Nog een ergernis (I’m on a roll!!!):
Vacatures waarin competenties van 5 verschillende jobs opgesomd worden, en dan onder het kopje “wat wij jou bieden” schaamteloos neertypen:
Nog een ergernis (I’m on a roll!!!):
Vacatures waarin competenties van 5 verschillende jobs opgesomd worden, en dan onder het kopje “wat wij jou bieden” schaamteloos neertypen:
Jeez dat is wel heel slordig.
Ik wacht inmiddels al 2? jaar op een startafspraak voor een klinische studie naar een nieuwe behandeling. Krijg wel elke 8 maanden een mailtje dat het weer is uitgesteld
Jammer, want had goede hoop :")
Ik heb kiespijn en nu kan ik maar aan 1 kant eten, vind dat zo irritant
Heb ook geen idee of het weer verstandskiezen zijn die doorkomen of een gaatje
Godver 2 jaar!! Normaal gesproken zou de behandeling starten 2 weken na het onderzoek dus ik neem aan dat ik gewoon geen geschikte kandidaat ben. Vind 't gewoon echt niet netjes om niet eens wat terug te horen.
Ik vind je niet erg #flexibel noch #een vrolijke duizendpoot

Ik weet niet wat voor behandeling het is en wat het allemaal inhoudt, maar kan het zijn dat ze vertraging oplopen doordat resources richting Corona-zorg moeten?
Aaarggghhh STRUGGLES ik kijk altijd tlc op vrijdagavond mega wild maar wil je eigenlijk in bed kijken ja nog wilder maar kan geen tlc streamen naar de chromecast 
Dankjewel! Denk dat ik toch ga overstappen naar een andere provider die me wél gratis een monteur kan sturen
Als ze een managementpostitie willen vermommen als junior (in de beschrijving: “Jij wordt van A tot Z verantwoordelijk voor een nieuwe webshop”. Functietitel: Junior E-commerce medewerker) mag ik hopen dat wie de job dan ook krijgt om 16u55 staat te trappelen om naar huis te gaan. Wat een grap.
Krijg je die niet eens gratis? Daar had ik overheen gelezen. Kpn heeft het bij ons netjes opgelost dus die kan ik aanraden.
Al die gappies met z’n bluetooth boxje op de fiets. Echt, koop oordoppen of ik steek die bluetooth box nog eens ergens in. Denk niet dat het comfortabel in je kont zit tbf.
Dat je je inschrijft voor een nieuwsbrief van een webshop omdat je dan 10% gierige korting krijgt. Vervolgens ontvang je nooit die mail en besluit je toch maar te bestellen. 3 dagen later: HEY THANK YOU FOR SIGNING UP USE CODE WELCOME. 

Zou even langs de tandarts gaan. Had 2 weken geleden ook kiespijn wat een ontstoken wortel bleek, als je dan niet zsm een behandeling krijgt kan dat lelijk uit de hand lopen. Sterkte!
Denk je lekker bezig te zijn door elke dag een tandenstoker te gebruiken, breekt dat stokje af tussen mijn tanden en ben ik nu in lichte paniek😂 Ik denk dat ik het met een pincet moet proberen.
Met een nieuw stokje eruit duwen? Dat helpt bij mij altijd wel.
Het is toch eigenlijk van de zotte dat we anno 2020 nog een koning hebben die een villa heeft in Griekenland en dan het overheidsvliegtuig voor privé-vluchten mag gebruiken.
Dat ik net te laat ben voor een verjaardagskaartje te versturen zodat hij morgen aankomt. Nu zou de bezorgdatum pas 20 oktober zijn, dat gaan we niet doen.
Maar voor 12 euro extra kon ik hem nog op tijd laten bezorgen, gaan we ook mooi niet doen.
Ik heb vandaag weer weekboodschappen voor 2 personen gedaan, maar alles is zo duur? €60 excl. groente, fruit en vlees. Hoe dan. Mijn yoghurt wordt ook steeds duurder. Net zoals mijn kipfilet. En wc papier vliegt er ook doorheen 
Koop je alles biologisch? Ik vind dat inderdaad wel aan de prijs, mijn weekboodschappen zijn meestal 50 euro en daar zit alles bij in, al eet ik niet zo heel vaak vlees.
Ik heb buikpijn, de bovenbuurman begon al om 07:00 met stampen door het huis en klussen en de cv heeft een storing. Fml.