oja die gebruik ik ook!
en wss (waarschijnlijk - hoezo trouwens 2x s??)
Ik stond net in de Albert Heijn letterlijk 1 seconde te kijken of er nog een zelfscan open was. Zoeft er meteen een man met kind langs om de enige open kassa te gebruiken. Gelukkig was er 1 tel later een andere kassa open maar wtf? Leer je kind ook manieren in plaats van te denken dat je alleen op de wereld ben.
Toen ik naar buiten liep zag ik hem wel weer naar binnen rennen omdat hij iets kwijt was. Karma.
Mijn scharrel weet hoe kut ik het vind dat hij vaak op zijn telefoon zit achter het stuur. Toch blijft hij mij foto sturen vanuit zijn auto, rijdend. Als antwoord op de vraag wat hij aan het doen is bijvoorbeeld. Ik word er zo ongelofelijk pissig van. Het is op zichzelf al verkeerd, maar als je weet wat ik ervan vind, waarom dan toch elke keer weer blijven doen?
Ik ben nu keihard ongesteld en hormonaal dus ik heb het gesprek maar gestaakt want ik ben echt in staat om ongelofelijke ruzie te zoeken
Nee met de overige kassa’s bedoel ik ook zelfscankassa’s.
Hij zoefte dus echt op twee centimeter van me af langs me heen, niet alsof hij me niet zag staan.
Wij waren op fietsvakantie maar vanmorgen stopte de motor van m’n fiets er opeens mee, dus we zijn naar huis gegaan met de trein hebben daar een auto geleend en nu zijn we alsnog op de plek van bestemming.
Jammer maar kan gebeuren, we mochten gelukkig auto van m’n zus lenen en degene van wie we de fiets gehuurd hadden bood zelfs aan dat we niks voor de huur betaalden (zijn al 9 dagen weg), dus dat is allemaal prima.
Maar dit was de eerste zonnige dag sinds we weg zijn en we hebben dus letterlijk de hele dag in de trein en in de auto gezeten, en nu gaat ‘t weer de rest van de vakantie regenen :’).
Dat die stomme website van NS.internationaal niet werkt,verdomme.Ik kan alleen voor 2 personen boeken? Wat is dat nou weer voor onzin.Laat mij gvd alleen 2 dagen naar Parijs gaan ja jezus
Niet bij Amazon kopen, doe bij individuele verkopers. Amazon is best problematisch bedrijf, niet al te best voor z’n medewerkers
Ik snap sowieso het hele nut niet in van die app.Je kunt er niks mee? Geen tickets boeken,geen prijzen bekijken,en de ene keer kan ik wel mijn tickets uploaden in de app en de andere keer weer niet? Moet ik weer duizend jaar terug in mijn mail om te zoeken naar de tickets.De normale app is echt top maar die internationale is echt compleet nutteloos
Nu kan ik op andere dagen wel voor één persoon boeken maar niet op de datum die ik wil.Wat een gezeik.
Sinds wanneer bestaat er zoiets als een “onzelfstandige studio met gedeelde badkamer en keuken”. Dat is gewoon een kamer?!
Mensen die hun masker afzetten om te niezen
En het feit dat ze het in het OV hebben over een “feeskkkmaskkk” ipv facemask in de Engelse vertaling
Moet je niezen IN je masker? Hoe dan de rest van de reis?
Haha nou ik mag hopen dat als er zoveel snot uitkomt dat je masker doorweekt is na 1x niezen je sowieso thuis blijft verspreiding is juist het hoogste met niezen dus dat moet echt in je masker
De laatste keer dat ik niet ben gaan sporten als ik dat wel ingepland had kan ik me niet eens meer herinneren, maar vanochtend vond ik het gewoon te nat om te gaan hardlopen zonder goede regenkleding en nu erger ik me al de hele tijd aan mezelf dat ik niet gewoon ben gegaan, alsof ik nu al mn discpline kwijt ben. Ik ben nu maar aan het werk zodat ik vanmiddag als het wat droger is hopelijk kan gaan, of desnoods een of andere hiit sessie thuis kan doen. Waarom ben ik zo
Erger me door coronatijd echt aan alles.
Nu ook he, ik kijk uit over een hondenuitlaatplek dus ik ken inmiddels alle baasjes gekoppeld aan de hond. Er is een vrouw met een dalmatier, maar echt hoevaaaaaaak ik hunnie zie (ja goed dat ze dat beest uitlaat) maar elke keer als ik mijn blik dan afwend naar buiten en ik zie ineens weer dat beest en mens in mijn zichtveld denk ik: gaaaa wegggggggg. Vorige week ging dat beest ineens heel wild rennen en toen kwam er een vrouw met een bakfiets aancrossen en die ging dus vol op haar muil. En dan dat baasje: oh hihihihiih sorry. Ga weg.
En dan is er een kerel met een hond die altijdddddd dezelfde pet op heeft, eentje met zo’n witte voorkant
En die heeft hij dus altijddddddd op. Dus als ik hem dan een paar keer per dag zie lopen zit ik echt te zuchten: hebbbbb je die pet weer hoor.
Verder gaat alles goed.
Onze installateur die tijdens de hele bouw van het huis betrokken is geweest hebben wij nu alles af is gevraagd of hij de koperleiding van de gashaard iets kan verlengen, dat is puur een stuk leiding eraan plakken, zodat we de gasfles achterin de tuin kunnen opbergen in de schuur in plaats van bij de achterdeur. Nu krijgen wij een rekening van 500 euro
Nu kan ik mezelf wel voor mn kop slaan want dat was in ons ogen een kleine aanpassing van een paar tientjes. En op zo’n hele bouw ga ik niet van elk klein ding de prijs opvragen. Wat vinden jullie had hij dit moeten aangeven dat dit zo kostbaar was? of gewoon eigen schuld dikke bult?
Kun je gewoon van op vakantie man.
Dat er alweeeeeer iemand zwanger is van de zoveelste en dat er 1) bij misselijkheid een cadeau wordt gegeven, 2) bij met verlof gaan en 3) na de bevalling. Kreeg weer een app: WIE DOET ER MEE MET HET CADEAU? zucht ik kan het niet meer aan al die zwengere mensen binnen het bedrijf.
En ligt het aan mij of is alleen een kraamcadeau ‘normaal’? Waarom zo vaak iets gezamenlijk geven? Bij deze dus maar liefst 3 momenten, 3 cadeaus. Doe het lekker in de eentje als je iemand een fijn verlof wil wensen. Damn.
Natuurlijk doen we niet aan verjaardagen vieren, dus de kinderloze mensen die geen plannen hebben om te trouwen of iets anders waar je een cadeau voor zou kunnen geven, krijgen gebakken lucht.
Ja echt knap dat je geneukt heb en er iets uit voortkomt dat er al sinds het begin van de mensheid uit voorkomt.*
Een bevalling vind ik knapper dus een kraamcadeau snap ik wel, maar voor de rest hoeft het van mij niet.
Dat je voor al die dingen wel cadeaus krijgt maar voor weer een jaar ouder worden niet vind ik ook wel heel krom trouwens.
*niet dat het geen heuglijk nieuws is, maar niet per se een cadeau waard
Ja toch? Ik heb bij de laatste drie niet meer geantwoord. Zoek het uit. Ben ik natuurlijk weer de zure gierigaard. Whatever…
Ook echt dat het je gewoon min of meer verplicht wordt he, zulke dingen. Bloedirritant.
Huh bij misselijkheid?
Ik vind ook alleen een kraam cadeau normaal inderdaad.