De sportschool die op de parkeerplaats constant keiharde muziek draait tijdens de groepslessen. Donder op. En ook de telefoon nooit opneemt als je belt.
Dat mijn vriend nog steeds slaapt. Ik wil gewoon ALLEEN met een zak chips in bed chillen.
Aan al die mensen die SAMEN boodschappen gaan doen. Hoe moeilijk is het om even ALLEEN te gaan? Echt fuck off.
Maar dan halen ze net de verkeerde aardappels
Dan doet diegene boodschappen die wel het goede meeneemt. Ik snap sowieso niet waarom je samen boodschappen wilt doen, erger me dood als mijn vriend achter me aan sjokt
Vind dat juist gezellig, lekker kneuterig samen boodschappen doen.
Heb een hele fijne loonsverhoging gekregen alleen nu is het geen rond getal per uur en dat vind ik zo mega irritant omdat het minder mooi op mijn factuur staat mijn hoofd gaat dan er echt mee aan de haal
die getallen kloppen gevoelsmatig niet
Dat âcuntâ in mijn serie wordt vertaald als kuttekup staat zo dom
Ja echt irritant en dan hebben ze nu dus ook TWEE KARREN terwijl ze er maar 1 effectief gebruiken en er ook maar 1 persoon echt boodschappen doet. En hele tijd alles blokkeren overleggen en wat wil jij dan op je wrap?? OkĂ© en dan BAM gaan ze ineens lopen met zân twee
Ik stel voor dat iedereen THUIS een lijstje maakt, alles in de winkel gewoon pakt en doorloopt.
Tuurlk mag je wel Ff denken welke olijven je wil en of je een grote of een kleine pot kikkerewrten je nodig hebt maar dat ellendige geoverleg en getreuzel. Is gewoon niet productief geloof mij maar
Ugh ik hoorde net in de supermarkt zoân stom top 40 liedje dat ik eigenlijk toch wel leuk vond en nog een keer wilde luisteren. Speciaal een specifiek stukje songtekst onthouden zodat ik kon googlen, maar ben nu thuis, en vergeten natuurlijk
Ben trouwens nu in staat de hele top 40 af te luisteren om dat stomme nummer te vinden
Ja dat had Ik van de week ook. Dacht dat ik er op deze manier vanaf zou zijn. Maar blijkbaar zijn er mensen de zelfs zo erg stinken dat ze door mondkapjes heen gaan
Ja het is ook gezelliger, maar nu niet echt een optie lijkt me, des te minder mensen in de supermarkt des te beter.
Mijn ergernis is dus ook dat mensen âgezelligâ zoals @Yzile schrijft, allebei met een karretje, boodschappen gaan doen.
En mensen die met zân tweeĂ«n over de hele breedte van de stoep blijven lopen zodat ik mezelf half in de bosjes moet werpen om nog een beetje afstand te houden met passeren. Dat jij die afstand niet belangrijk vindt wil niet zeggen dat ik dat ook maar vind
Dieven.
JA!
mensen moeten echt met hun poten van andermans spullen afblijven
wat is er van je gejat?
Het geldkistje bij onze boerderijkraam is wéér leeggehaald en niet alleen bij ons, maar in de hele omgeving gaan ze gewoon alle kramen af om de geldkistjes open te breken. Ik vind het zo asociaal.
Het gaat (iig bij ons) om een verwaarloosbaar bedrag omdat we er al heel voorzichtig mee zijn, maar inderdaad, blijf met je poten van andermans spullen af.
Hebben ze geen Spotify lijst?
godver echt zo asociaal
kan ik me echt boos om maken
Wow, TIL:
Maar, ik ga geen 70 uur aan supermarktmuziek luisteren, dat heb ik er ook weer niet voor over
Ja, we hadden hem al expres vastgeschroefd aan de ondergrond dat het iig niet zomaar mee te nemen is. Maar inderdaad, je gaat uit van goed vertrouwen en het goede in de mens. Dan is het zo jammer dat er altijd een paar rotte appels het tegendeel weer moeten bewijzen
Ik begin altijd met veel goede moed aan therapie thuis en dan na een week gaat het slechter. Nu ook weer. Ik kom maar niet op positieve momenten en wat er positief aan mij is. Ja, moet ik elke dag opschrijven dat ik sport? Is toch ook saai.