Deze post komt echt op een moment waarop ik het fijn vind om te lezen dat ik niet de enige ben. Steeds als iemand de afgelopen tijd vraagt hoe het met me gaat moet ik standaard huilen? Niet omdat ik verdrietig ben (denk ik), maar omdat ik moe en gestresst en boos en weet ik veel wat ben
Ja maar dat is ook een vraag die zo een gekke reactie kan triggeren. Bij mij tenminste. Als ik al emotioneel wankel ben (wat volgens mij heel normaal is als je echt moe bent) dan kan deze vraag me ook echt zooo aan het huilen krijgen
Ik heb vandaag gedaan alsof mijn internetverbinding uitviel omdat ik merkte dat ik die vraag niet kon beantwoorden en heb toen maar even in m’n eentje gehuild. Het frustrerende is vooral dat ik nooit echt weet wat er nou voor zorgt dat ik moet huilen
Fijn dat je je even kunt afzonderen. Huilen is toch een vorm van ontlading. Soms moet je het maar even laten gaan
Irritant is dat! Ook niet fijn wakker worden.
Van stress/nekpijn ga ik ook mijn kaken aanspannen (maar ook niet helemaal recht gebit haha). Gisteren slechte houding gehad. Daarvan krijg ik meer hoofdpijn. Op een gegeven moment kip of ei wat eerder was grrr.
Helpt het als je je nek wat los masseert? Op Yt veel filmpjes over deze technieken te vinden, en goed water drinken.
Ik las hier over emotioneel reageren, moeten huilen. Herkenbaar deze week: mijn moeder zei zondag uit het niets iets over mijn ex en ik moest ineens zo hard huilen. 6 jaar uit, was mijn beslissing helemaal vrede mee dus waar dat vandaan kwam? Ze schrok er zelf ook van.
Huilen kan soms heel louterend werken idd, maar dit was er helaas niet een van “zo ff gejankt en nu weer lekker verder”-cry.
Merkte gisteren op werk ook dat ik gewoon een korter lontje heb en niet zoveel kan hebben. Zat me zo te ergeren aan een collega dat ik er sad van werd. Hoop dat het minder is vandaag/morgen want het is een wat dof en negatief gevoel
Dat ik geen geduld heb om te wachten op de magnetron. Nu had ik random tijd ingesteld en ben ik weggelopen. Heel mn bakje havermout door de magnetron.
Klinkt als afgunst 
De buren verderop hebben een HOLLAND FOR TRUMP ding voor het raam hangen
Dat was al erg, ging ik het googlen is het van de jensen webshop 
Ook hier heel herkenbaar! Zo irritant, vooral op het werk. Een hartje voor het goede nieuws dat de eigenaar heel aardig en begripvol reageerde!
Erger me aan mannelijke collega’s die naar het toilet lopen en halverwege de gang al bezig zijn met het losmaken van hun riem en knopen. Joh wacht er even mee tot je boven het urinoir hangt.
Klinkt alsof jij hebt gedaan waar jij je goed bij voelt en dat nog goed gedaan hebt ook, en zo lang jij je goed voelt en achter je eigen keuzes staat mogen zij lekker ergens anders gaan miepen over jouw prestaties. Joeee geen tijd voor
Iets er overheen plakken?
Zo irritant om steeds zo’n Picnic busje door de straat te zien rijden terwijl ik al 3 jaar op de wachtlijst sta 
Je hebt niet toevallig nog wat rotte eieren of tomaten thuis liggen?
Dat Picnic pas om 21:30 komt, ik heb NU zin in snaai.
Ik sta op nu op plek 15.000 
Wow, woon je in een grote stad? Ik woon in een dorpje en heb 4 manden over 320 plekken gedaan
Was wel tijdens de eerste hamster periode van Corona, toen was het natuurlijk ineens heel druk met aanmeldingen.
Ja ik woon inderdaad in een grote stad. 4 maanden voor 320 aanmeldingen is ook wel lang. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren
bevalt het verder wel?
Ja normaal gaat het sneller, gaf iemand van de klantenservice aan. Echt iedereen had zich ineens aangemeld vanwege Corona…
Bevalt heel goed! Zojuist weer een gezellige bezorger aan de deur gehad. Producten ook altijd goed en prima prijzen. Moet alleen soms nog wel even naar Jumbo oid voor wat kleine dingen. Heel fijn dat ze flesjes meenemen voor statiegeld én je kunt tegenwoordig DHL retour pakketten meegeven