Waar erger je je aan #7

Ik ga even lekker meehaten.

Fransen die je shit verkopen en dan weer denken dat je Frans spreekt. Nee Fucking Franse Gerda, ik spreek jouw taal niet. Ik heb Frans z.s.m. laten vallen op de middelbare voor Duits. Want in tegenstelling tot wat veel mensen beweren hebben Duitsers wel humor en gezelligheid in zich.

16 likes

Bij mij zijn er de laatste tijd ook veel meer vliegoefeningen (met vliegtuigen), maar dat schijnt er ook mee te maken te hebben dat ze nu niet naar het buitenland mogen om te oefenen, dus dat ze alles nu boven Nederland doen.
En je woont niet toevallig in Utrecht waar ze nu steeds op zoek zijn naar die vrouwenbelager?

2 likes

Ik ben laatst naar een gemeente op de grens Brabant/ Gelderland verhuisd en daar is het net zo! De afgelopen paar dagen elke dag vanaf een uur of half 10, kan er ook niks over vinden op internet?? Heel vreemd

1 like

Met een ADSB radar kun je zien wat voor helikopters het zijn. Kun je zien of het militairen zijn.

Adsb radar is net zoiets als flightradar, alleen daar is niet alles op te zien.

1 like

Haha sukkel. Heb je je eigen kapje hetzelfde opgezet zoals hij had?

1 like

Mn vriend zet nooit het koffieapparaat uit als hij die gebruikt heeft. Dan gaat dat ding een halfuur later uit zichzelf uit en gaat dan met veel herrie spoelen enzo. Schrik me elke keer dood en ben dan helemaal afgeleid want ik werk aan de keukentafel. Heb nou al 1000 keer gevraagd of hij hem meteen uit wil zetten na gebruik en hij doet het steeds maar niet. Zo vreselijk irritant

Ik wil gewoon ergens lekker beetje luxe lunch bestellen, maar niks in de buurt hier doet daaraan.

(ja, #firstworldproblems)

1 like

Ik erger me aan donderdag, vind het een stomme dag. Het is een net-niet vrijdag en de motivatie is helemaal ingezakt. Lukt me gewoon niet om te concentreren vandaag :upside_down_face:

15 likes

Zie je wel, de Amerikaanse bezetting is een feit! Ze komen ons nu echt monddood maken!!! #vriendenpeople

3 likes

Ik heb dit best vaak. Niet alleen met een mondkapje vergeten, maar ook met de 1,5 meter afstand. Mijn gedachtes zijn veel in een parallel universum en ik krijg regelmatig boze blikken en opmerkingen.

Een vriendin van mij probeert me te koppelen aan een vriend van haar en ik word er GEK van. 1. Ik zie mijn ex nog altijd doodgraag en ik hoop dat we terug samen komen (hij ook). 2. Hoezo herhaal je telkens dat die vriend zoveel beter bij mij zou passen??? Nu stuurt die jongen mij om af te spreken, terwijl ik al van in het begin duidelijk heb gemaakt dat ik geen interesse heb. En ik erger me aan mezelf dat ik het moeilijk vind om die jongen nu ‘af te wijzen’ :angry:

Mijn haar glittert in de zon door het grijs wat er doorheen zit

2 likes

Wachten op een telefoontje

Dat is omdat dat precies een oefen route is, er is daar ook ooit een helikopter in een elektriciteitsmast gevlogen tijdens het oefenen :rofl:

1 like

Ik gebruik vaak een vijl een metalen om het open te maken.

Wat een cliffhanger want je bent precies vergeten te zeggen wat voor metalen :sob:

4 likes

Ik gok een vijl.

3 likes

Haha sorry een vijl inderdaad.

2 likes

Dat als ik spinaziecreme heb klaar ‘gemaakt’ dat de keuken altijd onder de spinazie spetters zit. Hoe dan. Vindt soms 2 dagen later nog een groene klodder ergens op de muur.

3 likes

Mijn buren die bestellen zoveel online maar zijn nooit thuis. Bij ons is eigenlijk altijd wel iemand thuis. Maar ik ben geen pick up point en ik word er helemaal kriegel van dus ik doe de deur niet meer open. Vind het wel lullig voor de bezorger want die verontschuldigd zich altijd naar ons als het weer zover is. Mijn vriend daartegen denkt ALTIJD dat het iets belangrijks is en doet dus altijd de deur open. Zo leren ze het nooit af!