Hahahaha shit ik zou dan in de top 5 posters zitten. Ik hou ondertussen een lijstje van dingen en waar ze liggen op m’n telefoon bij, anders loop ik straks weer 400 jaar rond op zoek naar mijn horloge lader
Ik was net helemaal relaxed door het sporten onderweg naar huis toen er een asowijf extra gas gaf om mij in te halen (ik fiets, zij auto), vervolgens vlak voor me stil te gaan staan op het fietspad om daarna achteruit (in mijn richting) in te willen gaan parkeren. Ze blokkeerde mij dus en ik schrok daarvan. Vervolgens begon ze te krijsen naar mij van ‘wat kijk je nou! Ik moet hier parkeren!’ En schreeuwt nog wat verwensingen naar me. Nu zit dat in mijn hoofd en ben meteen weer gespannen
De cafés zijn hier voorlopig weer dicht dus mijn irritante buurman is elke avond thuis en ik ben zijn stem, zijn lawaai en zijn stank zo godverdomde beu.
@Merrow jezus wat een kutwijf, ik denk dat ik mijn fiets op dr muil had gegooid.
Vond bij thuiskomst een verrotte banaan en een pak yoghurt over de datum en was even in staat daarmee gewapend terug te gaan
De racistische antifeministische anti-corona “vrienden” van mijn vriend. Er kwamen vanavond twee vrienden van hem op bezoek en ze hebben eerst een heel betoog gehouden hoe achterlijk BLM is en waarom vrouwen niet moeten janken want ze hebben gewoon precies dezelfde kansen als mannen (bedenk gewoon alle cliches die op hun pik getrapte witte mannen zeggen geloof me alles hebben ze genoemd). Vervolgens was corona geen onzin, maar wel zwaar overdreven. Zwakken moesten gewoon maar binnen blijven, corona is net zo erg als de griep, de griep is ook heel erg want daar gaan jaarlijks meer mensen van dood en de media presenteert ons alleen maar met negatieve verhalen. Echt waar houdt dit op?? Over een half jaar zijn dit complotdenkers. Ik ben helemaal opgefokt nu, ik heb gewoon 3.5 uur lang argumenten aangevoerd waarom letterlijk ALLES wat ze zeggen complete bullshit is, maar ze luisteren niet? Uiteindelijk werd ik zo gefrustreerd dat ik maar naar bed ben gegaan. En nu lig ik met een kut gevoel in bed en ben ik zoooo opgefokt haha.
Wow dat klinkt echt als de hel. Snap helemaal dat je daar opgefokt door wordt, zo moeilijk te begrijpen dat sommige mensen zo simpel zijn.
Mijn wasmachine is dus kapot en ik ben echt niet te spreken over de service. Ik moest 2 dagen wachten voordat ik überhaupt een afspraak kon inplannen. Ik mis m’n wasmachine
Een Engels woord waar heel makkelijk een Nederlands woord gebruikt kan worden.
Mijn buurman is al sinds 13:00 in zn schuur bezig, wat prima is.
Maar hij is dus ook al sinds 13:00 aan het fluiten o m g
Mijn vriend die bij de mcdrive tegen de cassiere zegt: we hebben geen geld maar mijn vriendin kan heel goed afwassen
Dad joke
Ik erger me zo hard aan mezelf. Had verdorie vier maanden voor een opdracht en heb het natuurlijk uitgesteld tot de laatste twee weken dus heb nu stress.
IK OOK omg nog 15 dagen en ik zit nu letterman met kim k te kijken Iemand schop mijn reet s
Mijn vriend doet echt zo gemeen joh. Technologisch probleem, door een update van Android werkt een duur apparaatje niet meer ofzo. Ik begrijp dat dat enorm frustrerend is, ik begrijp zelfs dat hij even iets te woede op z’n gsm slaat enzo, maar nu doet hij zo rot tegen mij als ik gewoon er iets probeer over te zeggen of een vraagje stellen.
HOE zijn iemand zn lippen zo moist dat hij al vier en een half uur mee kan fluiten met de radio???
Dat begrijp ik, maar hij begon er zelf over!
Ik erger me aan mezelf omdat ik een nieuwe telefoon heb en ik me overal opnieuw moet aanmelden maar uiteraard ben ik de meerderheid van mijn inloggegevens vergeten. Go me:heart:
Die met lizzo was echt best leuk!
Kale poes (was laatst bij First Dates )