Echt de bloemen van de dood, gruwel echt van die geur. En je krijgt echt kut vlekken in je kleding ervan dus kijk uit.
Mijn wifi doet het thuis niet dus nu heb ik een hotspot aangemaakt op mijn telefoon, want ik heb toch onbeperkt internet. Maar dan moet ik dus om de 5GB weer een bundelbooster aanzetten, dat is echt om 't kwartier ofzo. Echt mega irritant dit.
ik had hellofresh besteld met een kortingscode maar omdat er ooit al iemand in mijn gebouw (35 man) hellofresh heeft gehad met korting mag ik geen gebruik maken van de korting⊠lekker dan
Kan je je laptop (of telefoon) niet zo zetten dat ze maar t/m je schouders kunnen zien?
Mits je niet hoeft op te staan etc.
Dit is meestal mijn tactiek haha
Ik moest een bitje kopen maar ik krijg dat ding echt niet passend gewoon, sta de hele tijd te kokken man gatver
Het ziekenhuis hier. Eerst zeiden ze me 8 weken geleden âje moet een echo als je 28 weken zwanger bentâ, maar toen ik die probeerde te boeken kon dat niet want het was veel te vroeg. Nu was ik afgelopen weekend in het ziekenhuis en mijn verloskundige zei dat ik nu wel kon bellen voor die scan, dus ik vandaag bellen, zegt de verloskundige daar ânee je moet de scanafdeling hebben, ik verbind je doorâ. Verbindt ze me door naar HAAR afdeling in plaats van de scanafdeling. Dus ik kreeg een van haar collegaâs aan de telefoon die me wel correct doorverbond, maar toen nam er niemand op bij de scanafdeling. Na 5 minuten in de wacht te hebben gehangen nam er iemand op die zei ânee je moet de afdeling hebben waar je net vandaan komtâ.
Dus ik hen terugbellen, zeggen ze ânou ja normaal doen we helemaal geen scan met 28 weken dus dit is wel een beetje raarâ. Ik zei âja dat begrijp ik maar de consultant en de echoscopist zeiden allebei dat ik de afspraak nodig heb vanwege deze-en-deze-indicatieâ. âOh nou dan bellen we u wel terugâ. Werd ik teruggebeld: ânee mevrouw die afspraak heeft u niet nodigâ. Hm, ok, raar dit. Bellen ze WEER terug: âoh oeps toch wel en we hebben u ingeboektâ. Hou op met me hoor
Lief dagboek lol
Is echt lekker. Iemand reageerde ook zo op mij toen ik dat vertelde.
Toen zei ik: maar jij eet 's ochtends tostiâs. Is toch een soort van pizza calzone?
Daar moest ze me gelijk in geven.
Mijn rol van offline influencer is sinds die dag alleen maar gegroeid.
We hebben zoân combi-oventje met een soort beugelsysteem aan de muur hangen. Helemaal leuk alleen heeft mijn schoonvader van 2.03 meter die afgelopen weekend in de muur geboord en opgehangen toen ik er niet was en hij heeft er niet aan gedacht dat ik zoân 25 cm kleiner ben
nu moet ik steeds irritant op een stoel staan
Oh wat een ellende ik heb met je te doen, ik ben over dit ene oventje al overdreven geĂŻrriteerd 
Pfff waarom zit er zo weinig verschil in de maten bij de H&M? Ik had een skinny in twee maten besteld. Eerst de kleine maat geprobeerd, ging dicht, maar wel heel strak. Doe ik de andere maat aan⊠zit bij mijn benen hetzelfde alleen een beetje minder worstenbroodjeseffect.
Moet ik dan voor de te strakke of voor de lossere gaan? Ugh. Ik heb de kleine maar ingepakt en die gaat terug, zodat ik nog in de broek uit eten kan gaan.
Dit moedigt me dus niet aan om gezond te blijven leven 
jeetje dan zou je zân persoon toch wel even door de telefoon willen trekkenâŠ
gelukkig heb je nu de afspraak en hoop dat alles goed gaat!
@Vaiana ik haat de maten bij H&M, serieus. die slaan echt nergens op. al koop je een 4x XL dan past mn bolle bips er niet in, terwijl ik bij Asos gewoon een heel leuk assortiment heb wat past.
Ik weet niet wat je stijl is haha. Maar sissyboy , anthropoligy , en zeeman hebben vaak wel leuke vind ik haha.
Ik heb zoân vreselijk drukke dag gehad op werk. Ik ben totaal overprikkeld. Ik voel me zo naar. Erger me aan mezelf omdat ik niemand weet dat ik een autist ben. Ik lig nu even op bed om te kalmeren maar mijn kat blijft maar miauwen in de andere kamer. Huilen. 
Zeeman heeft leuke vind ik. Vaak heeft de theedoek een print en dan een effe handdoek erbij
Ik verkoop een sporttop van MyProtein voor âŹ5 op UW, gaat iemand âŹ4 bieden. Doe niet zo schraal vriendin, ding is nog als nieuw
Mensen waarmee ik 20 jaar geleden vriendjes was op het schoolplein die me op social media gaan volgen. Deze is me zelfs via fucking LINKEDIN gaan volgen whatthefuck doe eens normaal en ga lurken zoals iedereen.
Mensen die naar de horeca (mijn werk) komen, maar niet bereid zijn zich aan de regels te houden. Hallo ik ben barista, geen kleuterjuf
Zo irritant, heb een jurk ook echt zo goed als nieuw voor âŹ15,00 er op staan: âmag ik hem voor âŹ12,50â, als ik dan nee zeg is het meteen âja dan laat maarâ
Je ziet toch âŹ15,00 staan?!
Ik bied 5 euro dan haal ik hem nu direct op.