Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Dat is iets limbolanderigs

7 likes

Het startknopje van mijn koptelefoon is kapot en nu ga ik huilen. Hopelijk kan ik hem nog resetten anders wordt het een kutkerst

Ik heb dit jaar geen nieuwe outfit voor kerst en nu weet ik niet wat ik aan moet morgen :weary:

Oh wat erg. Nooit gehoord. Dacht dat je mensen bedoelde die raar liepen ofzo.

1 like

Mensen die kaulo veel roken op een station bankje. Ga weg ik wil niet chillen in jouw stank.

5 likes

Kerst.

3 likes

Ja gewoon zeggen dat dat niet mag en opbokken daarmee

2 likes

Hahaha ik zeg dit ipv hardlopen want ik loop niet bepaald hard en hobbelen is dan iets vrijblijvender :sweat_smile:

1 like

Haha same!

que

2 likes

Dat buren áltijd als ze iets willen lenen bij mij aankloppen. “Mag ik je fiets lenen?”, gewoon op een normale doordeweekse werkdag. “Ja ik moet alleen naar het station!!”. Ja lol en dan mijn dure fiets op het station laten staan de hele dag, doei. Ik loop zelf ook altijd naar het station want ze worden daar altijd gejat. “Ik heb geen brood in huis dus mag ik misschien wat brood van je?”. Vragen ze om het halve fucking brood (is wel Les Pains verdorie). Of “oh mag ik snel iets bij je uitprinten?”, LOL 35 fucking pagina’s ja. En twee dagen later gewoon weer ‘iets’ willen printen.
Normaal ben ik te aardig om nee te zeggen maar nu zeg ik gewoon nee. Kom om zeg, ben toch zeker Sinterklaas niet.

51 likes

Ik zit in bad en m’n bril beslaat dus zie geen ene fuck

@macaron wow waar ze het lef vandaan halen, gewoon de deur niet meer openen als ze ervoor staan krijgen ze hopelijk de message snel binnen.

1 like

Ik kan je wel een glitterrok brengen? Heb verschillende. Woon je in de buurt van Nijkerk en heb je maat M of L? Dan kan ik morgenochtend wel wat kerstige dingen brengen hoor

6 likes

En sommige dingen snap ik ook gewoon niet, we wonen midden in het centrum dus een paar stappen en je staat in de supermarkt en het station is 10 minuten lopen?
Heb nu nee verkocht, echt klaar mee om steeds maar aardig te doen.

Wat bedoel je met kaulo? Tering veel? Of meer richting joints of? :face_with_monocle::thinking:

Ah wat lief! Helaas niet in de buurt, maar toch bedankt voor het aanbod <3

Dat ik met jalapeño snijden zo vaak een brandend gevoel op mijn vingers krijg (één keer was het echt ernstig en heb ik de hele nacht niet geslapen van de pijn).

Maar nu heb ik na het snijden blijkbaar mijn neuspiercing aangeraakt (gadver Vicky) en nu staat mijn linkerneusgat in de fik.

Oh en aansluitend: ik vind het ook heel erg irritant dat mijn neuspiercing stinkt :rage:

2 likes

Ik had vans besteld met express shipping maar uiteraard is het er nog niet (4 dagen verder), en om te zien wanneer het wel aankomt moet ik een of ander kut account aanmaken bij ups. Eindelijk gedaan, zie ik nog niet wanneer het aankomt. Tot zo ver express shipping

Stinkt het naar oorbelgaatjes?? Mijn oorbelgaatjes stinken zo erg en ik friemel altijd aan m’n oorbellen zonder erbij na te denken en dan moet ik daarna m’n handen wassen

stinkt hetzelfde als m’n navel :nauseated_face:

1 like

Ik wist dus nooit dat je een neuspiercing maar 1 kant op mag draaien vanwege dat vieze?

O en wat ook vreselijk stinkt zijn plugs vind ik. Ik had mn oren ooit opgerekt. En dan zo’n siliconen tunnel erin, als je die eruit haalt, gatver :joy: