Waar erger je je aan #7

misschien is het een lachspiegel?

Wel stom.

3 likes

Kijk even op passwords.google.com naar al je opgeslagen wachtwoorden. Als er dubbele wachtwoorden bij zitten (of wachtwoorden die buitgemaakt zijn), krijg je een signaaltje.
Ik heb dergelijke mails ook gehad, met een oud wachtwoord dat ik voor Dropbox, LinkedIn en LastFM gebruikte. Sindsdien heb ik alles veranderd.

Je kan daar een wachtwoordcheck doen, dat ziet er zo uit bij mij:

Aan de hand daarvan kan je actie ondernemen.
Met hergebruikte wachtwoorden (mits moeilijk te raden) voor webshops waar ik 1 keer iets bestel heb ik zelf niet heel veel moeite, maar die zwakke wachtwoorden moet ik even doorspitten.

3 likes

Ik zou echt grof geld betalen voor iemand die wekelijks mijn recycle shit komt ophalen en sorteert en in bakken gooit. Ik vind het zo’n gedoe en vooral als je dan weer een paar pakketten hebt gekregen met onmogelijk grote verpakkingen en dat dan in die papierbak probeert te duwen. Ik ben echt jaloers op mijn ouders met een tuin en voor alles een kliko, die zetten het gewoon aan de straat en het wordt opgehaald.

4 likes

Klopt helemaal ! Ze zijn echt heel erg momenteel misschien ook stukje verveling? Ouders betalen super veel geld voor die kinderen trouwens

1 like

Overdag is ze aardig maar in de nacht na 2 wijn… veranderd ze in een toetsenbord terrorist.

3 likes

Ik zou vandaag gebeld worden door de dokter en ik ben nog steeds niet gebeld.

Ken je toevallig iemand die in Zweden woont en je regelmatig ziet? Vaak is kleding daar wel meer gelijk aan de NL prijs haha, zou je 'm eventueel daar naar toe kunnen sturen

2 likes

Jaaa pff of mensen die dan iets als maat 38 plaatsen en dan zeggen dat het een maat 40 is, maar klein valt.
Nee zo werkt het niet! Ik wil geen maat 40 jas als ik op maat 38 zoek. Doe dan de afmetingen erbij!

Ik zet dat dan in de beschrijving erbij, valt groot of klein. Vind het ook lullig als ik een L verkoop die bij mij als een M zit en iemand ‘m dan niet past…

1 like

Dat snap ik, maar soms zit ik te zoeken en dan vind ik het erg vervelend als ik iets leuk zie, maar het is niet de maat die ik heb.
Met afmetingen erbij kan ik tenminste nog bij mezelf meten, maar vaak staat dat dan er niet bij. Ja, dan heb ik ook niet zoveel aan “valt kleiner”

Ja zouden we niet sowieso over kunnen gaan op een systeem met afmetingen ipv al die irritante maten in cijfers en letters die nooit hetzelfde zijn. Net als bij schoenen, grr.

2 likes

Serieus heb ik het hele weekend in dat geschuur gezeten gaan ze doordeweeks in de avond verder. Het zijn niet eens mijn directe buren en ik irriteer me kapot. Doe dit gewoon overdag ofzo, dan hebben nog steeds mensen last ivm thuiswerken, maar dit is echt hinderlijk. Volgens mij is het een vve project want ze doen 5 voordeuren.

Krijg weer een spleet tussen voortanden.
Bitje heb ik ook niet meer die eigenlijk elke nacht na mijn beugel in moest hebben.
Eerste jaren trouw gedaan maar laatste 10 jaar (wat lang) niet meer.
Had zelfs toen 1 nieuwe laten maken van 300 euro.

1 like

Boodschappen zijn zo zo zo duur geworden, niet normaal. Ik vond een bonnetje in mijn jas van februari en ik vergeleek het even met de huidige boodschappen en dingen zijn zoveel duurder geworden .

6 likes

Ja inderdaad! Als ik nu kijk wat ik koop voor een week en de prijs ervan dan heb ik echt zin om te huilen

Ik ook, ben echt zoveel geld kwijt aan boodschappen

Ik zit in een gebouwtje waar twee bedrijven werken. Nu zijn er van mijn bedrijf elke dat maar 2 mensen op kantoor, en van het andere gewoon iedereen. Nu sta ik alsnog constant in een veel te drukke kantine🤨

Dat ik in bepaalde jassen de gestalte van een kind heb. In een parka of regenjas bijvoorbeeld.

Door deze tip heb ik gelijk alles bijgewerkt! Thanks!

Duurde meer dan een uur!

1 like

Ik dacht dat ik gek werd, maar gelukkig niet. Bestel elke week de boodschappen en elke keer om en nabij hetzelfde en ben nu wel 10-15€ meer kwijt???

1 like