Waar erger je je aan #7

De mensen van wie wij ons huis hebben gekocht sturen elke week een: en schiet het al op? Lukt het een beetje?

Wat moet ik terugsturen - nee jullie hebben zoveel shag gerookt in huis dat er bruin schoonmaakwater uit de koelkast kwam??? Laat me met rust mens

19 likes

Aan een vriendin die het zo zielig vind dat haar mama tijdens de Corona maatregelen jarig is en of we niet allemaal een kaartje willen sturenā€¦ maar ze gaan wel gewoon met alle kinderen + kleinkinderen taart eten, dus wat is dan het verschil met anders?

Kom ik weer met mn gezeik hoor maar ben zo kwaad.
Even kleine samenvatting maar ik zit op bachata les was heel leuk tot corona toen kregen we videos maar dat heeft niet langer geduurt dan 2/3 weken. Toen werden we 2 maanden totaal genegeerd. Tot 2 weken terug toen begonnen we weer heel leuk en aan t einde van de les bood mn dansleraar mij en mn bff ( waarmee hij vreemd is gegaan een aantal x maar toen hij daar ook een aantal x zn afspraken niet na kwam heeft zij t afgekapt) een sport programma aan. Volgens mij meer omdat we 2 mannelijke vrienden hadden mee gebracht en hij onze aandacht weer terug wou winnen.
Maar goed ik was weer gemotiveerd om gezond te doen. Het duurde uiteindelijl 1 volle week voordat ik mn voedingsplan kreeg en hij beloofde me om in diezelfde avond ook mn sportplan te sturen. En hij zou elke week bellen. Nja wat denk je ik heb alsnog een week op mn sportplan moeten wachten en werd zondag niet gebelt. En ze hebben die zondag heel last minute de les afgezegd.
Vriendin en ik waren er helemaal klaar mee en het werkt mega demotiverend als iemand die jou moet motiveren om te sporten er zelf geen zin in heeft. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik een betere communicatie van hem verwacht. Dus ik heb hem uitgelegd dat ik zijn laksheid heel vervelend vind en dat ik stop met zijn sportplan. En ik heb hem vriendelijk bedankt.
Vandaag heeft hij met mn (veel te goed gelovige) vriendin gebelt en tegen haar heeft hij een heel zielig verhaal verteld dat hij ziek was en bla bla. En dat hij het heel respectloos van mij vond en dat hij graag met mij in gesprek wou gaan maar geen opening zagā€¦

Wat een pure bullshit zeg. 1 als je zondag de tijd hebt om te appen dat de les niet door gaat kan je ook appen dat je me niet kan bellen en dat je dat later wilt doen enzo. 2 je had in die 2 weken 10000x de kans gehad om te vertellen waarom het allemaal langer duurt. 3 je had me nadat ik je een bericht stuur kunnen bellen of appen om in gesprek te gaan als je het echt allemaal zo erg vind. 4 dit is de 7000ste x dat je word aangesproken op je gedrag het is een keer klaar vriend.

Gadverredamme ben er helemaal klaar mee.

4 likes

ik wil zelfbruiner op mā€™n benen smeren maar ik weet niet waar ik dan moet stoppen met smeren. Onder mn billen? Net erboven? wat neem je wel en niet mee? is toch te veel gedoe ook eigenlijk :weary:
en sowieso dat ik straks weer vlekken heb, waarom doe ik mezelf dit ook aan haha

Je moet alles meenemen

Ik had een toner besteld die ik moest kopen van de kapper. En nu is dat dus toch de verkeerde kleur en is het te krap om hem opnieuw te bestellen en moet ik hem toch in de winkel gaan halen en die ander moet terug en dat vind ik toch zoā€™n gedoe allemaal.

1 like

Maar mn rug lukt nooit zelf en ik heb niemand om t voor me te doen, dus ergens komt toch een grens? :thinking:

1 like

@Westwood onze sleutel is terug :partying_face:

12 likes

Ooh wat een opluchting! KWam ze het zelf brengen?

pfff ik heb een paar nachten geleden verkeerd gelegen dat ik nu zon last van mn ribben heb en niks helpt. Kan niet eens normaal zitten en liggen. Wat een kutgevoel is dat zeg en het duurt me veel te lang. :triumph:

ik word tussen 13 en 17u gebeld door het ziekenhuis en ik word daar heel onrustig van. Op zich kan ik genoeg doen ondertussen, afwassen opruimen etc, maar dat doe ik dan natuurlijk weer nietā€¦ en ik heb net een rondje gerend en wil zo ook wel douchen, maar ja, zul je zien dat ze net dan belt he. Zo irritant :mad:
en dit alles voor een uitslag die ik toch al gezien heb haha

ja onhandig he, in Australie hebben ze blijkbaar een system waarbij alle ziekenhuizen in een provincie hetzelfde system hanteren, zou zoveel patientvriendelijker zijn.

Ja! Was wel een beetje awkward haha

Ik heb al meer dan de helft van mijn leven een best onrustige huid rondom mijn neus en op mijn kin, terwijl de rest van mijn gezicht vrij effen en glad is. Uitgerekend nu het dragen van maskers in het openbaar waar ik woon verplicht is, krijg ik voor het eerst ooit een gloeiend rode puist op mijn jukbeen.

Aoergh. >:(

2 likes

Hooikoorts. Komt er ooit een eind aan die schijtpollen? Gister wat meer gedronken en dat kan het bij mij soms extra triggeren. Heb 28 miljoen x geniest vandaag, ben kapot.

2 likes

Fluitende vogels buiten.

Damnit, aan mā€™n oren een achterkant van een oorbel en een hangertje kwijt door het afdoen van dat stomme mondkapje :mask: :upside_down_face:

Wanneer ze het woord ā€˜ludiekā€™ gebruiken terwijl de actie waarover het gaat verre van ludiek is. Tuurlijk is het iets subjectiefs, maar dan nog. Tegenwoordig worden veel woorden zo verkloot. Eerder authentiek en nu ludiek. :joy:

3 likes

Ik moet bij het woord ludiek ook gelijk denken aan een flashmob of zoā€™n filmpje wat mensen op kantoren toen massaal gingen maken (lipdub ofzo?).

2 likes

Aan dat stuk kut plastic want op de snelweg lag, die door me bumper is gegaan en daarmee een heel gat erin heeft gemaakt en nog erger dat daardoor de airco compressor ook helemaal naar de tering is.
Net nou ik zo enthousiast aan het sparen was en het warm aan het zijn is. :cry: