Maar je zegt dat je ook hoest, haha 
Klinkt als de klachten die ik wel eens bij voorhoofdholteontsteking heb gehad
Oh ja ik hoestte omdat ik me verslikte in een slok water 
Edit: het zit dus wel echt aan 1 kant en heb ook niet zoân wattig gevoel qua verstopte holtes oid
90+ artikelen in mn winkelwagentje op ah.nl, pagina verversen en alles foetsie. ik haat developers.
De oorbel van Tim Hofman
Dit is heel specifiek
Waarom is het 2020 en heb je nog steeds niet in alle treinen wifi
Ik vind het echt zooo niet passen bij hem.
andersom: ik liep gisteravond (best lang) achter iemand op hakken en ik voelde me echt opdringerig en aanwezig. ik wist ook echt heel erg dat ik bloedje irritant was. nu ik dit lees weet ik zeker: doen we nooit weer. 
Haha aww dus het was voor jou ook geen pretje. Vind je dat sowieso nooit irritant, ook als je niet achter iemand loopt, dat je de hele tijd zo te horen bent met elke stap?
Dit meen je niet. Toch niet âvan Wonderenâ hĂ© 
Jawel Ik draag dus ook bijna nooit hakken, omdat ik me zo ââaanwezigââ voel. Maar gisteren voelde ik me schuldig tegenover mijn hakken (zo dit klinkt pas triest
) omdat ik ze al een jaar niet meer aangeraakt had. zodra ik op de fiets stapte, was ik ook meteen weer genezen wat een gezeik dat trappen.
Gatver. Gelukkig woon ik in een achterbuurt waar deze ongein nog niet is doorgedrongen. Maar voor hoe lang nogâŠ
Haha ik vind dit juist heel lief klinken, niet triest
Ik had misschien beter kunnen zeggen dat ik het hem niet vind staan. Ik weetniet of hij gelovig is maar de keuze voor een kruis had ik ook niet achter hem gezocht.
Donald Trump
Dat als je 1 middag even een rabbithole van oude Friends/Jennifer Aniston filmpjes in gaat, je 3 maanden met een slecht algoritme op YouTube moet dealen en weer herstellen. Grr.
Dat er nu bij Fred zân uitgelekte tape vet veel begrip is en dat dat bij Patricia helemaal niet zo was, die werd uitgescholden voor een vieze hoer etc
Ik erger me aan dat mega verschil qua behandeling
Hier in BelgiĂ« was laatst ook een schandaal met 3 mannen die naaktfotoâs en filmpjes hadden verstuurd naar een catfish. Media gingen er super respectvol mee om (tot de mannen zelf naar voren kwamen werden er bijvoorbeeld geen namen genoemd), terwijl je gewoon wéét dat als het een vrouw was wiens fotoâs gestolen werden (wat ik persoonlijk ook nog een graad erger vind), ze een vieze hoer was waar niemand ooit respect voor dient te hebben.
Ja het is echt oneerlijk. Wanneer een man met 4 vrouwen naar bed gaat is hij sexy en âlekker bezig pik!!!â en wanneer een vrouw dat doet is ze gelijk de hoer van het land
Dat mijn foundation op was en deze in de winkel weer vervangen is voor een nieuwe variant, die je dus niet kan testen ivm corona.
Dit gebeurt iedere keer weer.