Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

afbeelding

43 likes

Hahahah

Dat de wifi bij mijn ouders kut is. En ik daarom geen Netflix kan kijken.

Thanks voor de tips! De kast ligt inmiddels vol met cederhouten mottenballen en lavendel geurzakjes :sob:

1 like

En downloaden en dan kijken? Doe ik soms als mijn vader weer al het internet gebruikt

Doe je wollen kleding in de vriezer. 24 uur of 48 uur dacht ik. Dat doodt de motten en eitjes. Echt, motten zijn zo zo klote! Heb je mooie (vaak dure) wollen kleding, komen die mofo’s…

2 likes

Dit recept op de Try Vegan website voor een groene curry:

image

Kijk ik vind het niet erg om uit pakjes te koken maar dit vind ik echt een verspilling van webruimte.

18 likes

Bedankt voor de tip.

Dat ik op zondagavond geappt wordt over iets van werk. Doe maar niet. Tot zo ver mijn chille weekend gevoel.

3 likes

Ik kwam exact hetzelfde zeggen.

1 like

Ziek zijn is al kut, maar het is nog kutter om te moeten wachten tot je eindelijk iedereen kan bellen om je afspraken af te zeggen. Ik wil gewoon slapen/lezen/chillen

2 likes

Mijn hond kon eerst makkelijk uitslapen tot 12:00 en nu word hij telkens vroeg wakker en ik word er gek van :sweat_smile: word tijd dat mijn zoon de slaapkamer gaat verlaten in de nacht

3 likes

Komt hopelijk wel weer terug. Die van mij had een periode van niet kunnen uitslapen en nu is hij weer gewend aan mijn ritme!

Een email: jullie bruiloft kan niet doorgaan want lockdown. We zouden over 19 dagen trouwen. :frowning: (Jaja minor issue maar niet leuk)

De kinderen in mijn straat die vuurwerk aan het afsteken zijn. VUURWERK. Het is 2 november 12 uur 's middags, wat bezielt deze koters?

Ik hoop dat ze lichte letselschade oplopen waar ze geen echte gevolgen aan overhouden, maar wel net genoeg van schrikken dat ze het nooit meer doen.

Edit: heb de politie gebeld, jammer voor ze

8 likes

Dikke haar op mijn kin maar uiteraard geen pincet bij me

1 like

Ik bestelde twee uur geleden mijn ontbijt/lunch en het is er nog steeds niet. Jammer dat ik via ideal betaald heb anders zou ik het niet eens meer aannemen

Twee uur is inderdaad wel heel erg lang. Anders even bellen en kijken waar het blijft? Wat heb je bestelt?

Een broodje, pokebowl en een sapje. En het is net binnen gekomen :flushed: had ook gebeld waar het bleef maar dan zeggen ze altijd ‘het gaat nu mee’ oid

Kan er niet meer van genieten nu :joy::sob:

O dat is wel echt super irritant terwijl je weet dat het nog niet eens in de bak van de bezorger ligt :joy: Beter ooit dan nooit. Hopelijk smaakt het toch nog goed