Waar erger je je aan #7

Dit doet me echt denken aan de aflevering van Friends waarin Ross niet wil meebetalen aan het afscheidscadeau voor de klusjesman. Vreselijk irritant al die Tikkies. Voel je frustraties.

1 like

Aan mezelf en dat ik zo megapetty ben. Ik had een broek besteld en kreeg vervolgens een andere broek opgestuurd. Inmiddels is op de webshop die productfoto ook veranderd in de broek die ik gekregen heb. Klantenservice gemaild en ze lossen het gewoon netjes op door alles plus verzendkosten te refunden maar ze ontkennen dat die foto’s aangepast zijn en ik kan het gewoon NIET hebben. Geef gewoon je fout toe. Maarja wat is mijn probleem want het probleem is opgelost dus hoezo moet ik per se gelijk hebben, ik win er niks mee. Ik vind dit echt zo’n hatelijke eigenschap van mezelf.

3 likes

serieus. Ze had zich ziek gemeld vanwege ernstige misselijkheid.

1 like

Jezus, als je als collega zo betrokken bent stuur dan zelf even een kaartje, maar ga daar niet de rest van het bedrijf tot verplichten.

1 like

De Hollandse Boomer definitie van gezelligheid aka keihard in het niets praten. Ik sta net in de hal van mijn flat en er komt een man binnen en hij roept keihard ‘Hallo mevrouw!’ naar me terwijl ik met mijn rug naar de deur sta. Please stop! Zeg gewoon zachtjes gedag of helemaal niks, maar niet keihard gaan roepen want dan negeer ik je.
Hoe harder je praat =/= gezelligheid

2 likes

Tja ik zou het ook idd rechtstreeks doen… gewoon een berichtje/kaartje is al leuk/betrokken toch? Weer een gezamenlijke happening is zwaar overdreven.

Erger me aan de asociale bestuurders die een aanrijding veroorzaakten. Ik reed er direct achter en heb een getuigenverklaring gegeven. Ben me rot geschrokken en ontzettend opgelucht dat ik geen schade heb maar ik kan het niet loslaten. Ik heb er echt stress van. Dat ik een autist ben helpt ook niet mee.

hahahaha i wish

edit; komt net dat mens met de dalmatier weer langs, zucht

2 likes

Dit is puur het materiaal, 24 meter koper en wat schroeven. uren en voorrijkosten etc zit er niet eens bij (doen we apart) :unamused:

Ik erger me aan avocado’s die de ene dag nog kneiterhard zijn en de volgende dag ineens moes zijn. Onbetrouwbaar fruit (of groente?)

4 likes

Ik schrok om 04:30 wakker geschrokken omdat mijn kat de kooi van mijn knaagdieren aan het beklimmen was. Daarna kon ik niet meer slapen, nu ben ik moe en irriteer ik me aan alles :slightly_smiling_face:

1 like

Bedrijven die alleen afspraken willen bevestigen door te bellen, terwijl je je wel online kan aanmelden. Stuur me gdvrdmm gewoon een mail?! :angry:

2 likes

Maar het is dus ondergronds en buiten? Dan heb je wel iets duurdere materialen nodig dan gewoon een koper buisje (met een beschermmantel enzo), en dan moeten ze ook 24 meter lang ten minste 60cm diep graven, dat lijkt me ook nogal een kostenpost (hoewel ik die bij de uren zou verwachten en niet bij de materialen).

Erger me ook aan tokkies. In alle soorten en maten. Momenteel vooral aan de bouwvakkers hier beneden. Schreeuwen, boeren, scheten, zingen, domme opmerkingen maken. Al 3 weken zo en ik ben ooooveeeerprikkeld!!!

1 like

Dankjewel! Echt heftig. Leek wel een film. Hoop dat ze de man nog hebben gevonden want hij is na de aanrijding weggereden.

1 like

Ik kijk de laatste paar dagen veel design/huizenprogramma’s op tlc en het verbaast me echt iedere keer weer hoe ‘magazine’ ze het eruit laten zien in plaats van praktische of huiselijke keuzes.

Protip: ‘we kopiëren alle familiefoto’s in zwart-wit zodat je meer eenheid hebt’
Ook leuk, een tafel middenin je badkamer :upside_down_face:

Aan dat ik altijd een verkeerde plek kies in t ov. Nu kreeg ik een briefje in mn hand gedrukt met een of ander gedicht. Dr onder iets over Jezus en dan een email enzo. Die man zit nu tegen over me. Weg gooien nu is lullig en ik heb echt geen zin in een praatje. Dus zit kramp achtig naar mn telefoon te staren. Met dat kut papiertje in mn hand.

7 likes

Ah vreselijk ja idd. Bij mij wordt er nu gezeur over meedoen aan een cadeau voor een collega die een jaar geleden getrouwd is in het buitenland in het geheim en dat een paar weken geleden verteld heeft op werk. Hallo het is een fucking jaar geleden, dan krijg je nu echt niks meer van mij hoor,

2 likes

Aan Duitsers. Ik vind ze aso in het verkeer en ook echt onaardig soms. Net had ik een zak sla op de band van de kassa liggen die 5!!! Dagen over datum was en tieft die kassavrouw hem gewoon weg met de mededeling dat ze me die helaas niet mag verkopen. Nou wat jammer zeg alsof ik bewust sla wil kopen die niet meer goed is ofzo? En niet dat ze even iemand belt voor een nieuwe zak, nee moest ik weer helemaal zelf teruglopen en in de rij gaan staan :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Ik heb een muggenbult op m’n pas gezette tattoo
Mag niet krabben maar aaahh :no_mouth::no_mouth:

1 like