Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

met glitters?

Duh

1 like

Ik moest lachen om hoe snel dit escaleerde.

1 like

Oh alsjeblieft, was blij dat we eindelijk van die kut glitter gifs verlost waren :sob:

6 likes

waarom annuleert douglas gewoon een hele bestelling zonder duidelijke reden :flushed: echt wth

Ik denk dat post nl gewoon geen zin heeft om met deze drukte ook nog naar Limburg te gaan.

Mijn ergernis is dat mn moeder nu al die boomer kerst videos krijgt van dr boomer vrienden en die dan KEIHARD afspeelt. En dan ook nog ¨Kijk eens¨ en dan zie je zon filmpje die ik al 100 x heb gezien toen facebook nog hip was.

17 likes

Ik hoop dat je moeder je nog 20000 filmpjes gaat laten zien van pratende dieren met een kerstmuts :face_with_symbols_over_mouth:

14 likes

Mn bestelde telefoonhoesje is al lang in NL maar nog niet bij mij. Vandaag kwam m’n telefoon binnen maar durf hem niet zonder hoesje te gebruiken.
Nu heb ik dan toch maar een hoesje besteld bij zo’n NL webshop die zegt morgen te kunnen leveren, hopelijk komt het ook…
Luxeprobleem, i know!

1 like

Sharing is caring

Ik dacht dat m’n vriend avondeten ging maken maar hij maakte net voor de keuken een afslag naar de badkamer om onder de douche te stappen. Wat een schijnbeweging.

35 likes

Ik zou nergens op rekenen met de post momenteel… 1 dag levergaranties doet bijna geen 1 webshop meer op dit moment. Maar misschien heb je mazzel.

1 like

Ja ik weet ‘t maar ik hoop het wel :smile:
Mijn telefoon was gister verzonden en vandaag binnen. We wachten af.
Verder natuurlijk geen ramp hoor haha… heb al een maand gewacht op de telefoon.

Volgens mij is mn spalk los aan het uiteinde :weary:

Ik weet dat het onredelijk is om nu te haten op PostNL maar ik vrees dat de helft van mijn kerstcadeautjes niet op tijd gaat zijn voor kerst :weary:

1 like

Ik zou snel bellen voor een afspraak want mijn tanden gingen heel snel scheef staan!

Ja ik kom er net pas achter dus dacht ik bel wel gelijk morgenochtend de tandarts en kijken of ze op enige termijn plek hebben. Lekker handig ook zo voor de feestdagen.

Twijfelde ook of ie nou wel écht los zit, maar kon er met mn nagel achter toch een beetje beweging in krijgen…en durf niet te hard te duwen haha. Gedoe ook die dingen

1 like

Dat ik ondanks deze cijfers alsnog deze film op Netflix ben gaan kijken en hem nu uit principe af wil zien ook.

Spoiler: het is geen goede film

6 likes

Heb een puzzel van 1000 stukjes gemaakt maar er missen 3 stukjes :weary: heb de stofzuigerzak geleegd (wat echt mega goor was) en er zat er geeneen in

1 like

Dit cijfer is echt veel te hoog, slechtste film ooit. Ik houd van cheesy kerstfilms, maar vind dit geeneens een kerstfilm.

1 like

“Maar hoe is het echt met je?”

:sleeping:

21 likes