Nouuu ik ben pissed! Heb 10 dagen lang keihard m’n best gedaan voor de pubquiz. Echt sommige dagen hadden we tot half 12 's avonds met m’n groepje gezocht naar antwoorden. Zijn we als eerste geëindigd (yay), maar nu krijgen de nummers 4,5 en 6 een borrelpakket als prijs en de nummers 1, 2 en 3 niks.
Ja potver! Waar heb ik dan m’n best op gedaan?!?!?! We hadden het hele weekend over een prijs gefantaseerd en nu krijgen een paar losers die!
Wat is de logica hiervan???
Geen idee
Duurde die quiz 10 dagen? En wat was de uitleg van de prijzen dan?
Jep!
Er is geen uitleg voor de prijzen. Alleen dat 4,5 en 6 ze krijgen
Echt heel raar haha, een soort troostprijs
Wat stom!
Heb wel eens gehad dat de een na laatste de troostprijs kreeg en niet de laatste, want laatste kan je nog wel expres lopen te doen.
Maar hier zou ik ook niet tegen kunnen
Wachtmuziek
Sowieso aan al 10 minuten in de wacht hangen voor iets heel kleins
die - €10 incasso’s van de NS waarvan er dan opeens 4 op 1 dag komen… vind het ZO irritant ik zou bijna in staat zijn een nieuwe rekening te openen alleen voor m’n fucking NS incasso’s omdat het steeds zo random gebeurt
Mensen op Vinted die aan-foto’s vragen TERWIJL DIE ER AL BIJ STONDEN. Sowieso heb ik een laarzen-fetish-gast in m’n inbox volgens mij, rot op.
Dat ik een gouden ring met diamanten en citrien op Marktplaats heb staan met 265€ als vraagprijs en mensen gaan 100/115/120€ bieden. Vriendin, dat is nog niet eens de helft van m’n vraagprijs. Wat een disrespect.
Je kan toch een minimumbedrag instellen voor een bod?
Veel mensen bieden dan niet via de advertentie, maar dmv een berichtje.
Wat @MevrouwMand zegt inderdaad.
Ik laat het meestal wel open staan in de hoop dat mensen met hun verstand bieden. Gaat vaak wel goed.
Pfff ik haat marktplaats echt. Dit doet mijn vriend bij ons thuis.
Vinted is niet veel beter wat dat betreft
Ik heb het half verdrongen maar een keer een raar meisje? Gehad via marktplaats, die alle kleding van me wilde overkopen die ik erop had staan, maar dan alleen degene waar ik een aanfoto van wilde sturen of die ik ooit gedragen had, de nieuwe dingen met kaartje wilde ze niet. Ze vroeg ook best wel rare dingen ofzo. Uiteindelijk heb ik wel voor 250 euro 2 dozen vol kleding opgestuurd.
Stuur mij de advertentie maar door, bied ik wel even €220 moeten ze wel boven gaan bieden haha
Ging dat maar zo, dat zou mn droom zijn.
Kom thuis van werk. Hebben de katten naast de bak gescheten; terwijl de bak nog leeg was. Maar hun voer was op… vind dat zo kinderachtig he. Echt alsof ik in dienst van ze ben en ze me dan willen straffen