Ja toen ik wekelijks bestelde deed ik altijd bananen en dan de 1e x bij de AH kopen. Zodat ze na een week geel genoeg waren.
Maarrr ik werd ook zo simpel dat alles niet op voorraad was, dat ik nu weer naar de supermarkt ga.
Ik ga bij AH bestellen denk ik want mijn geduld is ook echt op inderdaad, zoveel niet op voorraad steeds pff. Klaar mee.
Ik bestel ook niet meer bij de AH. ze vergaten altijd 2 a 3 dingen van mijn bestelling en de groente was altijd klein en vaak al half vergaan.
Ik ga maar gewoon zelf weer naar de winkel. Wil gewoon fatsoenlijke groente kunnen uitzoeken.
Ja altijd de mini versie van een courgette, kleinste aubergine, broccoli meer stronk dan roosjes
Ja goffer, wat een ellende
Ja echt. Betaal je 1 euro voor een mini paprika. en van de broccoli kon inderdaad net mijn kleine teen eten.
Ooit heb ik een grote tuin met moestuin.
Inderdaad, groetjes van de mini aubergine en mini courgette die gisteren bij mij bezorgd zijn
Dat de studeerkamer in ons huis naast de badkamer is en onze douche kraan nogal lawaai maakt, waardoor ik nu alleen kan douchen tussen de online meetings van mijn man door. Zit al de halve ochtend in m’n badjas te wachten tot het zo ver is 
Pff wat een ellende. Misschien dan maar proberen alle basics bij AH te bestellen en groente-fruit 1x per week zelf halen bij de Turkse supermarkt ofzo.
Ik werk bij een Spar en wij bellen de mensen voor een alternatief als producten niet op voorraad zijn. Dat bellen kost wel echt veel tijd trouwens, want soms zijn echt 6 dingen er niet en moet je die allemaal bij langs gaan. Maarja, daar betaal je dan ook weer voor in de prijs van je boodschappen haha.
En ik zorg dat ik de grootste prei/courgette/broccoli pak die we hebben.
Jaaa heb ik ook soms, en heb heel vaak dat verpakkingen van vleesvervangers al helemaal bol staan
Ik heb echt nooit problemen met de houdbaarheid, grootte en staat van groenten en niet leverbare producten bij AH. Misschien is het een kwestie van geluk en moet ik even afkloppen
.
Ja ik heb ook goede ervaring met de Jumbo bezorgservice. Echt altijd prima 
Dat ze het oud papier niet komen halen vanwege corona. En dat ik het nu zelf moet wegbrengen steeds naar containers die 9 van de 10 x al bijna vol zitten.
mn laptop die elke keer de standaard browser terug zet op microsoft edge
NIEMAND zit op jou te wachten edge, NIEMAND!
Ik haalde mijn vuilniszakken altijd bij de action maar dat kan nu natuurlijk niet. Nu heb ik stomme uit de supermarkt die niet groot genoeg zijn en helemaal in elkaar vallen als je er iets ingooit wat te zwaar is 
Aan mijn werk, 2/3 van de leidinggevenden is een pretentieus en chaotisch zooitje, waar ik vanaf afhankelijk ben of juist hun zooi last minute mag oplossen 🥲
Wil eigenlijk gewoon huilen erom
Ik vraag me nu af of linksonder gaat over de algemene kwaliteit boven kwantiteit, of de kwaliteit van seks boven de kwantiteit van seks. 
Mijn studie is volledig online en internationaal, dus studenten zitten over de hele wereld. Nu is een studiegenoot, Grieks, ziek, en wenst een andere studiegenoot die in Denemarken woont (en geen Deens spreekt), ook Grieks, haar beterschap in het Deens. Waarom niet gewoon in het Engels of Grieks, wat heeft jouw studiegenoot er nu aan dat jij haar eraan herinnert dat je 1 jaar in Denemarken woont en 3 woorden kent?
Ja ik ben kleinzerig want zij is mijn BEC.