Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Dat ik weer thuis moet trainen en op de grond lig en daardoor word geconfronteerd met de spinnenwebben bovenin mijn huis maar waar ik niet bij kan komen

2 likes

Dit klinkt inderdaad echt als hetgeen ik zocht! Thanks! Had me nog niet verdiept in de tips die gegeven waren, maar had wel al screenshots gemaakt en in een mapje gestopt om naar te kijken als ik het misschien weer eens wil proberen

1 like

Deze ergernis is van een paar dagen geleden, maar vond net de oordopjes terug die ik kwijt was en dacht er weer aan. Dat mn vriend moet hoesten, kan ie niets aan doen (getest en geen corona gelukkig) Maar hij maakt het zoooveel erger door tussendoor ook nog geluid te maken.

Het gaat dan zo als we in bed liggen:
hoest hoest “verdomme!!!”
hoest hoest “aarghhh”
hoest hoest “verdomme!”.
Echt, stfu??

En ik was dus ook nog mn oordoppen kwijt tijdens deze tirades :frowning:

9 likes

Mijn onderburen die hun muziek te luid hebben, vals meezingen, en veel te luid praten op hun terras :roll_eyes:. Zo asociaal.
En m’n bovenbuur die rondloopt als een fucking olifant.

Neem die hakken wel mee voor de zekerheid, doe je ze binnen aan

Wonen nu al een jaar of drie op dit adres, maar zie nu in de postapp 2 brieven/kaarten voor exbewoner en één voor zijn (ruim volwassen en nooit hier gewoond) kind. Op beide enveloppen staat hij alleen terwijl hij hier met vrouw woonde, zij is overleden toen zij al een dik jaar op nieuw adres woonde. Hoe weet je dat wel maar niet het nieuwe adres.

3 likes

Ik volg Funda Makeovers op insta, echt mn favoriete account op dit moment. Maar echt élke dag worden dezelfde domme vragen gesteld in de comments en ik vind het zo irritant.

“Waar zijn de grodijnen?!?!” “Hoeveel was de investering?!”

Een compleet nutteloze ergernis, ik weet het.

17 likes

Haha ik vind het altijd heel knap hoe diegene achter die pagina zo netjes blijft reageren. Zo irritant inderdaad

5 likes

Haha echt he, telkens weer: ik post alleen de foto’s, ik heb het zelf niet verbouwd!

Mensen zijn zo vermoeiend.

5 likes

Maar waar is die vloer van???

2 likes

Hahah echte hoor! Ik ben zoooo blij dat mensen mijn ergenis delen :joy:

1 like

Dat is echt eng, ik zou niet meer kunnen functioneren tot ik weet wat dit te betekenen heeft.

Gisteren was ik al bang toen er om 22:30 nog een brief door de brievenbus werd gedaan met heel veel kabaal (wat ook wel raar was)

Dit achterlijke mascara borsteltje. Wat is dit.

18 likes

Ook geen pakketjes? DHL staat hier wel eens na tienen nog aan de deur.

1 like

Moest het zes keer lezen, voordat ik het snapte. Maar ben het met je eens.

2 likes

Oooh hier word ik gewoon agressief van
mascara-brushes-mean-1499342553

13 likes

Maar dat bolletje twee van rechts is toch geen mascara borstel, ziet er eerder uit als een sloop kogel voor je oog. Of ben ik de enige die hier niet mee om zou kunnen gaan?

3 likes

Er was vroeger een drogist mascara die zo’n borsteltje had en die was echt super fijn.

2 likes

Dat is toch altijd zo? De blablastraat kan wel 10km lang zijn en 38 bushaltes hebben, die zouden dan allemaal blablastraat heten, dat is onhandig, dus ze heten naar een kruisende straat (in dit geval dan de wiwistraat) zodat je weet op welk punt van de blablastraat de halte is.

11 likes

Haha ja stel je voor dat alle haltes aan de Laan van Meerdervoort ook de Laan van Meerdervoort heten, wat een chaos zou dat veroorzaken :joy:

(Context voor wie het niet kent; dit is een straat midden door Den Haag van 6km lang, volgens mij ook de langste straat van Nederland)

9 likes