Cool en het was dan ook weer iets anders dan een minneola?
Ik moest Minneola even googlen, maar ja, gewoon echt een grote mandarijn. geen gek toetje er boven op of iets.
Ik ben mezelf door het boek Tirza van onze Arnon aan het worstelen. Ik kom er zo moeizaam doorheen. Ik erger me kapot aan de personages.
Had je laatst een foto van de achterkant hier gepost? Met die mooie foto van hem. Anders is er nog iemand hier bezig in dat boek. Kun je samen klagen, gedeelde smart haha.
Ga je hem wel nog uitlezen? Hoeveel pagina moet je nog?
Nee dat was ik niet, maar zag het wel voorbij komen in het foto topic! Vond dat toen erg toevallig. Ik zal eens opzoeken wie dat was. Ik heb nu net het eerste deel (van de 3) uit, p. 127. Ik gooi niet snel een boek aan de kant want ‘wie weet wat er nog komen gaat’. Maar Arnon maakt het me moeilijk.
Edit: het was @winniethebish ! Kan jij het boek wel waarderen?
Ik heb de film gekeken. Net zo kut
maar waarom lees je het dan
Omdat ik nieuwsgierig was naar het boek, met goede moed ben begonnen met lezen, ik het zonde vind om een boek niet uit te lezen, en omdat ik hoop dat de ergenis nog voorbij gaat en het toch een goed boek blijkt te zijn.
Ik relate, en voel voor je dat je het tot nu toe zo kut vind
Mijn vader heeft daar een “lifehack” voor, hij eet 1 stukje mandarijn en als die lekker is legt hij die mandarijn aan de kant voor het geval dat de tweede vies is, dan eindigt bij altijd met een lekkere.
Sunk cost fallacy Zonde van je tijd.
Haha dat doe ik ook altijd, op mijn werk werd ik daar eerst raar bij aangekeken als ik 3 mandarijnen ging pellen en dan overal een stukje van nam.
Ja hou op zeg! Heb dit boek voor Nederlands gelezen en ik ergerde me kapot aan de tekst. Heb daarna mezelf beloofd nooit meer Nederlandse literatuur te lezen
Zal ik het spoileren zodat je niet meer verder hoeft te lezen?
Online is voor mij meer gericht zoeken op dingen naar die ik nodig heb en fysiek vooral het verrassingsaspect en lekker even de deur uit. Uiteraard zoek ik soms ook wel specifieke dingen (bijv. leuke kussenslopen of een mooi pantalon), maar het onbekende en sociale maakt het veel leuker.
Ik kan gewoon geen andere activiteiten a.t.m. bedenken die het even voor mij kunnen vervangen binnen de huidige coronaregels.
Ik ga even nadenken over dit aanbod. Ik app je als ik er gebruik van maak!
Dat je een like op fb niet kan intrekken. Weer eens per ongeluk iets geliked.
Huh jawel toch, gewoon nog een keer op klikken? Zelfde als met de hartjes op het forum.
Ik had dit jaar een beetje zo’n ‘new year, new me’ gevoel en met mezelf afgesproken dat ik niet ‘laat maar’ denk bij bepaalde dingen regelen.
Ik ben het oneens met een rekening van een installateur, heb een kapotte lamp ontvangen en mis een dag loon.
Overal netjes achteraan en de eindstand van de installateur een maand later is dat ik teruggebeld wordt, de kapotte lamp is na een maand twee keer omgeruild en nu zit ik met een derde kapotte lamp opgescheept (ja, echt), en loon heb ik nog niets van gehoord ondanks herhaaldelijk doorgeven.
Krijg bijna de neiging om m’n oude houding maar weer aan te nemen, met de energie die het kost om steeds overal achteraan te bellen/mailen.
Heb ik al super vaak geprobeerd, kan dan alleen kiezen tussen een like, hartje en al die andere.
O wat gek, als ik iets heb geliket staat er dik en blauw ‘leuk’ onder waar normaal ‘vind ik leuk’ staat, en als ik daar dan weer op klik is mijn like weg en staat er weer vind ik leuk.