan denken, je eigen auto in een P+R en dan daar naartoe reizen. Gatver ik snap je houding hoor, echt irritant ook dat ze geen vooruitzicht kunnen bieden.

3 likes

Mezelf, ik ben klaar met het afbetalen van meerdere schulden waardoor ik elke maand 450 euro zou moeten overhouden. Maar het verdwijnt als sneeuw voor de zon.

3 likes

Aan mijn eigen revenge sleep procrastination. Ben weer zo mooooeeeee. Waarom ga ik nou niet gewoon op tijd naar bed?

Heb je iets van rozemarijn of tijm in huis? Als het heel erg stinkt doe ik wel eens een bosje verse kruiden in de oven en dan een half uur aanzetten op 50 graden. Daar gaat je huis gelijk lekker van ruiken.

5 likes

Ja, had vorige maand al gebeld en gevraagd of ik op de lijst mocht, maar je kunt de aanvraag nog niet in gang zetten als je geen kenteken hebt. Echt van die “cant, wont do mentality” maar goed.

Klinkt misschien als een bizar advies nav mijn vorige post haha maar heb je de gemeente of brandweer al gebeld?

Dat mijn nieuwe telefoon ineens tijdelijk niet op voorraad is…speciaal naar de winkel, is er niet. Dan toch maar besteld en nu krijg ik een mail. Geen idee wanneer ie dan komt, irritant. Ik heb nu een oud toestel en die is gewoon niet fijn.

De vegan whopper is me echt niet gegund. Vorige keer was de Burger King eerder dicht dan aangegeven stond, nu was hij uitverkocht :roll_eyes:

1 like

Mensen :mad:
Ik werd net bijna onthoofd omdat iemand ineens een vliegertouw over de weg had gespannen. Je ZIET godverdomme dat ik op dat stukje weg aan het trainen ben!

Mijn relatie is een paar weken geleden uitgegegaan en het was een beslissing die mijn ex en ik samen gemaakt hebben, dus geen haat en nijd ofzo. Maar ik erger mij er echt aan dat mensen nu de hele tijd zeggen “ja jullie zijn goed uit elkaar gegaan, dus denk dat jullie over een paar jaar elkaar wel weer vinden” als ik vertel dat het uit is. Echt flikker op.

2 likes

Mensen die misbruik maken van andere mensen grr

1 like

Hier ben ik het dus niet mee eens, die hadden tenminste nog juiste bescherm en mogelijkheid daar toe. Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg en omdat ik zelf met 1/1 cliënten werk met weinig peesoonlijke begeleiders omdat ze nog thuis wonen, vind ik niet dat ik het zwaar heb gehad of überhaupt een bonus verdien maar ik heb wel mijn collega’s op groepen gezien en dat was echt heel zwaar. Terwijl er dus ook zieke corona cliënten op de groep werden geïsoleerd en de gehandicaptenzorg echt heel laat bescherming kreeg, heel veel zieke personeelsleden kreeg en door de ingrijpende maatregelen heel veel agressie op de groepen hebben gekend.
Ze hebben het echt mega zwaar gehad en ik vind dat ze zeker wel een bonus verdienen en ik vind het jammer dat in dit soort situaties vaak alleen IC personeel zo’n applaus krijgt terwijl het voor veel meer sectoren echt zwaar was.

En natuurlijk vind ik super knap wat IC personeel heeft gedaan in de corona tijd maar vergeet echt niet al die andere mensen in de zorg en vooral in de psychiatrie etc

4 likes

Vind dit eigenlijk ook vrij onvolwassen en zou hier ook niet leuk op reageren. Hoezo moet het op deze manier gezegd worden? Je kunt toch nog wat andere dingen bestellen en eten wat jij wil eten ipv het plan van je vriend te bestempelen als misselijkmakend?

1 like

Ja helaas herkenbaar. Niet in deze context maar werk bij HR en vaak ivm bepaalde bonusregelingen ook aan de hand gehad. Waar grenzen worden getrokken (of het nu op basis van leeftijd, datum in dienst etc is) - op zichzelf verdedigbare kaders - valt de een buiten of binnen de boot. Heel zuur voor de 1e groep. Voelt voor die groep heel willekeurig en onredelijk. Het vervolgens moeten “wegen” en vergelijken van situaties tijdens discussies is ook rot, doet iedereen tekort

1 like

Volgens mij is het ook helemaal niet ‘goed’ voor je om iedere avond keto mee te eten als je overdag niet keto eet. Althans dat zou ik me zo voor kunnen stellen vanwege de vele vetten bij keto.

3 likes

Misschien kun je een warmkleurig vloerkleed neerleggen? In lichte ruimtes met witte muren weerkaatst dat warme licht meestal wel

Dat mijn pakketje tussen 10.00 en 15.00 zou komen en dan nét komt als ik ff zit te poepen

8 likes