Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik ben 37 weken zwanger en ik videobelde net met mijn vader. Hij vraagt hoe het gaat en dat is een aardige vraag natuurlijk. Dus ik zeg dat het goed gaat. ‘Ja, je ziet er ook goed uit’. Dat klinkt aardig maar hij doelt gewoon op mijn dikke plofkop. Natuurlijk heb ik een dikke plofkop, ik ben 37 weken zwanger. Zo irritant dat die opmerking steeds gemaakt moet worden, ik ben niet eens zoveel aangekomen en dan nog, wat maakt het uit.

dat in ELK woonprogramma met stellen de vrouw ALTIJD “bloemig, kleurrijk, romantisch, warm” als smaak heeft en de man ALTIJD “industrieel, modern, robuust”

en dan dat de interieurontwerper 10 van de 10 keer moet benadrukken dat “het wel heel andere stijlen zijn dus het wordt wel een uitdaging!!!”

26 likes

god ja die eeuwige treurige moodboards ook hahaha

8 likes

Dat het forum is uitgestorven omdat jullie allemaal kerst vieren of gewoon niks boeiends te melden hebben, ik wil lezen!!
Edit: dit probleem ook met dat iedereen kerst viert dus niemand me terug appt terwijl ik allemaal vragen uit heb staan.

Ik zal zelf even melden dat ik 2 uur gewandeld heb en mn benen nu pijn doen, en dat ik gewonnen heb met de zoektocht naar El dorado dus dat was wel leuk.

21 likes

Nou mn vader meldt net dat hij niet aan de stemmen van de pointer sisters kan horen dat ze Zwart zijn want ze hebben geen zwart accent.

En daar mag ik niets over zeggen want ik moet niet zo fel doen :+1:t2: sorry dit is ook niet boeiend. Ik heb ook twee uur gewandeld!

9 likes

Zure mensen

Ohhh wat een flat out racist opmerking.
Mijn vriend zegt soms ook nog echt racistische of lelijke dingen en die geïrriteerde blik die ik dan krijg als ik hem erop aanspreek joh, niet normaal, tis altijd allemaal een grapje of niet zo serieus.
Kijk beschaamd en verbeter je taal ja :triumph::triumph:

3 likes

Ik koop, kook, bak, snijd marineer en bereid zelfs voor anderen vlees op de barbecue… Ik ga zelfs naar een slager om anderen en dieren een groot plezier te doen. Ik noem mijzelf geen vegetariër/ pescotariër etc. en houd altijd rekening met andermans eetwensen en heb nooit commentaar op andermans eetpatroon. En dan nog kunnen mensen na 5 fucking jaar zich er nog niet bij neerleggen dat ik voornamelijk plantaardig eet met het oog op duurzaamheid. :upside_down_face:

22 likes

Ik had deze zomer erg veel last van een stinknavel en deed na het douchen goed drogen en dan talkpoeder er in zodat het niet kon broeien. Werkte perfect!

Ja het is echt saai, heb echt het gevoel dat ik het internet heb uitgespeeld.

2 likes

Ik ook! Steeds een rondje socials en forum. Maar het is een allemaal een lege bedoeling.

2 likes

omg yes ben niet de enige hierin

@Oprah dubbel check op de boter dan maar :stuck_out_tongue:

1 like

hhaah gelukkig maar!
Oo dat valt wel mee, als ik het kan kan jij het ook!

1 like

Aan de haar in mn kerstdiner :weary:

1 like

Graag! Stap voor stap ja :joy:

2 likes

Ja terwijl ze echt best ‘woke’ zijn, stuk meer dan de gemiddelde Nederlander. Maar krijg er nog niet in dat dit soort dingen ook niet kunnen.

1 like

Dat ik de taart die ik morgen bij mijn opa wilde langbrengen heb laten aanbranden :sweat_smile:

3 likes

Mijn zelfgebakken brownie is net een steen.
Ik hield de verpakking precies aan, maar alsnog keihard. Ik vond de mix al dik voordat die de oven in ging.

Sinds de zwangerschap lijkt alles te mislukken. Alleen maar misbaksels.

1 like

De mensen die ik op insta volg hielden zich best goed aan de regels altijd, of deelden het anders iig niet online.
Ik erger me nu echt suf aan mensen die al de hele week kritiek hebben op iedereen die de regels niet naleeft, terwijl ze wel lekker foto’s delen waar ze met z’n allen aan 1 eettafel zitten.
Alsof die hele afstandsregel niet meer bestaat als je in een huis bent. (en ja er zullen situaties als passeren zijn dat het niet goed gaat maar je gaat toch niet 5 gangen naast iemand zitten waar je niet mee in huis woont?!)

2 likes

De hoeveelheid foto’s in groepsapps van familie en vrienden die het blijkbaar heel normaal vinden met kerst met heel veel mensen bij elkaar te zitten, zij aan zij en lekker vol over de regels heen te gaan. Doe je zelf zo je best. Ugh.

9 likes