Waar erger je je aan #7

Handige tip, dankjewel! Ga ik bij de volgende overdosis zeker proberen.

1 like

Nouuu er is een vrouwelijke wielrenner hier in de buurt die nooit aan de kant gaat. Dan ziet ze je lopen en fietst ze zo op je af. Heb toen overwogen om haar eens van d’r fiets te duwen.

4 likes

Ik merk zelf dat het beter gaat als ik heel duidelijk zeg wanneer ik kom. Dus als ik ze zie zeg ik gewoon, oh volgend weekend ben ik druk dus die week erna kom ik wel weer even langs oid. En ik ga nu vaker iets doen met ze, bijvoorbeeld naar de bios, ergens wat drinken, naar een bepaalde winkel etc, ipv de hele dag bij m’n ouders hangen.

4 likes

Ik heb 3 uur geslapen en ben toch op tijd met een ingepakt koffer aangekomen bij het vliegveld. Maar mijn vriend heeft allemaal random items in zijn auto liggen die nog in zijn tas moeten en gaat hij eens bedenken welke schoenen hij mee wilt nemen.

Terwijl ik heel erg moet plassen

20 likes

Heeft ie al wel geboekt?

20 likes

dit is toch gewoon een grap ?

1 like

Ja dat is de meevaller van de dag! Zelfs het hotel is al geboekt. Normaal doet ie dat als we geland zijn

12 likes

Ik heb geen motivatie en moet nog werken tot 6. Dit gaat al dagen zo :weary:

Ik was even vergeten hoe snel je zweet op de fiets dus zit nu stinkend op kantoor.

2 likes

Ik haat het echt dat mijn voeten bij alles wat niet van leer is binnen 2 seconden meuren. Binnenkort wil ik hardloopschoenen gaan kopen en ik zie er nu al tegenop dat ik daar mijn stinkvoeten moet laten meten. Is er iemand die toevallig iets gebruikt wat daartegen helpt?

En verder deel ik de ergernis van @JaneDoe

Ze bedoelt een grap als in: dit kun je toch niet serieus nemen.

Niet dat het een grap als in grappig is. Neem ik aan.

1 like

ja sorry dat mijn bericht geen intonatie heeft, maar ik bedoelde inderdaad dat ik dit niet serieus kan nemen.

5 likes

Ik sta in de wachtrij bij DUO en nog ƩƩn keer al onze medewerkers zijn op dit moment bezet. blijft u aan de lijn? we proberen u zo spoedig mogelijk te helpen en ik vlieg door het raam om zelf even een medewerker bij zijn lurven te pakken.
edit; ben wel geholpen gelukkig!

2 likes

Aan het feit dat ik vandaag eindelijk eens mijn vrije dag niet helemaal vol had gepland want ben al weken erg moe… allemaal goed en wel dus, tot ik in mijn enthousiasme besloot vanavond nog te gaan sporten terwijl ik nu al moe ben :sob: en na het sporten weer klaarwakker ga zijn haha

Ik erger me dood aan die (corona) reclames van ondernemers steeds op tv.
Flikker op met je reclame.

8 likes

Haha ik las dit berichtje zonder context en dacht ā€œvolgende overdosisā€ :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow:
Maar t gaat over koffie :rofl:

6 likes

Haha ja super heftig bericht anders. En een heftig forum, waar gewoon even tussen neus en lippen door tips worden gedeeld voor bij een overdosis

2 likes

Maakt ook pijnlijk duidelijk dat tv maken een vak is: slecht geluid, onderbelicht beeld… Zag je toevallig ook die hele vage Von Vongole-reclame? :joy:

1 like

Jaaaa WTF was dat???
Vond dat zo eng en zweverig :scream::scream:

Heb het even opgezocht maar ook zon vaag bureautje in reclame. Er is ook vrij weinig over te vinden, heel erg wazig allemaal.

1 like

Mijn conditioner is overal uitverkocht :weary: Zeker niet leverbaar door corona ofzo. Good hair zou zo’n beetje nog het enige zijn dat wel zou doorgaan deze zomer maar ook dat feest kan ik nu op mijn buik schrijven.

1 like