Waar erger je je aan #7

Ik wil gewoon ergens lekker beetje luxe lunch bestellen, maar niks in de buurt hier doet daaraan.

(ja, #firstworldproblems)

1 like

Ik erger me aan donderdag, vind het een stomme dag. Het is een net-niet vrijdag en de motivatie is helemaal ingezakt. Lukt me gewoon niet om te concentreren vandaag :upside_down_face:

15 likes

Zie je wel, de Amerikaanse bezetting is een feit! Ze komen ons nu echt monddood maken!!! #vriendenpeople

3 likes

Ik heb dit best vaak. Niet alleen met een mondkapje vergeten, maar ook met de 1,5 meter afstand. Mijn gedachtes zijn veel in een parallel universum en ik krijg regelmatig boze blikken en opmerkingen.

Een vriendin van mij probeert me te koppelen aan een vriend van haar en ik word er GEK van. 1. Ik zie mijn ex nog altijd doodgraag en ik hoop dat we terug samen komen (hij ook). 2. Hoezo herhaal je telkens dat die vriend zoveel beter bij mij zou passen??? Nu stuurt die jongen mij om af te spreken, terwijl ik al van in het begin duidelijk heb gemaakt dat ik geen interesse heb. En ik erger me aan mezelf dat ik het moeilijk vind om die jongen nu ‘af te wijzen’ :angry:

Mijn haar glittert in de zon door het grijs wat er doorheen zit

2 likes

Wachten op een telefoontje

Dat is omdat dat precies een oefen route is, er is daar ook ooit een helikopter in een elektriciteitsmast gevlogen tijdens het oefenen :rofl:

1 like

Ik gebruik vaak een vijl een metalen om het open te maken.

Wat een cliffhanger want je bent precies vergeten te zeggen wat voor metalen :sob:

4 likes

Ik gok een vijl.

3 likes

Haha sorry een vijl inderdaad.

2 likes

Dat als ik spinaziecreme heb klaar ‘gemaakt’ dat de keuken altijd onder de spinazie spetters zit. Hoe dan. Vindt soms 2 dagen later nog een groene klodder ergens op de muur.

3 likes

Mijn buren die bestellen zoveel online maar zijn nooit thuis. Bij ons is eigenlijk altijd wel iemand thuis. Maar ik ben geen pick up point en ik word er helemaal kriegel van dus ik doe de deur niet meer open. Vind het wel lullig voor de bezorger want die verontschuldigd zich altijd naar ons als het weer zover is. Mijn vriend daartegen denkt ALTIJD dat het iets belangrijks is en doet dus altijd de deur open. Zo leren ze het nooit af!

Iedereen praat opeens zo
“Heb ik net iets op insta gepost waarin ik mezelf een vraag stel? O ja zeker.”

Ik vind dit net zo ergerlijk als:
“En toen had ik mezelf een vraag gesteld”

En

“Dat je jezelf opeens een vraag stelt”

28 likes

Mijne extreme PMS. Ik heb vannacht nog geen uur geslapen en heb mijn vriend vanochtend naar het ziekenhuis gebracht voor zijn biopsie, daar is hij nu nog steeds ter observatie (punctie in de long).

En ik loop dus al de hele dag te janken gewoon omdat ik van 'm hou en niet wil dat hij pijn heeft :sob:

4 likes

Ik heb toen gewoon een nieuw account aangemaakt met een ander mailadres en nu koop ik daarmee lekker op rekening :partying_face:.

3 likes

Oh ook niet de betere bakker met een heel luxe belegd broodje of salade? Of dacht je aan iets anders?

Dat ik er niet uitkom met het installeren van internet in mijn nieuwe huis. Volgens mij zit er gewoon nergens een punt via waar de internetkabel binnenkomt, want ik zie nergens in mijn meterkast of woonkamer een situatie of contactpunt die eruit ziet zoals op de foto’s. En ik weet ook zo fucking weinig van deze technische dingen af dat ik niet begrijp wát ik niet begrijp en dat maakt me super gefrustreerd bovenop alle verhuisstress die er al is :mad:

1 like

Bij mij moest deze week een monteur langskomen die vanuit de telefoonkabel eerst een splitter moest aanbrengen.

Van Ziggo, was gewoon gratiesch maar zat er dus echt niet in vanuit vorige bewoner (snap dat niet echt; of ze hadden internet via KPN of een dongel ofzo). Zo’n raar woord btw dongel