Dit is zo irritant!! Ik had ooit een top van H&M, heel snel half gepast en dacht ja zit wel goed. Deed ik hem later aan dacht ik ja huh hij valt toch wel erg groot voor een L. Stond er in een ander labeltje in het shirt XL en in de nek gewoon L. Ja verdorie toen kon ik hem al niet meer terug sturen.
Dat de PostNL app geen afbeeldingen meer toont van de post en dat ik net helemaal naar beneden ben gelopen voor een kortingsbon van H&M voor de vorige bewoners.
Echt vet irritant ja!
Ook al snap ik totaal het nut niet van de functie, maar toch vind ik het leuk om in de ochtend alvast te zien welke post ik krijg. En dan komt de postbode en dan zeg ik tegen mân vriend âohh ja dat is dit of dat, echt niet/wel interessantâ en dan denkt hij âhoezo weet jij dit nu al?â
De geur die van mijn voeten afkomt als ik sandalen aan heb gehad
Ik begrijp je ergernis, maar begrijp het artikel niet. De scholen zijn toch al weer open?
Middelbare schoolleerlingen gaan nu of niet (sommige scholen) of anderhalve dag ongeveer naar school. De rest nog online.
@Bennielava @grace Ja ik werk op een middelbare school, dus ik weet hoe het zit. Verbaast me des te meer dat zoân vrouw in zoân artikel niet begrijpt dat iedereen in en om een school zân uiterste best doet om het onderwijs zo goed mogelijk te regelen met alle maatregelen en beperkingen. Maar dat is ook deel van je ergernis misschien @grace dus dan is het cirkeltje weer rond.
Vind het wel echt bizar trouwens dat er zulke grote verschillen zijn per middelbare school, sommige scholen doen een keer een mentoruurtje en dat was het dan. Daar erger ik me ook aan.
Bij de H&M heb je sokken die helemaal zwart zijn, behalve een gekleurd randje aan de bovenkant. Ideaal!
Nou dan cancellen we corona toch gewoon zodat het sprankeltje weer terugkomt bij Isabelle en Anne-Fleur. Draaien wij onze hand niet voor om in het VO.
Ik ga hier naar kijken, bedankt voor de tip!
Ik ben sinds kort begonnen met wielrennen (sorry) en vind het echt helemaal leuk. Had van een vriendin een boekje gekregen geschreven door iemand die ook enthousiast is over wielrennen, nou super leuk. Alleen dat boekje straalt zoân small dick energy uit! Een van de eerste paginaâs al: het ergste wat je als wielrenner kan overkomen (erger dan een kapotte fiets, of ziek worden) is⊠Ingehaald worden door een vrouw. Vervolgens allemaal interviews met mannen hoe het is om prof wielrenner te zijn, en het enige interview met een vrouw? Hoe het is om de vrouw van een prof te zijn. Maar aan de vrouwen is ook gedacht hoor, het laatste hoofdstuk heet: Help, mijn man is wielrenner
Ohnee, er is ook een interview met een vrouwelijke prof. Eerste vraag (en vervolgvragen erop): hoe is het om mannen eruit te rijden?
Hahaha tering wat gĂȘnant
Normaal gesproken drink ik thuis Nespresso-koffie maar we zijn nu even tijdelijk overgestapt op filterkoffie vanwege de koffiedrab (we hebben heel veel slakken in de tuin die alle plantjes opeten en dit schijnt een milieuvriendelijke manier te zijn om ze weg te houden). Nu heb ik net een kop koffie op maar volgens mij zit er veel meer cafeĂŻne in en nu zit ik helemaal te stuiteren achter mijn laptop en kan ik me niet concentreren.
Ja ik heb van filterkoffie ook al vaker een halve overdosis gehad. Het eten van een banaan schijnt te helpen.
Is dit boek serieus uit 2020 of paar jaar hiervoor? Ik denk/verwacht/ergens hoop toch minstens 20 jaar oud?
Toch zou ik dit wel lezen als mijn man opeens zou gaan wielrennen
Ik wil iets kopen via marktplaats dus ik stuurde een berichtje of het nog te koop is en ik krijg gewoon reactieeeeeee. Hallo wil je je shit nou verkopen of niet
@ellegirltalk Het boekje komt uit 2015âŠ
@mores Ik heb nog maar een paar bladzijdes gelezen, maar zodra ik het uit heb komt er een negatieve recensie op bol.com Misschien ook nog wel een brief naar de schrijver inderdaad, godstering zeg wat een seksistische kolder.
@Vaiana Oke nou speciaal voor jou een stukje uit het hoofdstuk âhelp mijn man is wielrennerâ.
Het wielerpeloton is een door testosteron verwarde groep mannen. Met een vrouw in hun midden slaan ze op hol. Vrouwen zijn als het kryptonite voor wielrenners. Komt er een vrouw als eerste van een groepje wielrenners boven op een bergje dan is de verslagenheid en hysterie bij de mannen daarachter net zo groot als bij tienermeisjes wiens favoriete jongensband uit elkaar is gegaan. Komt een vrouw juist moeilijk een berg op, dan verdringen de mannen elkaar om een hand toe te steken⊠op het achterwerk van de wielrenster.
Wtf?!?! Ik had gehoopt op tips, zoals: prik zân banden lek, gooi zijn sporthorloge weg, was al zân sportkleren te heet oid.
Ik vind het jammer dat wielrenners zoân slechte naam hebben. Je hoeft namelijk niet per se een galbak te worden als je zoân fiets aanschaft, maar dat lijken niet alle mannen te begrijpen.