Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ja echt beschamend :sob: maar ik wacht tot ze vanzelf weer bij me terug komen

1 like

We weten allemaal dat dat nog wel even gaat duren

1 like

Als docenten voor een essay of iets dergelijks niet alleen aangeven hoeveel woorden het moet zijn, maar ook hoeveel bladzijdes. Ik kom dan nooit uit, en dan weet ik niet of ik me aan het aantal woorden moet houden of aan het aantal bladzijdes :exploding_head: Ik kan niet het lettertype of -grootte veranderen, want daar heeft de docent ook al richtlijnen voor gegeven.

1 like

Ik heb echt veel ergernissen over mijn kapsalon altijd. Sorry

Maar

Zo irritant dat ze geen afspraken inplannen voor eind januari/februari. Ben vorige week vergeten een afspraak te plannen na mijn bezoekje. Vind t echt een dikke naaistreek richting vaste terugkerende klanten. Kan ik 19 januari de hele avond aan de telefoon hangen om een afspraak proberen te maken en als dat niet lukt zitten ze weer 4 maanden vol en moet ik een andere kapper zoeken

Hahaha jawel maar ze willen niks inplannen totdat ze weer geopend zijn

En wat heeft gucci lelijke kerst verpakkingen zeg. Gadver. Ga het niet eens onder de boom leggen

6 likes

Haha ja daar maken wij op het werk altijd grapjes over. Echt zo’n kutmail krijgen maar wel ā€˜met vriendelijke groet’

:upside_down_face:

1 like

Ik vind het zo raar als er emoji’s bij zo’n serieus nieuwsbericht worden gezet??

19 likes

Heb je al een vochtvreter in je auto? Ik heb n heel fijn kussentje van de action, die kun je drogen in de magnetron en hergebruiken.

1 like

Dat ik niks proef of ruik door m’n verkoudheid :frowning_face: En op vrijdag bestel ik altijd een broodje shoarma, maar dat heeft nu ook geen zin.

Ik ben echt zo bang voor honden en een van mijn grootste angsten op het gebied van honden is om dit ooit eens te zien gebeuren. Echt super naar dat je dat moest zien! En dat die honden daar tegen je aanspringen vind ik ook echt niet normaal…

3 likes

Mijn auto is zo vochtig van binnen dat dat kussentje niks uit maakt. Zou er eerder 5 voor in de auto en nog 5 in de kattenbak moeten leggen voor het wat minder vochtig word in mijn auto ben ik bang :sweat_smile:

1 like

Je kat niet in de auto laten pissen helpt ook al wat

17 likes

Iemand inwerken via chat/videocall is zooo moeilijk, vooral als die gene het belang van de hele dag de chat aan hebben niet snapt. Dan blijf ik bellen hoor, hoe irritant diegene het ook vind.

1 like

Het AD is ook echt Telegraaf Light, of niet?

20 likes

Dit slaat echt de spijker op zijn kop haha

1 like

Mensen die aan de wc deur trekken terwijl ik hem op slot heb. Hallo alsof hij ineens open schiet na 5 keer. Rot gewoon op :joy: Er zijn heel veel toiletten op kantoor dus ga daar lekker heen

9 likes

Het uiterlijk in de app van thuisbezorgd is veranderd en nu scrollt het niet meer zo lekker door. Opeens staan er van die grote banners per restaurant met lelijke plaats van eten waardoor je niet meer snel erdoorheen kan gaan. Nu moet ik veel te lang zoeken naar mijn lievelingsrestaurants en is het ook niet meer zo leuk om doelloos doorheen te scrollen.

2 likes

Vooral als je op het slot gewoon zo’n rood vakje kan zien als de deur op slot zit. Ik heb nooit begrepen waarom mensen dan alsnog aan de klink komen trekken.

3 likes

Jaaaa. Ik druk nu op het vergrootglas/zoekteken. Dan krijg ik alle restaurants in de oude stijl weer te zien hahaha. Dat nieuwe bevalt me ook niet, ik herken het logo, niet die stomme banner

1 like