Op de playlist van mijn werk komt hij ook minstens 5x per dag voorbij. En dan heb ik ook nog collega’s die meezingen
Hoezo word ik maar niet ongesteld Dacht een week geleden al de krampen te hebben en dat het zou beginnen maar nope.
Niet dat ik bang ben dat ik zwanger ben want ben in geen maanden überhaupt aangeraakt door iemand, maar toch.
Dat ik verdorie voor het eerst in mijn leven een (veel te) dure vuilnisbak heb en uitgerekend nu last heb van mieren in de bak?
Nouja, opzich, in mijn studentenhuis hadden we muizen, dus doe mij nu de miertjes maar hoor!
Ik ben al sinds ik wakker ben aan het zuchten
De grootste irritatie is denk ik het weer en het gegeven dat ik vanavond een feestje van werk heb, wat een bbq is. Ik haat sowieso bbqen maar het is verdomme net herfst man, blehhh
Dat ik zó vaak het zinnetje
“Frisse morgen in Parijs, gewoon me business”
In mijn hoofd heb. Alsof ik ooit naar dat nummer luister :@ Ook echt alleen dat zinnetje.
Sinds 4 maanden word ik echt naar rondom mijn menstruatie… knallende hoofdpijn, mega pijnlijke borsten, moe en dodelijk chagrijnig. Heb ik nooit gehad
Oooh ja ik heb er ook last van en al de app opnieuw geïnstalleerd en alles. Andere apps crashten ook al inderdaad, pfieuwww ben in ieder geval blij dat het niet aan mijn telefoon ligt dan!
Dat Carlo Boshart zo doet alsof hij zoooo goed is in mensen na doen is. Terwijl ik zobder die 3 kilo make up niet eens door heeft wie hij probeert te zijn.
Kan ook liggen aan dat ik al die C-bners niet ken.
ik heb sowieso steeds meer 't idee dat docenten dingen amper doorlezen en maar gewoon een random cijfer erop plakken hahaha
maar als dit bij jou al meerdere keren gebeurd is moet dit bij anderen ook gebeurd zijn en dan is het wel vrij bizar dat iemand daar niet (van hogerop) op aangesproken word
ik moest laatst m’n eigen tentamen beoordelen en een cijfer geven haha, en dan als de docenten het met je beoordeling en zelfreflectie eens waren, kreeg je dat cijfer toegekend
vond dat wel verfrissend
Ik had zo’n velletje op mijn rechterpink en heb daar natuurlijk weer eens niet af kunnen blijven en nu is het een wondje. Ik hou mijn telefoon altijd met rechts vast en de onderkant steunt dan op mijn pink. En daar zit precies dat wondje
Ik erger me aan mensen die het altijd over ‘mama/papa’ hebben ipv ‘mijn moeder/mijn vader’. Dat je een gesprek voert met bij wijze een collega/klasgenoot en diegene zegt “Mama heeft vandaag een hond gekocht”. Jouw moeder is niet de mijne??? Ik zeg dan altijd dat mijn moeder een hond/cadeau/wat dan ook heeft gekocht, praat alleen over mama en papa tegen mijn broers/zussen/familie.
Dit vind ik helemaal oké, aangezien ik zelf met dat dialect ben opgegroeid haha. Lekker onredelijk, maar love 'smam/'spap/'soma.
Ik erger me hier ook altijd buitensporig veel aan. In mijn hoofd denk ik dan ook altijd: ‘er is maar een mama en dat is die van mij ’.
Het zit diep
Ik krijg “mijn moeder” echt bijna niet uit mijn strot, dus zeg dan ons mam wantja, brabo hè. Maar als ik met vriendinnen ben dan schakel ik wel vaak over naar mama, gaat automatisch en veel van mijn vriendinnen doen dat ook. Heb er maar een paar die mijn moeder zeggen.
Dat mijn vriend nu pas naar boven komt om te gaan slapen na een avond/nacht gamen. Doe even normaaaaal.
Houd die gekke taal lekker bij jullie ik vind dat echt nog veel lelijker! Vind beide opties echt heel lelijk of hebben jullie daar allemaal dezelfde moeder
?
Nou echt, ga weg met je ‘ons’. Ze is helemaal niet van ons, heb er zelf al 1.
Fucking irritant. Zou vandaag een dagje met mijn vriend naar Amsterdam gaan, hij had mij gevraagd om een leuk lunchtentje te zoeken en te reserveren. Dus ik dat gisteravond gedaan terwijl hij in de kroeg zat, hem een snap van de reservering gestuurd. Nu heeft ie natuurlijk een kater en hij was onze plannen vergeten dus nu zit ik alleen in de trein naar Amsterdam
Ons mam zei over haar vader altijd ons vadder haha