Waar erger je je aan #7

M’n ex date heeft leuke nieuwe foto’s van zichzelf op instagram gezet en hij heeft een halve glow up doorgemaakt en ondertussen lijk ik op zes aardappelen. Dit was niet de deal, Boris. :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Ja joh, wat maakt het uit als de politie tijdens de zoektocht doodgaat. Risico van het vak /s

1 like

Ik zit al een halfuur in een 1-op-1 call met een collega maar moet gigantisch schijten en er komt geen eind aan, help.

9 likes

Stel voor om even koffiepauze te doen!

1 like

Mijn werkgever die het salaris maar overmaakt wanneer die zin heeft. Geef mijn geld gewoon een keer zonder dat ik het hoef te vragen. De 24ste is ondertussen ook al 2 weken geleden. :rage:

Omg ik had een afspraak gemaakt met de Kringwinkel voor een ophaling voor onze oude bank, een Ektorp driezit. Omdat ik sowieso € 50 moest neerleggen voor een parkeerverbod (drukke enkelrichtingstraat) voor hun vrachtwagen, besloot ik er meteen de dozenvol oude spullen (die ik ook met de auto zou kunnen brengen) bij te geven.

Dus mijn vriend en ik gisteren de hele dag die bank schoonmaken (onze kat schuilde graag onder de bank dus haren), pluisjes waar ze gekrabd had netjes afknippen. Dat ding 3 verdiepingen naar beneden sleuren.

NEMEN ZE 'M NIET MEE OMDAT ER OP DE ONDERKANT VAN EEN VAN DE KUSSENS EEN VLEKJE ZAT :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

“Ja mevrouw we moeten 'm nog wel kunnen verkopen hé.” JONGE IK HEB AL FUCKING SCHIMMEL OP JULLIE BANKSTELLEN GEZIEN EN DIT WEIGEREN JULLIE???

Dus weer die bank naar boven gesleurd :tired_face: :tired_face: :tired_face: :tired_face:

Als iemand een gratis bruine Ektorp driezit wil hebben (je moet alleen effe helpen 'm naar beneden te dragen) ik woon in Antwerpen hmu

1 like

Ik erger me zo aan mn broertje dat bij mn ouders woont en alles maar opvreet dat los en vastzit en geen kostgeld betaalt of wat dan ook.

3 likes

False jij bent een #snack

8 likes

Alle eetbuicoaches en sekscoaches die mij volgen op insta. Pleur aub op.

Mijn vriend heeft alle koffie opgemaakt. Zou koffie kopen voor hij wegging… Bu is er geen koffie :’(. En ik heb nog 38 cent tot salaris binnenkomt. Beter dat hij morgen met een kruiwagen aan koffie komt.

Hahah ja ik moest even zelfvertrouwen faken voor het geval hij zou kijken toch :joy: :yellow_heart:

Niks te faken!

1 like

Kan je hier geen klacht over indienen?
Vind dit echt heeeeel erg raar op dit moment voor een huisarts.

2 likes

Dat ik een documentaire in de bios heb gezien, maar niet helemaal snap wie op het einde nou dood was.

1 like

Mijn instagram is geupdate en de plek waar normaal onderin een hartje staat om je likes te zien is ineens een winkel icoon? En daar staan alleen maar winkels onder… snap er niks van.

1 like

Ik vind het echt heel raar allemaal en zeker niet gepast als huisarts in de huidige omstandigheden.

1 like

Jaa, snap er ook niets van. Ben ik dan de enige die het irritant vind vraag ik me dan at.

Dit nummer. 6x per dag zo ongeveer op Sky.radio. Vervolgens nog een keer in de tv reclame. Echt hou op hoor. Heb constant dat nummer in mijn hoofd terwijl ik het geeneens een leuk nummer vindt

7 likes

Mijn vriend die opeens begint over huizen kopen krijg daar stress van :exploding_head::weary: over het hypotheek gedeelte dan

2 likes

Haha dat hij dan heel relaxt last minute dat huis koopt. Terwijl jij kapot gaat van de stress.

25 likes