Ik zit in een appgroep waar een aantal nieuwe mensen aan toegevoegd zijn, en iedereen stelt zich dan even voor. Nu reageert de groepsbeheerder steeds op al die berichten met ‘welkom naam!’
maar ze heeft echt al zeker 3x een naam verkeerd geschreven, terwijl ze letterlijk reply doet op dat bericht. Dus bijvoorbeeld dingen als; nikkie ipv nikki, elly ipv ellie, kimberly ipv kimberley. Je zou bijna denken dat ze het expres doet
Mensen op het strand die harde muziek op zetten,is nu ook nog eens een man die helemaal alleen zit, doe gewoon een koptelefoon op🙄
Zooo irritant! Ga je hem er op aanspreken?
Wow ik heb zo’n BEC op m’n werk
ben net gewoon weggelopen van de lunch toen ie zn bek open trok voor z’n debiele hyena lach
Ben lekker ver van hem vandaan gaan zitten😂
Echt er is iemand in de buurt en die zet zijn muziek zo ongelooflijk hard. Het enige wat je hoort is een bas en het dreunt echt door het hele huis heen. En ik.heb geen idee waar het weg komt. Het is zo irritant. Rot op met je takke herrie
Ik dacht dit lieve knuffelbeestje te krijgen. Was al helemaal enthousiast. Blijkt het een advertentie voor een kaartje te zijn
Ben in mn knieholtes en net onder mn bil verbrand. Tragisch.
Oh sterkte met zitten haha. Ik heb dit een paar jaar geleden gehad toen ik op het strand in slaap was gevallen. Was de hel. 's Avonds toen we uiteten gingen kwam de ober zelfs een extra kussentje brengen omdat ik niet meer wist hoe ik moest zitten haha.
Voordeel was wel dat de achterkant van mijn benen nog zo bruin zijn geweest
Verstop iets stinkends in de verwarming
@Spaarlamp hele goeie ideeën, ware het niet dat ik onderhuur en zij de huur ook heeft opgezegd. Dus met iets stinkends naai ik haar niet
Haha zo rot! Ik dacht op de fiets dat er misschien zand zat ofzo. Maar nope ik zie geen zand hier zit geen zand.
Vuilniszak met een envelop met haar adres op de dam dumpen, handhaving regelt de rest
Heb net mijn mond opengehaald en bijna mijn tong verloren omdat ik bleef plakken aan mijn nog bevroren Split ijsje. Het is pas de derde deze avond dus ik had dit echt niet kunnen weten
Ik wil mijn pyjama aandoen, maar mijn broer heeft zijn vrienden uitgenodigd. Pfff, geen zin om dan in een zomerpyjama met kusmondjes te lopen.
En ik wil Into The Spider-Verse kijken, maar ik weet sowieso dat mijn moeder dat niet wilt. Fack
Ik heb al 100 keer gezegd tegen mijn vriend dat we een airco monteur moeten laten komen voor de airco in de woonkamer. En telkens doet ie het niet en nu komen we iedere dag binnen in de hitte terwijk die airco er hangt en dan zegt ie ja we moeten echt gaan bellen
Als je nu belt zullen ze in september wel tijd hebben dus niets aan het handje.
Ohhh ja schei uit ik begon in mei al met zeuren erover dus ik was iig wel op tijd
Aan de bromvlieg die ik ook niet dood kan slaan, omdat hij gewoon maar blijft vliegen