Nja normaal werken van die hersenloze filmpjes op youtube wel of een rustige playlist op Spotify, die kijk/luister ik dan tot mijn ogen vanzelf een keer dichtvallen. Alleen als ik nu dus mijn telefoon wegleg dan ben ik weer direct klaarwakker want dan begint mijn hoofd weer een mindfuck spelletje te spelen en ga ik weer denken en piekeren. En dat mijn slaapkamer in een soort van finse zweethut is veranderd, werkt natuurlijk ook niet in het voordeel
Ah lief!
Ik weet niet echt met wie ik er over kan praten. Ik kan wel iemand appen, maar dat contact is ook niet bepaald goed. Mag blij zijn als ik dan binnen 3 weken een antwoord terug krijg zeg maar. Dus dat schiet ook niet echt op. Verder zou ik het ook niet echt weten aan wie ik dit kwijt kan. Mja so be it dan maar
Mensen die hun mondkapje onder hun neus doen. Weet niet of het toeval is, maar het zijn allemaal boomers die ik er nu mee zie.
Haha ja hoe ouder (en hoe meer ze in de risico groep vallen), hoe lager het mondkapje.
Hahaha het klinkt niet eens meer als Royke. En die harde g inderdaad. Waar komt dat ineens vandaan joh? Toen hij nog met zijn reality serie op tv was, was het inderdaad ‘wilde gij meej men’
Dat mijn idiote manager me vanochtend om 9 uur wel dringend kon appen maar zelf nog niet aanwezig is. Het is zaterdag, facking aso om er nu nog niet te zijn. Ja ik ben gefrustreerd
Dat zoveel mensen gister (überhaupt ooit maar vooral op zo’n hete dag) hun hond in de auto achterlieten. Die mensen verdienen een verbod op het houden van dieren, eeuwige jeuk op een plek waar ze niet bijkunnen en dat ze steeds vallen en zich dan ergens aan vastgrijpen en dat dat dan afbreekt.
En tweede ergernis: dat VI gewoon weer doorgaat met dezelfde wastes of (tv) space.
Dat het te warm is om te stofzuigen, terwijl dat echt nodig is
Mijn huisgenoot vertrekt dinsdag dus er staan overal verhuisspullen, inclusief bed in de woonkamer, terwijl haar kamer nu leeg is. Ik weet dat het maar voor een paar dagen is, maar het irriteert me dat ik niet echt thuis ben in mijn eigen huis zo. Maargoed even bikkelen.
Ik heb vanaf maandag vakantie maar moet nu dus nog 2 dagen werken zo geen zin in
Ja om deze reden ben ik zulke feestjes in het verleden ook telkens een beetje uit de weg gegaan. Eerst was het omdat iedereen een vriend had en ik niet dus dan werd ik al snel het vijfde wiel zeg maar. Nu zijn er juist weer meer singles maar val ik blijkbaar alsnog uit de toon. Als ik iemand ken of als ik eenmaal aansluiting heb en er een gesprek ontstaat dan ben ik ook best wel outgoing. Mja zoals het gisteren ging was dat echt geen optie. Toen ik op een gegeven moment ergens bij ging staan draaiden sommige zich zo dat ze met de rug naar me toe stonden en er een cirkeltje werd gevormd waar uit dan net buiten viel. Echt heel leuk… en dat zijn dan mensen van in de 30…Dacht dat we die tijd op de middelbare wel al hadden gehad, mja.
Vet stom ook want ik had er echt zin in. Had ook vet veel moeite gedaan qua outfit, haar en makeup. Vond dat ik er zelf best wel leuk uitzag. Maar helaas. Volgende verzin ik wel weer een uitvlucht om niet te hoeven gaan 🤷
Koop stickers en dan mogen ze er iedere keer eentje uitkiezen en die dag op hun hand dragen. Zou ook niet tegen dit gedrag kunnen: je woont er dus je maakt schoon. Dat is geen bijzondere verrichting ofzo.
Saaaame, terwijl mijn vriend al een paar dagen vrij is
Ik had zo’n doek besteld voor schilderen op nummer en daar was ik helemaal excited voor. Vervolgens duurde het versturen veel langer dan verwacht. Nu is het een paar een paar dagen binnen en denk ik steeds bleh, nu hoeft het niet meer.Zo typisch ik vind het irritant van mezelf.
Ik heb afgezegd voor een feestje en haat het zo dat ik mij daar altijd schuldig over voel maar ben gewoon niet in de mood om gezellig te doen met mensen die ik niet ken.
Ik weet niet wat ik erger vind: uit de barman zijn navel drinken of dit haha. Gelukkig is dat dan in mijn omgeving niet zo happening. Maar dat zou ik ook echt skippen hoor of ze moeten me eerst goed dronken voeren en dan nog ligt het aan de personen.
Ik ga eens kijken of ik dat boek kan downloaden voor op de ereader!
Baustelle
Vroeger waren er nog aanmoedigende smileys die dan steeds blijer gingen kijken naarmate de kilometers vorderden. Maar die zijn wegbezuinigd denk ik.
Ik voel me slecht vandaag en heb slecht gegeten, dat werkt elkaar in de hand en nu heb ik spijt en dat vind ik zo ergerlijk. Het was allemaal niet lekker, niet de moeite waard en niet dit gevoel waard. En nu wil ik alles in de prullenbak gooien wat ik nog heb. Met afwasmiddel eroverheen.
Morgen weer een nieuwe dag!
Oooh wat irritant dit! Ik weet niet of ik aan dezelfde uni studeer, maar bij mij duurde het bij de laatste vakken ook zo ontzettend lang voordat de cijfers werden ingevoerd. Ik zit ook nog te wachten op het cijfer van m’n scriptie zodat ik mijn diploma kan aanvragen.
Door de docenten word dan gezegd dat het nu extra druk is bij de administratie/onderwijsbalie door Corona(?) maar hoezo dan? Juist nu moeten studenten hun cijferlijsten eerder doorsturen voor het toepassen van die zachte knip, of gewoon als ze aan een andere uni gaan studeren. Alsof ze willen dat we allemaal toch maar bij dezelfde universiteit blijven zodat we anders alle deadlines niet halen
Heb je al een beetje contact kunnen leggen ergens? Hopelijk lukt het allemaal op tijd, ik duim voor je!
Oh en wat chill dat je bent toegelaten, nog gefeliciteerd! (Ik geloof dat ik een tijdje terug las over je aanmelding)