Waar erger je je aan #7

Ken je toevallig iemand die in Zweden woont en je regelmatig ziet? Vaak is kleding daar wel meer gelijk aan de NL prijs haha, zou je 'm eventueel daar naar toe kunnen sturen

2 likes

Jaaa pff of mensen die dan iets als maat 38 plaatsen en dan zeggen dat het een maat 40 is, maar klein valt.
Nee zo werkt het niet! Ik wil geen maat 40 jas als ik op maat 38 zoek. Doe dan de afmetingen erbij!

Ik zet dat dan in de beschrijving erbij, valt groot of klein. Vind het ook lullig als ik een L verkoop die bij mij als een M zit en iemand ‘m dan niet past…

1 like

Dat snap ik, maar soms zit ik te zoeken en dan vind ik het erg vervelend als ik iets leuk zie, maar het is niet de maat die ik heb.
Met afmetingen erbij kan ik tenminste nog bij mezelf meten, maar vaak staat dat dan er niet bij. Ja, dan heb ik ook niet zoveel aan “valt kleiner”

Ja zouden we niet sowieso over kunnen gaan op een systeem met afmetingen ipv al die irritante maten in cijfers en letters die nooit hetzelfde zijn. Net als bij schoenen, grr.

2 likes

Serieus heb ik het hele weekend in dat geschuur gezeten gaan ze doordeweeks in de avond verder. Het zijn niet eens mijn directe buren en ik irriteer me kapot. Doe dit gewoon overdag ofzo, dan hebben nog steeds mensen last ivm thuiswerken, maar dit is echt hinderlijk. Volgens mij is het een vve project want ze doen 5 voordeuren.

Krijg weer een spleet tussen voortanden.
Bitje heb ik ook niet meer die eigenlijk elke nacht na mijn beugel in moest hebben.
Eerste jaren trouw gedaan maar laatste 10 jaar (wat lang) niet meer.
Had zelfs toen 1 nieuwe laten maken van 300 euro.

1 like

Boodschappen zijn zo zo zo duur geworden, niet normaal. Ik vond een bonnetje in mijn jas van februari en ik vergeleek het even met de huidige boodschappen en dingen zijn zoveel duurder geworden .

6 likes

Ja inderdaad! Als ik nu kijk wat ik koop voor een week en de prijs ervan dan heb ik echt zin om te huilen

Ik ook, ben echt zoveel geld kwijt aan boodschappen

Ik zit in een gebouwtje waar twee bedrijven werken. Nu zijn er van mijn bedrijf elke dat maar 2 mensen op kantoor, en van het andere gewoon iedereen. Nu sta ik alsnog constant in een veel te drukke kantine🤨

Dat ik in bepaalde jassen de gestalte van een kind heb. In een parka of regenjas bijvoorbeeld.

Door deze tip heb ik gelijk alles bijgewerkt! Thanks!

Duurde meer dan een uur!

1 like

Ik dacht dat ik gek werd, maar gelukkig niet. Bestel elke week de boodschappen en elke keer om en nabij hetzelfde en ben nu wel 10-15€ meer kwijt???

1 like

Echt de bloemen van de dood, gruwel echt van die geur. En je krijgt echt kut vlekken in je kleding ervan dus kijk uit.

1 like

Mijn wifi doet het thuis niet dus nu heb ik een hotspot aangemaakt op mijn telefoon, want ik heb toch onbeperkt internet. Maar dan moet ik dus om de 5GB weer een bundelbooster aanzetten, dat is echt om 't kwartier ofzo. Echt mega irritant dit.

1 like

ik had hellofresh besteld met een kortingscode maar omdat er ooit al iemand in mijn gebouw (35 man) hellofresh heeft gehad met korting mag ik geen gebruik maken van de korting… lekker dan

Kan je je laptop (of telefoon) niet zo zetten dat ze maar t/m je schouders kunnen zien?
Mits je niet hoeft op te staan etc.
Dit is meestal mijn tactiek haha

1 like

Ik moest een bitje kopen maar ik krijg dat ding echt niet passend gewoon, sta de hele tijd te kokken man gatver

Het ziekenhuis hier. Eerst zeiden ze me 8 weken geleden ‘je moet een echo als je 28 weken zwanger bent’, maar toen ik die probeerde te boeken kon dat niet want het was veel te vroeg. Nu was ik afgelopen weekend in het ziekenhuis en mijn verloskundige zei dat ik nu wel kon bellen voor die scan, dus ik vandaag bellen, zegt de verloskundige daar ‘nee je moet de scanafdeling hebben, ik verbind je door’. Verbindt ze me door naar HAAR afdeling in plaats van de scanafdeling. Dus ik kreeg een van haar collega’s aan de telefoon die me wel correct doorverbond, maar toen nam er niemand op bij de scanafdeling. Na 5 minuten in de wacht te hebben gehangen nam er iemand op die zei ‘nee je moet de afdeling hebben waar je net vandaan komt’. :woman_facepalming: Dus ik hen terugbellen, zeggen ze ‘nou ja normaal doen we helemaal geen scan met 28 weken dus dit is wel een beetje raar’. Ik zei ‘ja dat begrijp ik maar de consultant en de echoscopist zeiden allebei dat ik de afspraak nodig heb vanwege deze-en-deze-indicatie’. ‘Oh nou dan bellen we u wel terug’. Werd ik teruggebeld: ‘nee mevrouw die afspraak heeft u niet nodig’. Hm, ok, raar dit. Bellen ze WEER terug: ‘oh oeps toch wel en we hebben u ingeboekt’. Hou op met me hoor :woman_facepalming: Lief dagboek lol

4 likes