Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Bralettes, ik zal er vast te dik voor zijn maar 95% van de modelletjes zitten voor geen meter.

(Net zoals de afhangende schouders [meer marge om fout te snijden, het “hoeft” niet te passen] verdenk ik bralettes ervan een trend in het leven te zijn geroepen omdat het goedkoper is een bralette te maken dan een echte bh want het materiaal en constructie is goedkoper en je hoeft als je een Zara bent enkel S M en L te maken in tegenstelling tot cups A B en C mét rugmaten 70, 75, 80.)

10 likes

Mijn vriend zou vandaag naar zijn ouders gaan en ik had helemaal zin in een middagje alleen, maar nu is zijn vader ziek en gaat hij niet

2 likes

Ik irriteer me er juist aan dat ik geen goeie beige bralette kan vinden die geschikt ik voor een wat grotere cup maat. Ben echt al tijd op zoek.

Dat ik nooit met mijn tengels van een (beginnende) pukkel af kan blijven en ze tot op het bot uit moet graven. Heb er best wel wat littekens van in mijn gezicht en loop nu weer rond met een wondje op mijn kin. Fucking irritante gewoonte

Het is weer herfst. Heb weer meer lossen haren.

Dinsdag als ik thuis werk blijkt de ketelcontroleur (of hoe noem je zo iemand) te komen in de ochtend voor controle en de loodgieter ivm een lekkage buiten. De huishoudelijke hulp komt ook. Allemaal tussen 8 en 12. Hoop dat mn werk dan niet in de soep loopt :tired_face:

1 like

Ohja story of my life dit. Soms denk ik nu ga ik echt nergens aan komen, nog geen uur later alweer alles open gekrabd.

1 like

Fuuuuck, voel een blaasontsteking opkomen!

Ik vind de cranberry pillen van Kruidvat heel fijn om standaard in huis te hebben. Heb je alleen niet zoveel aan nu sorry :sweat_smile: maar zodra ik ook een blaasontsteking op voel komen neem ik zo’n pil en die helpen altijd.

2 likes

Die heb ik gelukkig ook standaard in huis! Moet ze eigenlijk preventief slikken van mezelf, maar omdat ik nu er al een tijdje geen last van had ben in laks geworden! Dus heb inderdaad al cranberry pillen gehad, paracetamol tegen de pijn, nu liters water en hopen dat het wegtrekt

1 like

Om deze reden laat ik spinnen zitten in huis. Zijn echt de beste vallen die er zijn. Ik zie af en toe een spin voorbij lopen met een zilvervisje in zn kaken en verder zie ik ze eigenlijk nooit meer

12 likes

Omg eng :exploding_head:

2 likes

Ik erger me aan mezelf, omdat ik geen “winterschoenen” meer kan vinden die ik mooi vind. Ik vind alles truttig of degelijk of gewoon echt “ewww”. Kan gewoon 13 pagina’s met enkellaarsjes doorklikken en niks staat me aan. Heel irritant.

3 likes

Dat mijn trein niet rijdt, en ik daar achter kom omdat ik een paar minuten na geplande vertrektijd maar eens op de app ging kijken. Omroepen ho maar. En de vertraging van de volgende trein loopt ook alleen maar op. Maar er is niets van een storing of wat dan ook bekend, ik snap er niets van.
Overigens wordt er wel de hele tijd van alles omgeroepen over de trein die aan de overkant van het station in tegenovergestelde richting vertrekt.

Omg wat een horror film

1 like

Elk fucking uur wakker geworden vannacht omdat ik moest plassen door die kloteblaasonsteking. Zo beroerd geslapen. Gaat gelukkig wel beter nu, cranberrypillen kicken in!

Ik werk vandaag thuis omdat ik de boel gewoon niet gecamoufleerd krijg :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

Ergeren is een iets te groot woord maar een vriendin van me stuurt vaak stories door van instagram-pagina’s die zij volgt. Vind ik irritant, als ik die pagina’s interessant vond dan volgde ik die pagina’s zelf wel. En 9 van de 10 keer vind ik het ook niet zo interessant/grappig/boeiend.

Taggen vind ik dan weer niet vervelend dat voelt vrijblijvender dan zo’n storie in je inbox.

1 like

Mijn hondenoppas rookt. En dat dacht ik al, maar volgens mij spoot ze alle andere keren hondenparfum op hem maar vandaag dus niet

Vind ik toch een beetje vies ruiken

2 likes

Op Facebook heb ik verschillende mensen al een gehele tijd ontvolgd (dan zie je dus hun updates niet in je nieuwsoverzicht). Maar Facebook vind het schijnbaar ineens nodig om dit allemaal wel in m’n nieuwsoverzicht te laten zien. Waarom denk je dat ik die mensen ontvolgd heb? Ga weg man.