Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ohh die zijn mijn lievelings! De reden dat ik ze niet in huis heb, is idd ook dat het zo’n grote doos is die ik niet kwijt komt :sob: Is misschien maar goed ook haha

@Degas Zoiets heb ik ook weleens gehad! Echt heel raar dat ze dat zo oplossen.

Aan iemand in het appartementen complex die al 45 minuten in beton aan het boren is. Hallo, het is corona, men werkt thuis? Ik hoor het gigantisch goed door een noise cancelling koptelefoon op standje maximale muziek volume en maximale noise cancelling. Gedraag je zeg.

Ik krijg geld terug én vervangend product, kan niet vinden waar ik dat kan aanpassen.

Dat het weer van dat weer wordt dat het koud in je huis is ook heb je een hemd en twee truien en sloffen aan. Die kou die je dan zo langs je heen voelt.
En de ramp die het nu dan weer is om s avonds in een koud bed te moeten gaan liggen of s ochtends je warme bed uit en door een koud huis heen moet.

5 likes

Ik wacht inmiddels al bijna 3 weken op heel belangrijke aangetekende post uit België en ik heb anderhalve week geleden contact gezocht met PostNL om te vragen wat er aan de hand is. Nou blabla het schijnt bij de douane te liggen en ze weten niet wat de vertraging is. Snap dat dingen nu misschien wat minder vlot gaan, en ze zijn een ~onderzoek gestart~ naar het poststuk. En dit is allemaal al frustrerend genoeg, maar toen ik weer contact opnam om te vragen of er al nieuws was kreeg ik zo’n veel te jolige klantenservice Jeroen te pakken die in allemaal van die ‘hee grace! wow, gaaf!’ taal ging uitleggen 'dat ik toch echt nog even geduld moet hebben :slight_smile: '. Ik kan dat echt niet waarderen??? Je werkt niet bij Coolblue vriend, en dit gaat om een grotemensenprobleem, niet een vertraagde levering van een nieuwe Playstation. Je kan op z’n minst je verontschuldigingen aanbieden dat het zo lang duurt en normaal reageren.

8 likes

t is dat je niet mag dubbelposten maar dit kan ook zo in het Belgiëtopic

Nee :cry: spijt als haren op mijn hoofd dat ik het met de post heb laten versturen. Had nog beter zelf op en neer kunnen gaan.

1 like

In de postnl chat had ik ook al iemand die “hihi” zei.
Moeilijk om je dan in te houden.

4 likes

Ik nam contact op met postNL om post door te laten sturen toen m’n oom overleden was en toen kreeg ik ook echt “Oh wow wat erg! Gecondoleerd!” Gast doe ff niet??

3 likes

Nee dan zou ik gewelddadig worden

1 like

Aan het verkeerde gebruik van letterlijk. En mensen die het in élke zin gebruiken terwijl het niet nodig is. Giftig word ik ervan!

6 likes

Dit dorp:

De lekkerste sushi op de maandag bestellen? Ondenkbaar. #supportyourlokak
Een griepprik op een beetje realistisch tijdstip halen als je werkt? Ondenkbaar.
Een bepaald borsteltje halen voor je schoenen in een fysieke winkel? Ondenkbaar.
De mogelijkheid dat ik mij er nog meer aan ga ergeren? Haalbaar. :joy:

En mijn belachelijke treatyourselfgedrag tijdens deze crisis. Ik heb nu nog een sequin en glittermondkapje gekocht.

1 like

De verloedering van ergens ‘trots op zijn’. Mensen zeggen ‘ik ben trots op mijn stad’. Hoe kan je trots zijn op een stad?

2 likes

Kijk eens een vlog van Alfie… je gaat helemaal dood van binnen. Letterlijk!

image

Him? En sorry, weet niet hoe ik een gif moet plaatsen hahaha

2 likes

Dat ik 1 dag te vroeg ongesteld ben geworden.

Oh nee het ging vooral om de “Wow” en 4 uitroeptekens in drie zinnen. Ik heb op zo’n berichtje echt 10x liever een “Gecondoleerd mevrouw, [antwoord op de vraag], met vriendelijke groeten” dan een of ander popi-jopi ding

2 likes

Mijn schoonouders waren hier net en m’n schoonmoeder wil de baby dan de hele tijd vasthouden en niet teruggeven. Zelfs niet als hij gewoon keihard aan het krijsen is. Ik wil hem niet te snel uit iemand z’n handen ‘trekken’. Maar na een tijdje kan ik het niet meer aan en wil ik ‘m terug. Ik moest het gewoon drie keer vragen voordat ik mijn eigen kind (helemaal over zijn toeren) terugkreeg. Hoezo zou je een baby zo hard laten huilen als je weet dat ‘ie bij zijn ouders wel kalm wordt? Pfff. (En ja ik zit nog vol hormonen wss waardoor ik dit gewoon heel slecht trek)

19 likes

Toen mijn dochter werd geboren kreeg ik van een buurvrouw een kaartje. Heel erg aardig natuurlijk, ze wilde toen telkens afspreken, maar ik hield dat een beetje af. Ze komt namelijk 4 x per dag langs mijn huis en kijkt telkens naar binnen en zwaait dan en appt me vervolgens. Iedere dag!
Toen kwam ze een tijdje dagelijks aan de deur, op het moment dat mijn dochter een dutje doet, dus of ze werd wakker of ze bleef gewoon de hele tijd plakken waardoor ik niets gedaan kreeg.
Toen zei ik een paar x dat ik moe ben, zo van wegwezen, ik wil ff rust. Maar nog snapt ze het niet!
Sinds afgelopen vrijdag is ze al 3 keer ongevraagd aan de deur gekomen, dat ze mijn dochter wilt meenemen naar de winkel? Of om bij haar thuis te komen spelen.
Ik ben moe van haar, ik wil mijn kind van 1 niet zomaar aan iemand meegeven. Ik probeer vriendelijk te blijven, maar ze snapt het gewoon niet! Vandaag appte ze me dat ik mijn dochter naar haar toe kan brengen als ze wakker is, ik heb er niet eens op geantwoord.

1 like