En dan gaat de vorm langer mee? Ik snap er echt niks van haha.
Het creëert een soort anti-aanbaklaagje!
Ik vind een bloemetje heel lief maar een briefje voldoende
Off topic maar HEY THATS ME
Vriend en ik gaan woensdag een paar dagen naar een hotel, lekker queensizebed, whirlpool op de kamer. Je kent dat wel
En mijn lichaam denkt ‘oh leuk!!! Laat ik ff weekje eerder komen met de menstruatie’
Neeeeeee
Jaaa
Kan niet slapen. Deels door niks (volle maan?) en deels omdat buren besloten om 00.30 muziek te draaien en nu soort van tv kijken in de tuin. Hoor tv achtig geluid. En weet nog steeds niet waar het vandaan komt.
Net terug van weekje weg op rustig vakantiepark en dan meteen dit gezeik weer.
Ik vind een antwoord dat begint met ‘ach’ of ‘och’ direct irritant. Dat wordt dan gevolgd door een soort semi-nonchalant en vaak sarcastisch of grappig bedoelde opmerking die niet nonchalant, grappig of goed sarcastisch is.
Ze hebben het pakketje nog in ontvangst genomen, dus zijn nog wel wakker waarschijnlijk (even checken of de lampen nog aan zijn). Ik zou direct die kant op gelopen zijn om het op te halen (het kan maar weg zijn) en excuses te maken. Dan kun je altijd de dag erna nog een bloemetje of chocolaatje brengen
Die instagram filters met vlinders op je gezicht
Ik weet echt niet waarom ik vakantie heb genomen. Ja tis lekker om even vrij te zijn maar ik verveel me kapot want letterlijk 0 van de plannen die ik had gaan door.
Eind deze week zou ik, als het zo warm wordt, gaan zwemmen, maar degene laat het afweten want die gaat liever naar de sauna met 35 graden?? Echt wtf is goed hoor ga jij maar smelten joh, ik vermaak me maar wel weer alleen.
Wat heb ik toch een schijthekel aan grasmaaiers en vooral die handdingen waar de mensen van de gemeente mee lopen. Voor mijn gevoel komen ze deze dagen bijna dagelijks en dat geluid alleen al maakt dat ik boos mijn balkondeur dichtgooi. Het enige wat ik dan nog kan horen zijn die klotedingen. Het ergste is dat ze vaak even stoppen en dan denk ik: “fijn, ze zijn klaar, daar ben ik vanaf”. Maar neehoor, dan zijn ze naar het volgende metertje gras gelopen en gaan ze daar weer vrolijk verder, maak me dan niet eerst blij!
Het feit dat ik nu al 2 weken ongesteld ben en er geen einde aan lijkt te komen, zie ook de meest fascinerende dingen in mn cup zitten
Ik draag nu vaak body’s maar dat gekut altijd met die knoopjes, ik doe er vaak maar 1 dicht en prop hem dan tussen m’n billen. Maar gekgenoeg erger ik me niet aan dat laatste.
Dat ze bij mijn Albert Heijn de stokbrood niet meer snijden, en ik kan het zelf nooit zo mooi al de machine. Ik wil deze week gaan picknicken maar dan wil ik wel mooie voorgesneden stokbrood.
Echt een first world problem dit. Weten mensen of ze het bij sommige AH’s wel doen? Want dan ga ik gewoon een rondje doen.
Je kan het ze altijd vragen, doe ik wel eens en dan snijden ze heg
Ook recent? Ze doen het bij mij niet vanwege corona.
Ja ook recent, onlangs nog gedaan. Misschien per filiaal anders? Anders heb je altijd nog van de lidl best goed afbakbrood die al voorgesneden is, echt kleine schijfjes
Edit: deze
Ik heb dat vorige week nog laten doen ergens op de Veluwe.
*Ze hoeven het brood ook niet ‘meer’ aan te raken dan bijv. het liefde en passiebrood dus ik snap niet echt waarom het door corona niet zou kunnen?