Hier ben ik het dus niet mee eens, die hadden tenminste nog juiste bescherm en mogelijkheid daar toe. Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg en omdat ik zelf met 1/1 cliënten werk met weinig peesoonlijke begeleiders omdat ze nog thuis wonen, vind ik niet dat ik het zwaar heb gehad of überhaupt een bonus verdien maar ik heb wel mijn collega’s op groepen gezien en dat was echt heel zwaar. Terwijl er dus ook zieke corona cliënten op de groep werden geïsoleerd en de gehandicaptenzorg echt heel laat bescherming kreeg, heel veel zieke personeelsleden kreeg en door de ingrijpende maatregelen heel veel agressie op de groepen hebben gekend.
Ze hebben het echt mega zwaar gehad en ik vind dat ze zeker wel een bonus verdienen en ik vind het jammer dat in dit soort situaties vaak alleen IC personeel zo’n applaus krijgt terwijl het voor veel meer sectoren echt zwaar was.
En natuurlijk vind ik super knap wat IC personeel heeft gedaan in de corona tijd maar vergeet echt niet al die andere mensen in de zorg en vooral in de psychiatrie etc

En als je het weglaat als je iemand of jezelf omschrijft, gaat die docent dus echt vragen of je dik of dun bent.