ja maar na een jaar al wel honderded euros kwijt aan inkt
Misschien druppelen dat je het eruit traant?
Ik heb zelf weleens gedaan en ook weleens gekeken en zag ik het zitten en toen met nat wattenstaafje eruit āgestiptā. Kort erop dat het blijft plakken, of naar binnenooghoek gewreven. Was wel aan de onderkant.
Kijk een iets zieligs zodat je gaat huilen
Ik wil warme thee en wat te eten maar mijn schoonmoeder is er en geen zin om haar te zien. Ze is er al ook een paar uur.
Moet echt eet voorraad aanleggen op mijn werkkamer.
Argh⦠fucking belastingtelefoon. Ik ben al 45 minuten in de wacht gezet. Zeg gewoon hoeveel bellers er voor mij zijn, dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben. Maar ik krijg alleen maar te horen āAl onze medewerkers zijn in gesprekā.
Ik koop mijn inkt bij 123inkt en ik print dagelijks behoorlijk veel en ben om de 2 maanden ong ā¬40 kwijt voor 1 kleur en 1 zwart cartridge.
Als je een printer prive koopt en amper print kun je makkelijk een jaar met dezelfde cartridge doen.
Ik vind het gewoon heel vreemd dat ik maar moet opdraaien voor iets wat een ander nodig heeft maar niet wilt kopen. En dat er dan ook nog vreemd wordt gereageerd als ik nee zei.
Dat iedereen die Tony repen heeft gekocht. Nu kan ik ze nergens vinden. Godver. Ben ongesteld en wil gewoon chocola eten.
En het is een blok aan je been want als je hem een maand hebt gaat hij altijd zān eigen leven leiden en strepen printen of alles gifgroen of wat dan ook en dan heb je nog niks. Ja, een kapotte printer waar je dan weer iets mee moet (Laten repareren? Uit het raam flikkeren? In stukjes breken en de Eiffeltoren van nabouwen?) Altijd gekut met printers.
Printerbrigade hier weer, maar dit kan niet. Dan verstoppen en drogen je printkoppen uit en kun je je printer weggooien. Je moet elke week even een printje maken zodat dit niet gebeurt.
Kan dit in een spoiler?
Oh dit verklaart een hoop
Ik krijg elke keer een minihartaanval van het geluid als de vaatwasserdeur open gaat na een was.
Ah ok dat wist ik niet! Daar gebruik ik de mijne te veel voor. Maar goed dat ene printje per week kost iemand ook geen klauwen vol geld.
Lol printers zijn voor millennials echt wat een tv in de jaren 70 was, toen er 1 tv in de hele straat was en de hele familie op zondagavond bij tante Truus voor de buis kwam zitten.
Kan iemand een VR-game maken die kringlopen heet? Ik mis echt mijn meest ontspannende bezigheid in deze drukke tijd. Inclusief irritante mensen met karakteristieke koppen en de muf ruikende geursensatie.
Ik heb een heel clubje van mensen om mij heen die het zo missen! Wil je erbij? We kunnen niet wachten om weer te gaan en hebben helemaal bedacht welke steden we dan willen bezoeken met grote en/of bijzondere kringlopen.
Kijk dat zijn nog eens de betere clubjes. Niet slopen maar kopen.
Heb allemaal lekkere dingen in huis maar kan niet kauwen/mn mond ver openen dus itās all staring at meeee terwijl ik yoghurt eet.
Ik eet twee mandarijnen, de eerste was echt heerlijk maar de tweede is vies
heeft er totaal niks mee te maken, maar ik zag bij de albert heijn van de week āgrote mandarijnenā liggen. En ik dacht; dat is een sinaasappel. Grote mandarijn. maar het zijn gewoon echt mandarijnen on steroids. Vind ze groter ook nog lekkerder ook. (ok dat klinkt een beetje gek)