Bij m’n het zetten van m’n septum raadde de piercer aan mocht het gaan stinken dit op te lossen met een neusspray op basis van een zoutoplossing.
Ik bedoel omming veel
Dat moest ik ook googlen😂 maar nu snap ik het thanks.
Ik dacht Vlaams. Maar da’s beetje zelfde laken het pak natuurlijk.
Mmmm… mag ik er nog een
Ik was eens in de 2 weken m’n navel met betadine shampoo. Weet niet of dit heel schadelijk is eigenlijk maar het stinkt iig niet meer
Yup en dan in je neus dus de stank is altijd bij je
@Hippe_kikker oei mijn ringetje verschuift eigenlijk alle kanten op, het is een clicker dus draait gewoon 360° door.
@ZusjevanJoost ga ik een keer proberen, dank je! Ik gebruik nu gewoon mijn face wash (heb ik na het typen van mijn ergernis ook gedaan) maar dat is toch niet zo gezellig, die bubbels in mijn neus.
Het branden is gelukkig wel alweer over, jezus christus.
Dat mijn schaamhaar blijkbaar zo puntig is dat het al m’n onderbroeken sloopt.
Precies dat deel boven je clitoris en op de zijkant van je schaamlippen (driehoekvorm samen) krijg ik nooit goed weggeschoren en dat is dus bij al m’n onderbroeken de plek waar ze het snelst kwetsbaar worden en uiteindelijk doorscheuren.
Echt vervelend want ik wil best meer geld betalen voor duurzaam ondergoed maar niet als m’n schaamhaar het toch wel doorschuurt waardoor ze vet snel kapot zijn (ja is kul mbt het duurzaam argument maar is duur ook)
Mn menstruatie -_-.
Ik heb best geluk dat mijn menstruatie maar 3 dagen duurt en geen pijnklachten heeft maar sinds een paar maanden ben ik veel heftiger ongesteld met meer bloedverlies maar het duurt nog steeds maar 3 dagen. Dus in plaats van iedere 4 tot 5 uur moet ik nu na een uur al weer met die cup in de weer
Dat ik het forum niet meer op dark kan instellen. Nu is het forummen in de avond zo fel
huh ik wel nog gewoon op de site! en als je een iPhone hebt, is het misschien ook handig om ‘slim omgekeerd’ in te stellen (kan je ook een sneltoets van maken). dat doe ik altijd in de avond als ik witte websites te fel vind.
Helaas geen succes maar toch bedankt! Misschien een hint dat ik maar minder op mijn telefoon moet
Oh ivm een piercing? Dit kwartje viel veel later (nadat ik diep in een inner monologue zat waarom ik mijn navel niet ruik en goed onderhoud wow)
ah helaas. minder op je telefoon is natuurlijk ook een oplossing, maar veeel moeilijker haha
Er zijn twee donkere thema’s, misschien andere proberen?
Bij mijn ouders slapen. Ik slaap hier altijd kut omdat mensen tot midden in de nacht nog door het huis lopen en dat past echt niet in mijn ritme, en ik slaap ook nog eens heel licht dus word overal wakker van. Ik weet wel dat ik morgen weer lekker in mijn eigen bed slaap😅
Je bent mijn held dank!
Ik haat slapen bij andere mensen. Ik kan het gewoon niet.