6u later: wakker en nog nooit zo fris en fruitig geweest
Er gaat al 5 minuten een vreselijke ringtone af van een collega maar HIJ IS ER NIET. Ik wil niet in zijn jaszak graaien naar die telefoon maar ik word gekkkkkkk!!! 
Ik wilde zeggen bel hem. Maar ja dat gaat natuurlijk niet 

Loop voor het eerst sinds het voorjaar weer op mn dr martens en binnen 20min zit er al een gat in mn hiel
Dit was NIET de afspraak ze waren ingelopen!!!
Marktplaats weer. Die vent van wie ik wat heb gekocht heeft al 100 goede reviews en zit toch te zeuren of ik nog een review kan achterlaten. Ik moet dan ook reageren op een betaalverzoek van 1 ct en jezus laat me met rust. Te veel gedoe zonder een app op mijn telefoon voor iemand die al zoveel reviews heeft.
Ik vind dat betaalverzoek vreemd. Ik kan geen betaalverzoeken meer sturen maar alsnog review achterlaten of krijgen als de advertentie wordt verwijderd. Lekker laten dan toch!
Dat heeft-ie juist verstuurd omdat de advertentie niet wordt verwijderd (bulkverkoop) en ik dus geen review kan achterlaten. Dit was dan een oplossing maar laat me gewoon met rust.
Hij had gisteren dan gestuurd of ik dat wilde overmaken maar ik had niet gereageerd en nu stuurt ie dus dat verzoek.
Irritant zeg! Zijn probleem. En alsof 1 review dan zoveel uitmaakt. De moeite niet waard idd.
Edit: als het binnen is en je hoeft niks meer met hem te regelen, zou ik m misschien blokkeren. Geen gedoe meer en hij kan jou ook geen review geven dus je krijgt dan ook niet ineens 1 ster ofzo
Volgens mij is de een oplichtingstruc. Weet niet precies wat ze dan kunnen doen gaat googlen
Edit: https://www.fraudehelpdesk.nl/fraude/ik-krijg-een-betaalverzoek-voor-1-cent/
Ik heb die persoon al ontmoet, spul geleverd gekregen en geld overgemaakt (na hem eerst uitgebreid te hebben gegoogled) en verder is alles goed gegaan dus dat is het niet denk ik!
Oooh oké. Wat vaag joh!
Mijn SONOS-verbinding die nog minder betrouwbaar is dan de NS.
het is al even geleden, maar zijn jullie er nog een beetje uitgekomen?
Ik moet al de hele dag poepen dus ik zeg net âik ga even naar de wcâ tegen mn collegaâs zegt een andere collega ohh ja ga jij maar eerst ik wilde ook net gaan. Dus nu kan ik niet lekker zitten
Mijn vriend die denkt dat ik sinds corona zijn persoonlijke kapper ben, en dus kan verkondigen dat ik âstraks maar even zijn haar moet knippen.â Dacht het niet vriend, heb ik helemaal geen zin in vandaag. Ga maar zeggen dat hij een afspraak bij me moet maken.
Nee, hij verweet mij een Oedipus-complex (ik denk omdat ik zei dat ik mij als professional wél gesteund voelde door de overheid), en toen ik zei dat ik ondanks mijn gymnasium moest googlen hoe hij dit precies kon bedoelen, wilde die een apel (een appel bedoelt ie waarschijnlijk) doen op mijn inzichtelijkheid (?), want dat was vele malen interessanter dan mijn intelligentie.
Ok. 
Bedankt voor het toevoegen-posts in FB-groepen en dan een speciaal plekje in de hel voor mensen die er zoân kleur en plaatje achter zetten. Ik beheer nu een groep en sommigen doen die kleur achter elk (!) commentaar.
Aan mân Dr Martens die ik al sinds begin dit jaar moet inlopen maar dat uit heb gesteld tot nu. Vorige week kon ik ze maximaal 2 uur achter elkaar aan. Vandaag was ik helemaal blij dat ik ze de hele dag aan kon zonder pijn te lijden. En nu doe ik ze net uit, zit mân hele sok onder het bloedđ
oedipus⊠ok die zag ik niet aankomen