Waar erger je je aan #7

Nou, ik heb mezelf nog geeneens 1 dag kunnen motiveren om te sporten dus zou dat zeker opschrijven!

Met dit soort dingen moet je niet teveel druk op jezelf leggen. Ze vragen naar positieve momenten, niet naar een script voor een nieuwe actiefilm. En je kan ook denken na een tijdje: wow, ik voelde me toen echt slecht, maar toch elke dag opgestaan om te sporten. Dat wijst op discipline en doorzettingsvermogen. Toch best positieve eigenschappen.

8 likes

Dank je voor je bericht. Ik ga het gewoon opschrijven.

In mijn achterhoofd weet ik dat ook wel, maar om de een of andere reden zit ik idd altijd te moeilijk te denken. Alsof ik de beste wil zijn.

Dat het voorgerecht wat ik besteld had bij een restaurant op was, en ze nu maar de vleesvariant bezorgd hebben. Ja hallo, ik bestel toch niet voor niks iets vegetarisch, ik eet geen vlees. Gelijk geen zin meer om de rest op te eten ook

Ja, nu met de corona is het anders. Maar normaliter gaan wij altijd samen en nemen we onze dochter ook nog eens mee.

1 like

Een van mijn buren liet het brandalarm afgaan (vals alarm) maar de kat schrok er zo enorm van dat mijn been open ligt, hij een half uur heeft zitten trillen en nu wil hij ook niet meer met me kroelen. :sob:

Haha ik moet hierom lachen. Eigenlijk best wel sneu als je zo lang bezig bent met die gore dingen, dan kost iets normaals maken bij hem misschien drie uur. Snap wel dat ie dan denkt meh geen zin in, dan maar chicken tonight. Maar wat een kutleven dan elke dag dat of pannenkoeken :weary:

2 likes

Er is een feest in de straat, in een garage oid en half buiten. HET IS ZONDAG. Deze oma kan het niet aaaaan

Polls over spaargeld ga weg

Gewone amerikanen die iets voor een ander doen en dat groot moeten uitlichten op social media. JA JE BENT GEWELDIG DAT JE ANDERE HELPT EN VERDIENT 10.0000 SCHOUDERKLOPJES EN EEN LINTJE. Ga weg joh je doet het alleen maar voor de aandacht. Je had het ook in stilte kunnen doen.

2 likes

Dit!!
In damnhoney zeiden ze (over wit privilege)
“je hoeft jezelf niet op de borst te kloppen als je een boek leest, of een docu kijkt, of tot inzicht komt, want eigenlijk ben je veel te laat”.
En ik dacht nou precies (!!)
(wel wat anders dan jouw voorbeeld maar toch)

8 likes

Ik wilde vorig jaar aan band financieel helpen zodat ze een project konden realiseren. Maar vanaf een bepaald bedrag moest je per se je naam of iets doorgeven en dat zou dan worden gepost, dus toen heb ik maar 3 losse contributies gedaan. Ik vind het niet erg om met iets geassocieerd te worden, maar mijn naam hoeft niet bij alles te staan :joy:

2 likes

Ik had 4 stukken taart in de koelkast staan, maar blijkbaar heeft mijn vriend ze vanmorgen allemaal meegenomen naar zijn werk, want ik kan ze niet meer vinden :rage::rage::rage:

1 like

Ze maken tegenwoordig geen goede hersenloze tienerfilms en vrouwenfilms meer. Alle tienerfilms lijken tegenwoordig over depressie en ziektes te gaan en alle vrouwenfilms zijn geforceerd feministisch of de grappen zijn gewoon zo geforceerd.
Volgens mij klaag ik hier elke maand over, maar ik kan dus echt niet wachten tot Legally Blonde 3 komt, want ik heb dat echt ff nodig in mijn leven.

13 likes

Oh man ik deel deze ergernis. Ja leuk even zware mentale problematiek romantiseren!!! Natuurlijk zijn tienerfilms altijd al problematisch geweest maar die obsessie met (vooral) witte knappe meisjes met (vooral) depressie en anorexia zijn zo irritant. Je ziet ook nooit een romantische tienerfilm over narcistische persoonlijkheidsstoornis, antisociale persoonlijkheidsstoornis, psychoses of trichotillomanie, want daar kan hollywood niks mee

Wat me trouwens wel leuk lijkt is een tienerfilm over tieners met said onpopulaire stoornissen die dan samen uitbreken uit een instelling of gesloten afdeling. Een beetje de 100 jaar oude man die uit het raam klom en verdween maar dan de groep onstabiele tieners die hun medicatie nodig hebben om te functioneren die een vet leuk en onverantwoordelijk avontuur hebben

10 likes

Maar alles wat jij nu noemt zijn toch alsnog ziektes? Kunnen er niet meer films gemaakt worden waarin iedereen gewoon oké is.

Of bedoelde je dat niet @Vaiana ?

1 like

Ja klopt, ik bedoelde het ook niet als “dit zou wel goed zijn”. Meer een “als je dan zo nodig ziektes wil gebruiken als ~quirky~ persoonlijkheids ding, dan moet je t maar creatief doen en iets pakken zoals vermijdende peroonlijkheidsstoornis”. Probeer daar maar iets leuks van te maken om geld mee te verdienen

Ja dat meer! Ik hoef gewoon niet elke keer met stoornissen geconfronteerd worden. Zeker niet door acteurs die “normaal” zijn

3 likes

Aan de vage buikpijn die ik de laatste tijd vaak heb. Weet gewoon niet wat de oorzaak kan zijn.

Brain on fire is wel goed!!

2 likes

Ik heb geen zin om vanavond te koken en een kortingsvoucher van mijn favo pizzeria dus ik denk dat ik maar wat bestel.