Waar erger je je aan #7

Ik moest naar de tandarts en dan moet je je bek natuurlijk zo super kut lang en wijd openhouden en heb nu dus gescheurde mondhoeken. Doet pijn :frowning: zinkzalf helpt nog niet, iemand een goede tip?

La roche posay cicaplast lippenbalsem

2 likes

Dat ik elke x als ik in de avond weg ga scheetjes moet laten. Thuis nergens last van maar ben ik op t station heeft mn buik zoiets van " release the loeft"

2 likes

Ik was gisteren naar de tandarts en ik heb dit ook! Ik heb dit normaal nooit. Grappig om dit dan precies te lezen. Zo irritant met eten en gapen.
Heb niet echt wat in huis om te smeren dus hoop maar dat het morgen gewoon al minder is.

1 like

Hier heb je nu niks meer aan maar voor een volgende keer kan je voor de behandeling wat vaseline of 8 hour cream op je mondhoeken smeren. Mijn tandarts doet dat zelf altijd en dat helpt wel!

1 like

Dat mn nieuwe laptop geen hdmi aansluiting heeft :woozy_face:

ik vraag gewoon aan de tandarts of ze even m’n mondhoekjes willen aanstippen met vaseline omdat het anders scheurt. geen probleem daar! maar als het gescheurd is moet je proberen je mond dicht te houden (saaie tip i know) en deze balsem werkt geweldig:

ik heb soms korstjes en straaltjes bloed uit m’n lippen zo droog en kapot zijn ze en dit spul helpt ECHT. is m’n holy grail en ook gelukkig te koop bij etos gewoon

1 like

Mijn vriend en z’n brakke telefoon. Echt dat ding heeft al weken, wat zeg ik: maanden kuren, maar hij heeft nog steeds geen nieuwe gekocht. En ook nog steeds geen backup gemaakt terwijl hij de vorige keer dat hij uit viel (weken geleden) in totale paniek was.
En nu is z’n telefoon dus weer aan het kutten en klaagt m’n vriend weer steen en been. Ik heb geen medelijden meer hoor. Het is nou niet dat hij er geen geld voor heeft. En normaal is hij ook niet zo skeer dus ik snap het probleem echt niet :woman_shrugging:

Ik begrijp je vriend volledig haha ik loop al minstens een jaar te kloten met een macbook uit 2015 (bouwjaar 2013) en een telefoon uit 2016.

Nu ik dit uitgetypt zie denk ik godver Vicky pak dat geld gewoon van je spaarrekening maar oooof €€€€

1 like

Godver Vicky, je koopt morgen een nieuwe iPhone anders word ik boos.

(Ik probeer je te helpen)

12 likes

Bah bah morgen ochtenddienst. Waarom doen ze me dat aan!!! Weten ze niet dat ik tot minstens 2 uur housewives of nyc moet kijken??? Kan nu nog precies 5 uur slapen.

12 likes

Omg Karl
Kijk jij ook?

Wie is je fave en wie je meest gehate?

1 like

Ja! Seizoen 4 en ik haat iedereen

10 likes

Dat iedereen iets zegt over mijn donkere huis op Skype, zoom en al die andere kutprogramma’s. Ik heb gewoon een beroerde camera en mijn huis is donkerder dan de gemiddelde kelderbox. Vandaag zei mijn leidinggevende er weer iets van & ik: ā€˜mijn huis is zo donker als mijn ziel’. De andere collega in het gesprek vond het ook maar ongemakkelijk.

18 likes

Niet dat je om advies vroeg, maar ik heb laatst mn MacBook uit 2012 laten maken en nu doet hij het weer naar behoren. Was alsnog niet goedkoop, maar minder duur dan een nieuwe kopen

1 like

Ja same. Met mijn Pro uit 2011 haha.

1 like

De mijne is niet stuk maar wel heel sloom. Als ik 'm opstart duwt het makkelijk 5 minuten voor ik een venstertje Chrome geopend krijg.

Misschien moet ik 'm inderdaad eerst een keertje terugzetten naar fabrieksinstellingen.

1 like

Ik heb zelf geen MacBook maar ze hebben volgens mij allemaal een SSD waar t besturingssysteem ook op staat. Als die schijf te vol is, krijgt je besturingssysteem ook niet ā€˜de plek’ om lekker te draaien. Die dus leeggooien/opruimen heeft ook altijd zin.

De schijf wat leger maken helpt dan inderdaad ook. Ik vind de app DaisyDisk daarvoor heel fijn, daarmee kan je heel overzichtelijk zien wat er veel ruimte inneemt en waar je wat dingen kan verwijderen/verplaatsen. Zo kwam ik er laatst achter dat er nog een video van 30 GB ergens in de krochten van mijn harde schijf stond, was die totaal vergeten maar dan heb je wel met ƩƩn muisklik weer een hoop ruimte vrijgemaakt. Ik geloof dat hij eenmalig geld kost om aan te schaffen, maar dat is het echt meer dan waard!

Ik heb spierpijn in mn hand alsof ik gister een uur met zo’n handfitnessding heb lopen sjouwen maar ik heb niks gedaan