Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Huh, het is toch maart 2020???

15 likes

Ja ergens verwacht ik nog steeds dat ik zometeen wakker word en het 18 maart 2020 is en dit een vet realistische nachtmerrie was.

10 likes

Collega vanochtend: project dinges heeft maandag een deadline en omdat jouw werkzaamheden daar invloed op hebben, is jouw deadline voor x vandaag.

Gdvrdmm! Ik sluit nu pas mijn computer af. Mijn laatste maaltijd was mijn ontbijt. En de enige paar minipauzes waren paniekzoektochten naar vacatures met het idee vandaag nog ontslag te nemen. Communiceer ff eerder zeg :mad:

2 likes

53 likes

En dan zijn er mensen verbaast dat mensen scheef gaan huren in de sociale sector. 🥲

16 likes

Ik had zo’n trek net in de maccie maar de drive is natuurlijk dicht :cry:. Dus nu heb ik bladerdeeghapjes in de oven gegooid, hopelijk word ik niet teleurgesteld.

Dit soort geneuzel.

5 likes

Alle puisten op m’n kin ineens :mad:

Heb amper een mondkapje op gehad dus zal wel zijn omdat ik ongesteld moet worden deze week

Wilt u een te kleine en belabberde woning huren waarvoor veel te veel wordt gevraagd? Gelieve dan eerst even uw linker nier te verkopen op de zwarte markt in China.
Wilt u een huis kopen? verkoop uw rechter nier ook maar op de zwarte markt.

Ja het zit diep.

9 likes

Ik was tegen een vriendin aan het zeuren over de woningmarkt naar aanleiding van een artikel in het NRC. Blijkt dat zij en haar zussen ook twee extra huizen bezitten en daarvan hun eigen huur betalen. Dat zag ik zo niet aankomen.

16 likes

Ik snap dit gewoon niet. Wat moet er in dit land gebeuren voordat we eindelijk eens van de VVD af raken? Het hele land gaat naar de klote en nog denkt iedereen jaaaaa lekker rechts stemmen op onze popie Mark.

24 likes

Ik zou de kliklijn bellen /s

2 likes

Vreselijk hè? We zitten echt nog jaaaaren vast aan Rutte en het slappe beleid van de VVD.

4 likes

Misschien op de buurtapp zetten dat je een printer hebt? Papier schijnt er dan doorheen te vliegen!

28 likes

Hebben ze bij de AH!

1 like

Ik heb het laatst nog in de supermarkt gekocht.

1 like

bruh

Kleine lettertjes:
De servicekosten à 6,20 zijn een vergoeding voor de rechten die wij moeten betalen voor het wachtmuziekje waar jij naar mag luisteren wanneer je ons tevergeefs probeert te bereiken, want we nemen nooit op en komen ook zeker geen onderhoud doen als je dat vraagt. Tevens vragen wij een tegemoetkoming voor de sleuteloverdracht in de vorm van uw eerstgeboren zoon.

11 likes

Sommige laadpalen voor elektrische auto’s staan op maps aangegeven, terwijl ze op een privé bedrijventerrein of op een privé oprit staan. Daar kun je toch niks mee.

En gister echt een verschrikkelijke dag gehad (depressieve gevoelens gemengd met pure paniek en vermoeidheid). Doen 2/4 laadpalen waaraan ik wil staan het ook nog eens niet. Dus met 5% accu doorrijden naar de volgende telkens. Heb echt een complete mental breakdown incl janken aan de telefoon gehad terwijl ik in de auto aan zo’n lader stond.

1 like

Gister werd ineens gemeld dat vandaag een nalevering komt voor de badkamer. Wordt verwacht dat je maar thuis bent. Geven ze niet eens een tijd blok op. Nu zit in al de hele tijd te wachten. Terwijl ik nog wil wandelen en boodschappen moet doen.

En als je met ze belt dan zeggen ze ja de aannemer is die dag aanwezig, als of die jongens hier de hele dag gaan zitten wachten op 1 onderdeel. En volgende week weer zodat ze de toilet kunnen ophangen.