Onderzetters die blijven plakken aan het glas en tijdens het drinken opeens op mij vallen
Ik schrik me dan altijd rot, haha
DIT 
Die verpakkingen maken zoân ongelofelijke herrie!
ja ik vind het elke keer echt hilarisch om te zien hoe ze zo die tranen eruit proberen te persen. Ook die circlejerk die ze wekelijks opvoeren, echt om te gieren
Tinderbioâs van middelmatige mannen (98%).
âik ben een WTAF-typeâ Is er iemand op deze hele fucking wereld die daar om geeft? Zal me een worst wezen welk type je bent.
âvraag me gewoonâ. Wat the fuck moet ik je vragen, Roelof uit Amsterdam die van reizen, sporten, Netflix en gezelligheid houdt. Je laat vrij weinig tot de verbeelding over.
Heb 2 maanden geleden meegedaan aan een cashback actie van Samsung en ik heb mân geld nog steeds niet ontvangen 
Een What The Actual Fuck-type?
Dat ik weer verkouden ben en niet naar mijn werk mag.
Een paar weken geleden moest ik ook al thuisblijven en nu dus weer en ik voel me er echt een oplichter/aansteller door. Er werd ook een mail naar het hele team verstuurd dat ik ziek ben terwijl ik gewoon een beetje thuis zit te chillen en studeren en me op wat keelpijn en verkoudheid na helemaal prima voel.
En ik kon gebruik maken van de voorrangsregeling voor zorg- en onderwijspersoneel, maar toen ik vanochtend belde konden ze me alsnog op zân vroegst vrijdag inplannen voor een test.
Dat die klote huisarts niet bereikbaar is na 15:30 telefonisch. Terwijl ik bijna elke dag werk momenteel tot 16:00. Mân teen doet gewoon weer tering zeer.
Dat heel Nederland de webshop van Decathlon heeft leeg gekocht. Alles wat ik wil bestellen, is niet leverbaar, maar wel op voorraad in de winkel. Maar daar ga ik niet heen want zit midden in het centrum van Rotterdam en daar ga ik niet heen nu. Echt stom.
Wordt regelmatig aangehaald maar OMG wat is DHL toch slecht⊠gewoon helemaal niet langskomen op de aangekondigde dag
Dat een week lang de lift niet werkt in het gebouw waar ik woon, omdat ze bezig zijn met liftonderhoud. Had natuurlijk ook net een nieuwe prullenbak in een enorme doos van een meter bij een meter van 12 kilo besteld die ik naar boven moest sjouwen.
Er is een PR-mannetje dat weigert mijn e-mailadres te schrappen van zijn lijst en nu krijg ik een uitnodiging binnen voor een
degustatie
in een fancy restaurant en gezien âhoi zou je mij van je lijst kunnen schrappen want ik werk al jaren niet meer als journalistâ vorige keer niet werkte, heb ik zin om in te gaan op de uitnodiging en mezelf schaamteloos vol te vretten.
Ik zal ter compensatie een IG story plaatsen voor mijn 790 volgers.
Gewoon doen! Free fancy food klinkt uitstekend
Ik ben anderhalve maand geleden verhuisd naar een andere provincie, en, geen idee waarom, maar er vliegen bijna iedere avond wel een uur lang helicopters over ons huis. Volgens mij zijn het militaire helicopters, maar ik ben dat geluid onderhand best een beetje beu, en ik kan nergens ook maar iets vinden op internet hierover. Ben in staat om de gemeente te gaan bellen en ernaar te vragen, kan toch niet zo zijn dat ik zo lang ik hier woon iedere avond een uur of langer naar overvliegende helicopters moet luisteren
En het is ook altijd in de avond, tussen 10 en 12 ofzo, als ik ga slapen, kan zoiets niet overdag of vroeger in de avond 
Ik woon in de buurt van een militaire basis en vliegveld en helaas is dat wel wat kan gebeuren. Woon je in de buurt van een basis? Militaire oefeningen hier zijn eigenlijk nooit online te vinden, maar je kan altijd de gemeente bellen toch.
De dichtstbijzijnde is 15 km verderop ofzo? Ik ben bang dat we op een soort oefen vliegroute wonen ofzo, daar vind ik vaag iets over maar vind de info niet heel duidelijk. Misschien dat ik toch de gemeente eens bel binnenkort, gewoon om te checken hoe het zit en wat ik kan verwachten.
Haha, herkenbaar. Stuur mijn maar een bericht als ik iets vanuit het Zweeds voor je moet vertalenđ
Haha het verhaal van een Vlaming in Brussel.
Chauvinistische varkens zijn het, de Franstaligen.