Waar erger je je aan #7

Voel me ook niet zo erg aangetrokken tot Hugo de Jonge dacht ik eigenlijk.

1 like

De geur van lelies bah bah mijn hele huis is een opbaarcentrum :face_vomiting:

7 likes

Bijna onmogelijk. Dan moet het wel heel erg gesteld zijn.

He jammer hij heeft zijn hele fb-profiel verwijderd. :woman_shrugging:t3:

Ik weet niet of het ligt aan waar ik woon maar er zitten de laatste tijd zoveel langpootmuggen buiten, bah.

1 like

Dit had ik echt precies zo kunnen schrijven. Heb ze al sinds februari :sob:

1 like

ik vind het altijd naar bejaardenpoep ruiken (zeg ik na jaren inco’s verschonen)

3 likes

Waarom zie ik allemaal van die filmpjes op instagram met verliefde stelletjes die gaan zoenen? Ga weg

Zo mijn god, hier ook! Ik word echt helemaal gek van die beesten. Ze zitten overal. In huis, in de auto echt overal

1 like

Mijn nieuwe buurvrouw snapt blijkbaar niet dat muziek door de muren dreunt.
Ik mis nu echt mijn oude stoner buurjongen, die was zo stil alsof hij er nooit was.

1 like

Omg deze vent reageert nu op een andere advertentie van mij vanaf een ander account of ik die betaling kan doen zodat we elkaars review ontvangen. Ik heb dit bericht en het eerdere gesprek verwijderd en nu baal ik dat hij weet hoe ik heet en waar ik woon :sweat_smile:

Zo lang mogelijk onder (niet te koud) water houden! Anders even een kommetje vullen met water en daar je hand in leggen. Zo pijnlijk :weary:

Ja hier ook, niet normaal veel sinds een paar dagen

Krijg foutmelding bij terug kijken van ene programma. Irritant.
Meer mensen hebben die storing ook.

Inhakend hier op ben ik nu met twee rode wijn achter de kiezen in de DM van Joey van de Bachelorette geslide omdat ie een filmpje van Tisjeboy Jay deelde en ik voer nu een vurige discussie met hem over de corona-maatregelen (ik win).

39 likes

STB Zap 01 - de video kan niet worden afgespeeld?

Ja! Ben nu software aan het updaten maar gaat ook traag.

Heeft geen zin vrees ik.

KPN heeft dit probleem al enkele weken, soms lijkt het even weg en dan treedt het weer op. Vooral bij populaire programma’s (Lubach, persconferentie) merk je het. Ik heb alles gedaan (updaten, verse installatie, aan en uit, etc) maar het helpt niet.
Als je het ongeveer 10-15 keer probeert bij hetzelfde programma doet hij het soms ineens wel. We hebben de persconferentie alsnog kunnen kijken na een aantal pogingen. Irritant is het wel hoor.

Ik denk, gezien het aantal mensen dat er last van heeft, dat KPN het op termijn wel oplost.

Over storingen gesproken; AH heeft een storing met de website en app waardoor bestellingen doen / wijzigen niet gaat. Ik wil mijn bestelling wijzigen voor hij definitief is. :angry:

1 like

Ik heb het idee dat hij overal een grap van maakt… Ook nu in jullie discussie?

Nee hij maakt er geen grap van hoor, hij is “oprecht” kritisch, want de cijfers rammelen en het is toch niet normaal dat al die ondernemers omvallen…!1!!1!1!!! :face_with_monocle:

Edit: wel kudo’s voor hem: hij scheldt niet en leest iig wat ik zeg. :ok_hand:

9 likes