Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Dat mijn foundation op was en deze in de winkel weer vervangen is voor een nieuwe variant, die je dus niet kan testen ivm corona.

Dit gebeurt iedere keer weer.

Dat pombear niet meer echt zout is.

Dat ik net met mijn vieze kont naar de supermarkt kon om wcpapier te halen omdat mijn vriend het blijkbaar niet nodig vindt dat in huis te halen of me op de hoogte te brengen dat het op is :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Waarom ben je niet even onder de douche geweest? Dan was alles toch schoon :soap:

5 likes

Zo irritant inderdaad! Tegenwoordig heb ik een soort handigheid ontdekt waardoor ik met mijn ‘eigen’ mandje die hendels van dat andere mandje omlaag kan doen.:+1: Werkt alleen niet als je hele volle tassen oid hebt.

1 like

Haha ik zeg altijd: ECHT HEEL HANDIG DIT.

Lekker passo agresso (echt een top afkorting dit, verder haat ik alle afko’s > grapje).

23 likes

Ja die lui hebben te weinig hiermee gespeeld vroeger:

25 likes

In werk nu om de week 6 dagen per week en dat breekt me zo op. En die vreselijke weekenddiensten echt opbokken daarmee

1 like

Ik erger me aan mijn ijskoude voeten in bed.

Een man met wie ik samenwerk wil me altijd bellen om te overleggen.

Als het om iets belangrijks gaat dat snel geregeld moet worden snap ik het nog, maar voor de kleinste dingetjes appt hij weer of we kunnen bellen. In de tijd die het kost om mij die vraag te appen had hij net zo goed meteen z’n mededeling van hooguit één zin kunnen sturen. En dan volgt er meestal ook nog eens wat ge-app heen en weer over wanneer het wel en niet uitkomt om te bellen :rolleyes:

Ohja en hij gebruikt vaak niet eens een vraagteken. Ik heb nou al zo vaak uit het niets dit appje gekregen:

‘‘Kan ik jou bellen.’’

3 likes

Ik slaap met een kruik bij mn voeten. Zo lekker warm!

Heb een pittenkussen warm gemaakt en mijn voeten zijn inmiddels warm maar ik kom gewoon niet in slaap
 (3e nacht op rij, nog een ergernis!)

In lijn met de hendels van het winkelmandje: bij de bewaakte fietsenstallingen op het station heb je (iig in de stad waar ik er vaak kom) van die draaideuren die alleen uit spijlen bestaan (die je soms ook in een zwembad hebt). Mijn ergernis is dan dat mensen daar doorheen lopen en die dingen nog een zwiep geven als ze eruit gaan. Als ik er dan door wil moet ik 'm eerst stilhangen voor ik erin kan stappen. Dat vind ik ook zo aso en onnadenkend.

1 like

@tijgerlelie @kali wow jullie zijn allemaal een stuk slimmer dan ik! Voor de volgende keer (al heb ik vriend gisteravond plechtig laten beloven dat dit niet nog een keer voorkomt)

Gaat dit om een boomer?

Jazeker!

1 like

Ik had al zo’n idee, maar toen ik het gebrek aan vraagteken zag wist ik het zeker :sob: Lijkt me erg irritant.

1 like

Ik liep buiten en een man en vrouw waren bij een bos een beetje raar om zich heen aan het kijken. Zegt die man ineens terwijl ik hem al voorbij was iets tegen me van ‘waar zijn de wandelroutes hier?’ Dus ik kijk zo van huh heb je het nou tegen mij of tegen je vrouw? Nou blijkbaar tegen mij.
Misschien ben ik ouderwets (?) of iets maar ik haat het zo als mensen niet eerst even zeggen ‘sorry, mag ik iets vragen?’ oid, vind ik echt aso.
Had laatst ook al hetzelfde met iemand die de weg kwijt was, is toch een kleine moeite?

25 likes

Heb ik ook hoor. Zijn ook vaak de mensen die nadat ze antwoord krijgen meteen zich omdraaien en weglopen. Gaat me niet eens om dank je wel zeggen, maar dat het gesprek ineens zo abrupt is afgelopen. Zeg op z’n minst: ‘oke dan ga ik dat proberen/uitzoeken’. Maar het zal wel aan mij liggen :woman_shrugging:

Ja inderdaad ze zeggen ook nooit iets van bedankt of iets om het af te sluiten! Echt alsof je een soort praatpaal bent waar ze een random vraag aan stellen en dan weer verder gaan.

5 likes