Waar erger je je aan #7

Is de batterij van je satisfyer misschien leeg?
(Sorry flauw)

13 likes

Waneer de bus langs je heen rijdt terwijl je je hand uitstak. Denk dat ze me niet zag want er zat een bus voor en ook zon, maar toch heb ziekenhuis afspraak en wil niet te laat komen.

2 likes

Echt een graf hekel aan mensen die vastgeroest zitten in patronen
Ik at vanochtend een pizza op mijn werk en een commentaar dat ik daar dan op krijg
‘Dat is toch geen ontbijt’ blablablabla
Flikker op joh, jij hoeft het toch niet te eten

54 likes

Sowieso commentaar op iemand zijn of haar eten. Hou gewoon je mond en bemoei je met jezelf. Ik ben trouwens ook pizza als ontbijt fan hoor maar kan ook soep, nasi of whatever eten als ontbijt en avond eten met pap of yoghurt. Eten wat je wil wanneer je het wil toch :grin:
Oh en als ik even door mag op je ergernis: de opmerking “zo jij eet gezond” als ik gewoon groenten left overs mee heb weet ik ook nooit wat op terug te zeggen

7 likes

Ik zeg altijd standaard ‘ja, #zobenik’. Doe dat een paar keer en ze houden volgendekeer hun klep wel.

5 likes

Heb je het nog gered? Zo balen!

Na was wel te laat maar maakte gellukig niks uit

1 like

Same. Ik kijk nu m’n college op een MacBook uit 2011 ofzo :thumbsup:
Eigenlijk is ie helemaal niet heel langzaam, maar zo zwaar en de batterij is binnen een uur wel leeg.
Ik heb er trouwens het werkgeheugen(?) vervangen zo’n kaartje kost misschien 30 euro en je klikt m er zo in als je een oud model hebt (wel nadat je de achterkant los hebt geschroefd maar heel simpel)!
Hij was eerst zoooo traag en nu is het echt veel beter.

Ugh idd, who cares. Ook altijd heel stom als iemand zegt IEEL dat vind ik ZOOO smerig blabla als diegene aan het eten is. Vind ik sneu.

8 likes

Het zou wel verleidelijk zijn om op zoiets te antwoorden ‘ja, zou je ook eens moeten proberen’.

2 likes

Mijn overgevoelige neus. Werkelijk elk snotje moet eruit.

4 likes

E-mail van de Berichtenbox: U heeft een nieuw bericht. In de Berichtenbox: U heeft een nieuw document ontvangen van UWV. Bekijk het document op UWV.nl. Maar ik had allang mail van UWV dat ik een document had ontvangen.
OkĂ© na een tijdje snap ik het wel, dus open ik de Berichtenbox niet meer. Krijg ik mailtjes: ‘er staat nog een ongelezen bericht in uw Berichtenbox’.

16 likes

Hahaha ja zou in de meeste gevallen ook nog waar zijn.

OMG flashback naar m’n ziekmelding toen ik werd opgenomen in het ziekenhuis :joy: Had toen ik thuiskwam na twee weken ook echt 10 brieven liggen
 Wat een suf systeem is dat.

1 like

Ik vind dat altijd zo zielig voor die gene die dat dan eet :pensive:
Pas als diegene het je aanbied kan je zeggen " Nee dat vind ik niet zo lekker"
Maar kom niet met je ieeehl. Als iemand aan het genieten is van zn broodje poep ofzo.

2 likes

Oh ja helemaal mee eens. Ik krijg dan echt zo’n 'aahw :pensive: ’ gevoel. Wat heeft het ook voor toegevoegde waarde om te zeggen als diegene het op dat moment aan het eten is. Ok bedankt, goed dat je het meld. Hier kan ik wat mee en ik zal het in mn achterhoofd houden dat jij dit eten heel vies vindt.

:confused:

2 likes

Je kan UWV ook uitvinken bij BB, dan krijg je daar geen mail meer van

2 likes

Oh, handig!

Ik vind mijn nichtje heel leuk maar een normaal gesprek voeren is eigenlijk niet mogelijk als ze erbij is en wakker is. Vind dat zo irritant onder het eten

2 likes

Ik heb twee speciaal biertjes op en een shotje limoncello en voer nu een discussie op facebook met een #ikdoenietmeermee-persoon. Precies genoeg alcohol in m’n bloed om geen fuck te geven. Wat een mood.

40 likes