Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Haha lief van je! Maar m’n vriend gaat morgen bieden :blush:

1 like

M’n rug, en dan vooral in combinatie met m’n werk. Ik heb me weer ziek moeten melden omdat het niet gaat en dat vind ik zo lastig maar ik zie ook wel in dat het gewoon echt niet kan. En dan vind ik het vervelend dat m’n werk zo lichamelijk belastend is. Als ik, idk een kantoorbaan had gehad had ik best kunnen werken

Pfff waarom zijn personages in Japanse Drama’s zo frustrerend en slecht geschreven/geacteerd? De vrouwen hebben net zoveel persoonlijkheid als een vaatlap en de mannen zijn seks geobsedeerde, gefrustreerde freaks met mommy- en daddy-issues die geen respect voor vrouwen hebben.
Is er niemand die tijdens het schrijven denkt “joh, die vent is een lul. Laten we hem anders schrijven.”
Het ergste is, dat ik er 2 serie’s achter elkaar in het weekend heb gekeken.

End rant

3 likes

Dat specsavers het nodig vind om je echt te stalken gewoon voor een oog controle afspraak. Per mail, per post, per SMS nu zelfs ook. Like fuck off mate, ik bepaal zelf wel wanneer ik ze weer laat checken.

2 likes

Ja ik normaal ook, maar die duren altijd zo lang. Dus ik dacht ‘laat ik dit eens proberen’. Foute gedachte helaas

1 like

‘Mij niet belle’

Dan daal je echt in mn achting

29 likes

Ik vraag me vooral af waar dit ineens vandaan komt!

Gezien de basicness en verspreiding gok ik Chateau Meiland

7 likes

Ex on the beach toch?

1 like

:kissing_heart::kissing_heart:

9 likes

Waarom bel je er niet even heen?

4 likes

lol

28 likes

Kwamen net de glazenwassers aan de deur, dat we nog voor 3 keer moeten betalen. Dit is niet het geval, ik heb ze 1 keer gemist. Heel drama, sprak een andere taal en belde wel 3 verschillende mensen. Uiteindelijk heb ik ze voor 1 keer betaald en duidelijk gemaakt dat ik er mee stop. Nu ben ik bang dat ze iets gaan verwoesten of zo. Waarom ben ik zo’n bangerik.

1 like

Glazenwassers zijn echt berucht in kartelvorming en intimidatie. Kon je ook geld overmaken of moest het contant?

1 like

Contant!

Hmm nog een teken van schimmige praktijken

:sparkles:LOA :sparkles:

14 likes

Dat ik weet dat ik even naar buiten moet voor frisse lucht maar mezelf niet zover krijg

Ik zou eerder zeggen mij niet appen. Want bij bellen neem ik soieso niet op.

2 likes

Net m’n haar gewassen, schijt er een vogel op m’n hoofd. :roll_eyes:

33 likes