En klantenservice is oprecht de hel
Haha, je hebt geen idee. Heb de afgelopen 48 uur ong 5.5 uur geslapen
En nee, de klanten zijn heel lief. Maar ik heb met iemand samengewerkt en dat is een ander verhaal. Denk ieder groepsproject op school x 10
Ai… balen! Hopelijk kun je binnenkort flink wat dagen weer je rust pakken!
Yep, de rest van 2020 wordt op de bank hangen, gamen en series bingen
Heel goed!! En trots zijn op jezelf!
I knoooooooow.
Ik snap ook echt niet waarom ik Gertje zo aantrekkelijk vind maarja kan er niks aan doen
Ik heb lampen kapot laten vallen, zowel de peertjes als armaturen. Nu is het fucking donker in huis en kan ook niks bedenken wat ik nu kan doen. Mijn vriend heeft geen losse lampen in huis die ik kan lenen ofzo. Je merkt pas op hoe hard je licht nodig hebt als ze het niet doen :’) Ik hoop dat ze bij de supermarkt wat hebben. Wel duur bij AH zie ik Mis ik toch de HEMA.
Ff op marktplaats in je buurt kijken?
Ohja natuurlijk is mijn cv ketel weer eens kapot gegaan vandaag
Oh shit dat is echt een nachtmerrie. In je professionele leven afhankelijk zijn van een ander met een deadline, verschrikkelijk.
Lekker voetjes omhoog nu en genieten van de vast snel binnenstromende positieve berichten via social media van je geweldige voedsel.
Ik zit al de hele dag als een bulldog bij de deur te wachten op mijne, echt lichtpuntje van m’n week wordt dit
Gert heeft bde
Zn zoon totaal niet helaas
Wat is bde? Google zegt bijna dood ervaring
Oh you sweet summer child
Sorry
bick dick energy
@Baron Ik heb ook zon “vriendin” gehad. Heel die vriendschap draaide om roddelen enzo. Alles en iedereen was stom en de keuzes die hun maakte dom enzo. En iedereen met een relatie was klef. Tot ze zelf ineens een relatie had en ultra klef bleek te zijn. Maar toen ik en een andere vriendin haar daar mee plaagde waren wij ineens gemeen. Toen hebben ik en die andere vriendin die vriendschap verbroken met haar en zijn zij en ik nu dichter naar elkaar gegroeid.
Ik denk dat dit een lange versie is van mijn “Dumpen” advies.
Dat de jolige “TOT VOLGENDJAAR HAHAHAHAHAHAH” grappen nu weer komen.
Ik heb mijn collega’s verboden deze grap te maken. Iedereen die het waagt krijgt gewoon een half jaar spreekverbod.
En dan overlijdt iemand tijdens de kerstvakantie aan Corona…
Ik ga deze grap zeker weten maken omdat die zo kut is, ga er denk ik een mooi gifje voor maken om het nog erger te maken