Goed idee, je bent al aardig genoeg geweest door ze te feliciteren en voor te stellen langs te komen. Nu kraait er geen haan naar aanleiding van dat berichtje
Dit ziet er inderdaad uit als de muur in de behandelkamer van de plaatselijke tandarts in Hendrik-Ido-Ambacht.
Bestaat dat nog???
Nee want het is Brazilië en daar praten ze geen Spaans.
In het Portugees is anos jaren en Ăąnus een anus.
Misschien kunnen ze exporteren naar Spaanstalige landen als een gag haha
Limburg loopt 20 jaar achterâŠ
Dan weet je in ieder geval wat voor rompers je kan kopen als de baby geboren is
50% mama 50 % papa 100 % ikkuh
Mogelijk 50% de postbode
Als mijn ouders dit hadden gedaan zou ik mezelf met terugwerkende kracht laten adopteren door normale mensen.
Meestal zet je zelf geen bord of ooievaar ofzo neer toch? Dus waarschijnlijk gewoon door vrienden onder het mom van âhihaho grappigâ.
En durven de ouders het niet meteen weg te halen of hebben dezelfde âhumorâ als hun vrienden.
Oh serieus? Nou dan hoop ik dat mijn vrienden dit niet flikken als er ooit een geboortebord nodig is.
Oei⊠russische roulette is er niets bij.
Huh verschil is toch makkelijk te zien. Crispy is veel kleiner en rond
Lijkt wel kantoor ruimte.
Mijn studentenkamer had dat ook.
Was sowieso daar deprimerende plek.
Ik liep net met mijn man in het park waar ze ook geitjes en andere dieren hebben. Er staan bij de hekken om de meter bordjes met niet voeten en ook een paar bordjes waarom je de diertjes niet moet voeren.
Staat er een gezinnetje met twee kinderen doodleuk brood te geven aan die geitjes, onder zoân bord met uitgebreide uitleg. Mijn man zegt er dus wat van, zeggen ze âdat bepalen we zelf welâ.
Nee? Die regel is er niet om jouw plezier af te nemen, maar om de dieren te beschermen. Echt misselijkmakend zulke mensen.
Ik ben (om met vrienden af te spreken) dit weekend naar mân ouders en broertje gegaan. Nu is mân broertje ziek geworden - keelpijn, spierpijn, hoesten, beetje verhoging⊠lijkt mij meer dan genoeg om super voorzichtig te zijn en hem op zân kamer te laten bivakkeren.
Maar nee hoor ze laten hem gewoon lekker in de woonkamer hoesten? Test is wel aangevraagd maar is pas plek dinsdag (40 km verderop) en ik kan nu ook onmogelijk terug naar mân studentenstad dus moet mezelf maar isoleren (tot uitslag)
Ik vrees zo enorm voor een hoogzwangere vriendin. Vrienden van haar vriend zie ik dit zo doen
Aan het parkeer-beleid in Rdam. Ivm aanvragen parkeervergunning als je nieuw in de wijk bent - en onduidelijkheid en kastje/muur:
Tel. gesprek vanmiddag:
u staat op nr 3 maar u kunt een tijdelijke parkeervergunning aanvragen voor de duur hiervan.
Hoe lang gaat dit duren dan? Geen idee.
Oh volgens mij zijn er geen tijdelijke parkeervergunningen in de wijk.
Oh dan kunt u op de wachtlijst, nee hoor die optie krijg ik niet. Oh dan is de wachtlijst vol (?)
Dan kunt u een abonnement in de dichtstbijzijnde parkeergarage aanvragen.
Nee die optie krijg ik ook niet, oh dan is die wachtlijst ook vol (?).
Top!
In de tuin van mijn achterburen knippert er wat. Ik zie dat vanuit mijn ooghoek.