Waar erger je je aan #7

Ik fiets als ik naar de winkel ga langs een bejaarde hofje. En dr is altijd 1 vrouw die in weer en wind ALTIJD buiten is. Ze staat dan altijd gewoon naar mensen te staren. Of ze loopt een stukje en dan ineens weer terug. Word er zo ongemakkelijk van haha. Ik zeg ook altijd halloo maar ze zegt nooit iets terug haha.

1 like

Ohhhh ja vreselijk! Alsof ze een soort van willen ā€˜opscheppen’ dat zij niet ZoVeEl eten :expressionless: Bemoei je lekker met je eigen eten en laat mij!

4 likes

Ook voor mij herkenbaar, helaas. Dat je lekker uit eten bent en lekker aan het genieten bent en dan halverwege het hoofdgerecht ā€˜nou ik hoef eeeecht geen toetje hoor. Jij wel? Zit je niet bomvol dan?’. Hou gewoon je mond, laat me lekker eten ik ben volwassen. Dit ene toetje niet eten omdat jij aan het zeuren bent gaat er niet voor zorgen dat ik 15 kilo afval.

31 likes

Dat ik op mijn nieuwe iPhone SE 2020 geen split screen kan doen terwijl dit op mijn oude Motorola van onder de €100 wel kon.

Verder ben ik uiteraard heel blij met deze telefoon.

Herkenbaar. Dat er dan ook iedere keer gezegd wordt waar laat je het allemaal? Wanneer ik aan het eten ben. Zijn een aantal mensen die dat echt altijd doen. Ik denk dan echt ik weet wel waar ik mijn vuist straks laat, namelijk midden in je gezicht.

6 likes

Zo’n trol die mailt dat ze geld terug wil voor concertkaarten terwijl het een cadeau was en ze nu iets anders heeft moeten aanbieden!!! Ja meid wat vreselijk voor je, ik heb echt alle medelijden met, je wordt duidelijk het hardst van allemaal getroffen in deze crisis.

Bovendien ga ik niet over teruggave, daarvoor moet je bij de verkoper van het ticket zijn. Ja bizarre constructie maar het is echt zo.

3 likes

Zit je lekker een spaans nummer te luisteren op spotify, hoor je opeens halverwege het nummer ā€œik weet niet wat je doet mij maar ik blijf in die motionā€

rolf! waarom! doe dit gewoon niet aub!

8 likes

ā€œiN MIJN MAAGJE LAAT IK DATā€

9 likes

Ik vind het zo eerlijk als iemand zijn ergernis zo mooi kan uitdrukken. Ik voel gewoon die stink honden haat van je op de bank hier

13 likes

Oh dit is zo herkenbaar. Ik kan me nog 1 vakantie herinneren nadat mijn broertje geboren was en dat was helemaal een issue. Zie ik nu die foto’s terug, we hebben exact hetzelfde figuur en daar is ze slanker dan ik nu ben. Het maakt mij geen drol uit wat ik weeg, maar zo zie je maar weer dat zij dus heel anders naar zichzelf kijkt.

1 like

Is jouw moeder mijn schoonmoeder? Laatst had ze het eerste uur dat we wakker waren al 3 toxic opmerkingen over eten gemaakt. Ik word er nu al mega zelfbewust van, op een slechte manier. Laat staan als ik met haar was opgegroeid.

3 likes

Aan mijn moeder die met 7 cent op haar rekening een dagje naar Amsterdam komt. Handig!

Dat ik eindelijk de kleine taartvorm in de oven had gedaan om te laten inbranden en dat verkeerd is gegaan.

Ik had de springvorm in elkaar gezet en toen ingevet en in de oven gezet. En dat moet je dus niet doen want dan brand de vorm dus vast. Waarom staat dat verdorie niet op de verpakking vermeld?! Ik kan toch niet de enige blonde zijn die dit fout doet :sob:

Heel herkenbaar mijn moeder eet heel weinig en moet daar ook altijd opmerkingen over maken. Of zit ze te zagen over dikke mensen dat ze niet snapt dat mensen het zo ver laten komen want ja ze heeft zelf een heel klein maatje en sport 4 x per week dus ja! Echt mijn moeder is zo vervelend in dit

5 likes

Bij die verkoper heeft ze waarschijnlijk al het deksel op de neus gehad. Gekke mensen.

Moet je een taartvorm laten inbranden? Waarom?

2 likes

Stond op de verpakking. Dat zou beter zijn. Ofzo. Geen idee. Heb ook nog nooit eerder een springvorm ingebrand maar dacht vooruit doe eens gek. 🤦

Dat in al mijn schoenen gaten zitten en ik gewoon geen mooie, betaalbare vegan schoenen zie :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:. Ik ben gewoon bij niks overtuigd

Ik snap niet eens wat inbranden is :joy: als een soort voorbereiding? Je loopt schoenen in, en een ovenvorm brand je in?

2 likes

Ja klopt. Je smeert de vorm in met olie en dan doe je die in de oven zonder wat er in. En dan vooral als bescherming van de vorm. Door de olie maak je een mooi laagje. Als je het dus goed doet anders heb je een verprutst bakblik.

https://broodsmakelijk.nl/bakvorm-inbranden