Ooh maar dat kan je wel bewaren voor vanavond 
Ik kom net iemand op Facebook tegen die broccoli als ābrokkelieā schrijft. Ik denk dat ik dit wel erger vind dan āspercibonenā.
Ik heb draadloze oordopjes gekocht en ze zijn niet opgeladen 

nu moet ik MINSTENS een uur wachten tot ik ermee kan spelen
Dat schijtbedrijf dat onze verbouwing heeft gedaan en echt totaal incompetent is en niet kan communiceren. Ze stuurden een brief dat ze nog iets aan de kozijnen moesten doen maar daar stond geen datum en tijd in. Dus ik geef dat aan ze door en vraag wanneer ze willen komen. Geen reactie. Nog een keer zelf naar vragen. Week later: we doen vandaag een nieuwe brief met datum in uw brievenbus. Nooit gekregen. 2 maanden later opeens een soort halve dreigbrief in capslock en met dikke rode letters dat het HEEL BELANGRIJK is dat ze die werkzaamheden nog kunnen doen, en dat ze komen op 2 november. Maar natuurlijk komen ze niet opdagen op 2 november

Een vriendin van mij die nu vanwege haar 7 internationale volgers ALLES in het Engels doet op insta. En dat ook standaard met een aankondiging erbij waarom ze het in het Engels doet 
Oh ja zo irritant. Ik probeer dan ook 100x via die chat te vragen hoe het komt dat het zo lang duurt en wat de status is en dan krijg je alleen maar zoān automatisch gegenereerd antwoord dat het in het sorteercentrum ligt
zo ver was ik zelf ook al. Maar het schijnt dat het na het sorteercentrum niet meer gescand wordt dus het is dan binnen een paar dagen ineens op de plek van bestemming.
Dat ik bijna alle emoties uit met huilen. Gestresst? Huilen. Pijn? Huilen. Moe? Huilen.
Confrontatie aangaan met de politie en met de eigenaar van het voertuig waar je tegen geschaafd bent bij het verlaten van je parkeerplaats? HUILEN.
(Gelukkig was de schade echt minimaal, er mist een streepje lak op de onderkant van de bumper, en gelukkig was de eigenaar heel aardig en begripvol.)
mijn ellebogen doen pijn van het aandoen van mijn schoenen die ook nog eens te strak zitten, wat heb ik voor opoe lijf
Ja godver herkenbaar! Kan niet eens een beetje boos een klantenservice bellen en moet al vechten tegen de tranen.
Heb je hier op je werk ook last van?
Ja!! Jezus ik voel me echt een klein kind als ik een probleem moet aankaarten want ik krijg standaard de krop in de keel.
Dat moet ik maar es bespreken met mijn psych denk ik haha.
Heel herkenbaar. Heb hier het laatste half jaar heel veel last van (veel veranderingen). Vind mezelf ook echt de nuchterste persoon op aarde en erger mezelf er dan aan dat ik ineens overal van moet janken. Denk dat ik heel veel opgekropte emoties heb 
Ugh zo herkenbaar!
Vooral als ik boos, gestresst of gefrustreerd ben. (Of verdrietig uiteraard)
Het is maar goed dat ik thuiswerk momenteel, want heb geloof ik al 3x moeten huilen vanwege frustratie en stress.
Dat ik elke keer ja zeg als de AH cassiere vraagt of ik koopzegels wil.
Maar ik bedoel die andere spaarzegels. 
Oohhier ook. Echt om allllles huilen joh
Herkenbaar ook, vooral bij hevige emoties.
Is het misschien zo dat je een beetje overloopt qua gebeurtenissen? Als ik moe ben of overvraagd kan ik ook om alles gaan huilen
Over huilen gesproken, ik erger me echt aan PMS, ik herken mezelf gewoon niet terug zo naar voel ik me erdoor. Ook echt compleet uit het niks.
wat een vervelende kale dikke mannetjes zitten er in hunted, echt van die aggressors.
Ahhh klinkt heel vervelend! Maar van dat huilen heel herkenbaar hoor
laatst wilde ik ergens heen en toen ik daar aankwam gingen ze net dicht, maar ik had er echt zin in en toen moest ik ook de tranen weg slikken. Ook super snel bij confrontaties. Het houdt me dan ook echt tegen om assertief te zijn!
sowieso erger ik me aan dit programma, je kan echt niet zomaar op iemand zijn bankrekening kijken.
Echt heel irritant is dat. Ik heb hetzelfde en word er soms echt naar van als ik me bedenk dat het elke maand weer terugkomt. Inderdaad, ik herken mezelf ook echt niet terug dan