Waar erger je je aan #7

waarom kan niemand sinds de corona je-moet-een-winkelwagen-mee-de-winkel-in die wagens normaal terug zetten???
iedereen pleurt ze schots en scheef in dat hok waar ze moeten staan, je kan hem toch gewoon normaal in de wagen die er al staat schuiven kom op zeg

8 likes

Ik heb dat domme vinted gedownload maar die app werkt niet eens, als ik selecteer op bepaalde maten krijg ik alsnog alle mogelijke maten te zien :rage: en ik vind het irritant dat ik het heb gedownload terwijl die reclames zo verschrikkelijk kut zijn ik ben ZWAK

2 likes

Als dat al gedaan werd door winkels denk ik dat dat nu in geen geval meer mag ivm corona.

Gebruik zelf altijd Gmail. Nu moet ik outlook hebben voor iets en het werkt zo kut. Probeer een mail met bijlage te verzenden en steeds geeft ie foutmeldingen.

Ik was zondag tm gister ziek.
Gister werkte ik bij een werkplek waar ik een filmpje voor moest maken, maar ik had me dus ziek gemeld.
Vandaag kreeg ik appje of ik beter ben, dat ben ik.
Daarna appt een collega of het nog gaat lukken dat filmpje te maken?
Ik ben echt zo geïrriteerd want nu voelt het alsof ik gefaald heb terwijl ik gewoon ziek was en ik voel me nu ook verplicht het te doen in m’n eigen tijd, terwijl ik daar vandaag niet eens werk.
Ik weet ook zeker dat voor thuiswerken en corona dit nooit aan me gevraagd zou zijn.
Ik heb trouwens wel aangegeven dat het niet gaat lukken.

Edit: nu wordt er gevraagd of ik het dan volgende week kan doen, terwijl dat m’n vakantie is. Ik hoop maar dat dit onwetendheid is

Toen ik in een kledingzaak werkte heb ik dat ook voorgesteld aan collega’s maar uiteindelijk leverde het vooral gedoe op. Ten eerste moet je een plek hebben om al die tasjes op te bergen (wat nog best lastig is in een kleine zaak) en ten tweede moet je iets vinden om die tasjes dan voor te gebruiken. Als we die tasjes hadden hergebruikt als vuilniszakken zouden we op een dag meerdere keren naar stort moeten gaan en dat kost echt te veel tijd.

Op dagen dat ik werkte nam ik de gebruikte tassen mee naar huis omdat onze tassen ook nog eens van heel stevig luxe papier waren gemaakt en ik het heel zonde zou vinden om dat weg te gooien maar mijn collega’s vonden me vooral een recyclegekkie :full_moon_with_face:

4 likes

:nauseated_face: zo ranzig.

1 like

Mijn man heeft op donderdag altijd ouderschapsverlof omdat dan normaal gesproken mijn opleidingsdag is. Omdat het onderwijs is opgeschort heb ik nu geen les, maar trek ik de donderdagen uit om aan mijn studie te werken, want opdrachten etc gaan wel gewoon door. Maar mijn man krijgt 2 kinderen gewoon niet geregeld. Komt erop neer dat ik nu mijn literatuurstudie zit te schrijven terwijl ik om de minuut een kind dat niet wil slapen zijn tut moet brengen. In al die tijd dat mijn man moest thuiswerken heb ik op de dagen dat ik vrij had nog nooit om zijn hulp gevraagd, hij heeft zich altijd kunnen terugtrekken om in alle rust te kunnen werken. Het stoort me zo dat het blijkbaar teveel gevraagd is om mij een keer in alle rust te laten werken. Ik moet het ook vaak zien op de lossen in mijn eentje met 2 kinderen. Op deze manier gaat het me gewoon niet lukken om mijn opdrachten goed af te ronden, ik heb sowieso al heel weinig concentratie omdat ik niet lekker in mijn vel zit. ben echt mega geïrriteerd :triumph: Daarbij gaat mijn oudste morgen de laatste keer naar zijn dagverblijf en wie mag er ook nog even alle cadeautjes halen en in elkaar knutselen? Ik krijg er aardig de schijt van dat ik 1000 dingen tegelijk moet doen en hij het blijkbaar niet eens geregeld krijgt 1 kind eten te geven en de ander in bed te leggen.

6 likes

Ok, maar dan nog kan je gewoon je kleding uit het tasje halen en het tasje meenemen, of even vragen of ze het voor je weg willen gooien. Of was dit geen reactie op de tasjes en wilde je dit gewoon even vertellen :grin:

Haha

Nav mn vorige ergernisbericht, nog 1.

Ja hoor 1000 euro en daarmee is het afgedaan. Zucht. :expressionless:

3 likes

Omg wat genant

4 likes

Kun je niet ergens anders gaan werken? In de bieb of een koffietentje oid. Dan wordt hij wel gedwongen om het zelf op te lossen.

5 likes

En de dokters worden overgeslagen, wij hebben de laatste maanden gelukkig lekker achterover kunnen leunen :joy:

7 likes

En de leerkrachten, en de pedagogisch medewerkers en, en, en, en…

Vind het verder volkomen terecht dat ze deze waardering krijgen hoor. Maar inderdaad zijn er nog wel meer groepen die ook tering hard hebben gewerkt de afgelopen maanden.

Maar dat zijn toch hele andere beroepsgroepen? Is toch beetje raar dat je als arts niets krijgt terwijl al je directe collega’s wel krijgen

9 likes

Ja, zeker waar! Vind de keuzes van de regering momenteel gewoon bijzonder.

Ik ben alleen even op teenslippers naar de brievenbus gelopen, 5 minuten oid en ik heb gewoon meteen een blaar tussen m’n tenen :frowning:

Sterke luchtjes. Mijn schoonmoeder is er, dat is al om je kapot aan te ergeren. Ik moet gewoon werken, gelukkig heeft mijn vriend haar wel geïnstrueerd zacht (dus normaal niveau) te praten ivm mijn vergaderingen.
Maar ze heeft enorm sterke oude vrouwen parfum op. Misselijk makend.

1 like

Dat ik op marktplaats heb geboden op iets van speelgoed, leek een schappelijke prijs maar met verzendkosten is het €0,05 goedkoper dan dat item nieuw. En nu ik er vanaf zie is de verkoper boos.

2 likes

Doet mijn schoonmoeder ook altijd :tired_face::tired_face:
Kan daar soms ook echt bijna van kotsen.
Vind het net toiletverfrisser soms :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

1 like