Waar erger je je aan #7

Ik was Beau Sejour aan het kijken en ik zat midden in een aflevering ergens halverwege het eerste seizoen, maar nu kan ik ineens niet meer verder kijken omdat hij blijkbaar per 1 juno van Netflix af is :frown:

Oeh ja en dan lekker in de koelkast zetten

1 like

Mn buurman is al vanaf 8.30 uur aan t klussen, hoor hele tijd zon kutgeluid. Van een slijptol of Zoiets. Verdomme.

Al die horecazaken die nu plaatsen overal: ‘we mogen weer!’. Ja, want het was die stoute regering waardoor je dicht was. Nee, het is ‘we kĂșnnen weer’.

20 likes

De achterbuurkinderen die jingle bells zingen :mad:
Zit de rest van de dag in mn hoofd nu natuurlijk

Veel mensen in mijn omgeving zijn naar Amsterdam gegaan vandaag om te demonstreren. Beelden gedeeld op social media waar je kippenvel van krijgt.
En dan zie ik een reactie van iemand “Ach, in Nederland hebben we hier toch niet last van? Alsof Amerika ook voor ons zou demonstreren”

Ey even serieus, dan heb je t toch niet begrepen of wel? Ik moest me inhouden omdat het dus een bekende is van een bekende van mij (hij heeft haar zelf al uitgelegd hoe t zit) , maar als het een of andere internetgekkie was he. :rage:

6 likes

M’n vriend kan het super goed vinden met een vriendin van een vriend en ik ben soms zoooo jaloers op hun band. Heb er soms echt moeite mee dat zij elkaar ziek hard laten lachen en veel dingen samen doen.

ik heb ‘m tijd geleden laten weten dat ik (ondanks dat ik het heel irritant vind) een beetje jaloers aan het worden was en dat ik het lastig vind. Nou heel goed gesprek gehad enzo maar tochhhh kan ik er niks aan doen dat ik toch jaloers ben grrrr

Er zitten hier verderop mensen in de tuin heel hard te praten en het lijkt alsof ze de hele tijd ruzie aan het maken zijn. Maar ik weet niet welke taal ze spreken, wellicht voeren ze gewoon een heel gezellig gesprek. Doe dat alleen ff wat zachter aub

Muggen. Goddamn. Nu ben ik na die horror van vorige week (mijn benen en kont zitten nog onder) gisteren weer geprikt. Door kleding heen. Blijkbaar ook andere muggen, want ze zien er heel anders uit dan die van vorige week. Jeukkk.

Dat mijn vriend al de hele ochtend aan het videobellen is met zijn collega’s. 40% is serieus, overig is pure onzin. Hij rent net als een gek naar de kapstok, rukt zijn wintersportjas eraf (rest pleurt er ook mee af) en zit nu zo achter zijn computer.
Ik laat die hoop mooi liggen.

2 likes

Dat ik zoooo fucking opgefokt ben door al die leeghoofden onder nieuwsberichten van de demonstratie van gisteren. Check ff voor de grap eens de reacties onder die berichten. Nu.nl of iets anders. Omfg.
Ik kan dit ook niet loslaten hĂš.

2 likes

Buiten zijn twee jongen kinderen aan het spelen maar ze klinken als katten die aan het vechten zijn, alsof ik telkens een kat hoor uithalen

Het is me vandaag nu al twee keer gebeurd dat ik gemiste oproep heb van een collega nadat ik letterlijk een minuut beneden was om drinken te pakken. Die andere 8 uur dat ik aan het werk ben belt er niemand :woman_facepalming:t3:

Ik heb dat nummer van Roy donders in m’n hoofd zal de naam hier niet typen

Dat ik al drie verschillende mondkapjes heb geprobeerd die niet passen. Wil ik mijn neus bedekken, dan zit het mondkapje in mijn ogen. Wil ik kunnen zien, dan bedekt het net het topje van mijn neus en zakt af.

Ik ben al maanden bezig om mijn lichaam op een verantwoorde manier te bruinen aan de zon (alleen in de namiddag/ avond in de zon met bescherming).
Mijn hele lichaam is nu bruin, maar mijn kont is gewoon nog spierwit.:face_with_raised_eyebrow:
Oké hij heeft 20 jaar geen zon gezien, maar ik zou het toch leuk vinden als hij even gaat meekleuren. :roll_eyes:

1 like

Dit probleem had ik ook. Weet niet of jij een katoenen masker hebt met van die vouwen erin, maar wat je kan proberen daarmee is om de vouwen er opnieuw in te strijken, zodat het wel passend op je gezicht is/die vouwen goed over je neus en mond vallen.

1 like

de media die nu de demonstratie van gisteren aan het opblazen zijn. De gebruikelijke personen staan natuurlijk weer klaar om Halsema te bekritiseren.

2 likes

‘Ontsla dat mens!’ aldus Wilders over Halsema.

1 like

Annabel Naninga