Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Als het na 2 weken niet is opgehaald wordt het teruggestuurd en krijgt de koper het geld terug. Dus het is op zich goed geregeld. Maar ik heb er wel moeite en tijd ingestoken met de verwachting dat ik iets heb verkocht en nooit meer terugzie. Kan ik straks weer 20min fietsen naar zo’n punt van mondial relay. Omdat iemand denkt ‘kut ik wil toch geen schoenen van 10eu’. En dit kunnen ze blijven herhalen bij alle aankopen.

@Mgg wow! Vind het best asociaal ook. Denk even 2x na voor je iets koopt, ook al is het niet zoveel geld.

1 like

Dit soort therapie heb ik wel gehad bij DGT, misschien moet je op zoek naar iemand die werkt volgens gedragstherapie?

Hm stom. Misschien komt hij het nog ophalen.

Het zou wel fijn zijn als je die mensen kan blokken of naar buitenland kan uitschakelen.

Je kan wel pakketdiensten uitschakelen, dus ik heb net de Franse bezorgdienst uitgezet! Dhl zit in de straat dus dat is wat minder erg.

1 like

Geef de hoop niet op! Ik heb wel dit soort therapie, dus bij een sociaal psychiatrisch verpleegkundige. Heel duidelijk aangeven bij je huisarts dat je dit zoekt en hopelijk kan hij iets vinden wat erbij aansluit! Het bestaat wel.

Mensen die vlak voor de kerstvakantie hun hele inbox nog proberen te legen waardoor je ineens takkenveel extra mails krijgt

2 likes

Dat een tuinbroek opeens overal een salopette heet. Echt een gevalletje van iets mooier maken dan het is.

3 likes

Gardenpants. Tuinen zijn leuk dus tuinbroeken ook, het heeft geen chiquere naam nodig. Dungarees in de dungeon ermee.

3 likes

Hebben ze! Bij Locatie kan je land en zelfs provincie kiezen

2 likes

Oh shit ik heb ook iets verkocht wat al sinds maandag in Frankrijk op een afhaalpunt ligt. Hoop dat ze het wel nog gaat ophalen, want ik wil idd het product niet terug en wel het geld. Maar als ik dit lees vrees ik het ergste.
Het zou fijn zijn als vinted voor dat soort mensen een soort zwarte lijst zou maken. Hopelijk kan er wel (negatieve) feedback gegeven worden aan zulke mensen

Ja dat zou een heel goed idee zijn. Ik vrees dat je geen review kan achterlaten omdat de transactie door Vinted zelf wordt afgebroken geloof ik.

Ik heb de koopster nog een bericht gestuurd met de vraag of het is gelukt, het is wel gelezen maar niet beantwoord.

Degene krijgt dan automatisch 1 ster

2 likes

Toch een pakketergernis ookal wist ik wel dat het kon gebeuren. Ik wilde een kerststol en kaas naar een vriendin sturen (in het buitenland) maar ik denk dat de houdbaarheidsdatum gaat verstrijken voordat hij aankomt :frowning_face:
Hopelijk komt het op tijd voor Kerst, paar dingen zijn nog wel goed.

Dan heb ik nog een beetje hoop, want mijn koper heeft 74 reviews en alles 5 sterren

Ik hoop het. Is het daar nu ook niet strenger met de lockdown?

Haha mijn moeder heeft ze al die tijd zo genoemd en in het begin had ik geen idee wat ze bedoelde :woman_shrugging:

Ja dit is echt preciés wat ik bedoel. Ik weet heel goed wie ik ben en wat ik nodig heb, en zou het fijn vinden als ik daar niet in word onderschat.
Als deze ook maar een klein beetje oprechte interesse in míjn opvattingen over mezelf had gehad, dan zou die nu weten dat ik geen diepgaande emotionele problemen heb. Ik ben echt helemaal ok met mezelf!
Ik had dus een schriftje meegenomen waarin ik het probleem al wat had uitgewerkt, maar daar is niet eens naar gekeken omdat alle tijd gevuld werd met jeugdtrauma’s zoeken

@ de rest die lieve tips geven: heel fijn dat jullie willen helpen, maar het gaat niet over een zwaar probleem waarbij intensieve therapieën nodig zijn hoor. Ik ga nu verder proberen er zelf uit te komen en anders ga ik over een half jaar ofzo nog eens een nieuwe poging doen iemand te vinden. Wilde vooral mijn ergernis kwijt dat dit zo vaak standaard op deze manier gaat

Ja blijkbaar is het altijd heel moeilijk voor ze om mij niet binnen het eerste uur al enthousiast door te gaan zagen over mijn dode moeder. En dan quasi verbaasd te gaan vragen waarom ik moet huilen. Ja omdat jíj zit te pushen haar dood in detail te herbeleven :expressionless:
Een evt volgende keer is ze gewoon nog levend hoor. Dode ouders zijn net honing voor die types

2 likes

Mensen zonder social media. Goed voor hen dat ze zich daar niet mee willen bezighouden hoor maar ik ben veel te nieuwsgierig waar crushes van 10 jaar geleden zich nu bevinden!!!

24 likes
  • ik ben mn kerstpakket vergeten op mn werk. En nu ben ik bang dat het kwijt raakt in de chaos (zijn twee cadeaubonnen)
  • ik ben twee gymshark sportleggings kwijt (volgens mij ook op mijn werk)
2 likes