@anon86562306 Zoiets heb ik ook weleens gehad! Echt heel raar dat ze dat zo oplossen.
Aan iemand in het appartementen complex die al 45 minuten in beton aan het boren is. Hallo, het is corona, men werkt thuis? Ik hoor het gigantisch goed door een noise cancelling koptelefoon op standje maximale muziek volume en maximale noise cancelling. Gedraag je zeg.
Ik krijg geld terug én vervangend product, kan niet vinden waar ik dat kan aanpassen.
Dat het weer van dat weer wordt dat het koud in je huis is ook heb je een hemd en twee truien en sloffen aan. Die kou die je dan zo langs je heen voelt.
En de ramp die het nu dan weer is om s avonds in een koud bed te moeten gaan liggen of s ochtends je warme bed uit en door een koud huis heen moet.
Ik nam contact op met postNL om post door te laten sturen toen mân oom overleden was en toen kreeg ik ook echt âOh wow wat erg! Gecondoleerd!â Gast doe ff niet??
Aan het verkeerde gebruik van letterlijk. En mensen die het in élke zin gebruiken terwijl het niet nodig is. Giftig word ik ervan!
Dit dorp:
De lekkerste sushi op de maandag bestellen? Ondenkbaar. #supportyourlokak
Een griepprik op een beetje realistisch tijdstip halen als je werkt? Ondenkbaar.
Een bepaald borsteltje halen voor je schoenen in een fysieke winkel? Ondenkbaar.
De mogelijkheid dat ik mij er nog meer aan ga ergeren? Haalbaar.
En mijn belachelijke treatyourselfgedrag tijdens deze crisis. Ik heb nu nog een sequin en glittermondkapje gekocht.
De verloedering van ergens âtrots op zijnâ. Mensen zeggen âik ben trots op mijn stadâ. Hoe kan je trots zijn op een stad?
Him? En sorry, weet niet hoe ik een gif moet plaatsen hahaha
Dat ik 1 dag te vroeg ongesteld ben geworden.
Oh nee het ging vooral om de âWowâ en 4 uitroeptekens in drie zinnen. Ik heb op zoân berichtje echt 10x liever een âGecondoleerd mevrouw, [antwoord op de vraag], met vriendelijke groetenâ dan een of ander popi-jopi ding
Mijn schoonouders waren hier net en mân schoonmoeder wil de baby dan de hele tijd vasthouden en niet teruggeven. Zelfs niet als hij gewoon keihard aan het krijsen is. Ik wil hem niet te snel uit iemand zân handen âtrekkenâ. Maar na een tijdje kan ik het niet meer aan en wil ik âm terug. Ik moest het gewoon drie keer vragen voordat ik mijn eigen kind (helemaal over zijn toeren) terugkreeg. Hoezo zou je een baby zo hard laten huilen als je weet dat âie bij zijn ouders wel kalm wordt? Pfff. (En ja ik zit nog vol hormonen wss waardoor ik dit gewoon heel slecht trek)
Toen mijn dochter werd geboren kreeg ik van een buurvrouw een kaartje. Heel erg aardig natuurlijk, ze wilde toen telkens afspreken, maar ik hield dat een beetje af. Ze komt namelijk 4 x per dag langs mijn huis en kijkt telkens naar binnen en zwaait dan en appt me vervolgens. Iedere dag!
Toen kwam ze een tijdje dagelijks aan de deur, op het moment dat mijn dochter een dutje doet, dus of ze werd wakker of ze bleef gewoon de hele tijd plakken waardoor ik niets gedaan kreeg.
Toen zei ik een paar x dat ik moe ben, zo van wegwezen, ik wil ff rust. Maar nog snapt ze het niet!
Sinds afgelopen vrijdag is ze al 3 keer ongevraagd aan de deur gekomen, dat ze mijn dochter wilt meenemen naar de winkel? Of om bij haar thuis te komen spelen.
Ik ben moe van haar, ik wil mijn kind van 1 niet zomaar aan iemand meegeven. Ik probeer vriendelijk te blijven, maar ze snapt het gewoon niet! Vandaag appte ze me dat ik mijn dochter naar haar toe kan brengen als ze wakker is, ik heb er niet eens op geantwoord.
Is ze wel helemaal honderd?
Lijkt me dat de meeste mensen wel zouden inzien dat dat vreemd is om iemand constant lastig te vallen.
Omg wat ongewenst ook dat ze je baby mee wil nemen naar de winkel?
Wil je nog een normale burenrelatie met haar? Zo ja, netjes over praten wat jij wel en niet ziet zitten en of ze zich daar in kan vinden. Zo niet, gewoon vragen of ze je voor altijd met rust kan laten.
@Twonights
Ja ze is wel 100 hoor, sorry door mijn omschrijving lijkt ze heel creepy. Maar het is dus een moeder van 2 meisjes van 4 en 8 en haar man is vrachtwagen chauffeur, dus ze heeft gewoon niks te doen. En ze is heel erg gek op babyâs zei ze eens.
Ze wilt heel erg graag contact, en eerst dacht ik ok, leuk een praatje maken, maar ik heb echt geen zin aan iemand die iedere dag aan de deur komt. Of die de hele tijd vraagt of mijn kind met haar mee mag.
Haha ik dacht dat je bedoelde 100 jaar oud. Ik zou echt dan gewoon het gesprek aangaan. Zeggen hoe vaak je ongeveer op contact zit te wachten en wat wel en niet onder leuk burencontact valt voor jou. Dan kan zij altijd nog aangeven hoe zij dat ziet. Wel eng, maar beter dit dan eraan vastzitten
Vertel me meer
Van diezelfde website als in het mondkapjestopic. Ze hadden nu ook sequins.
Wow geen idee dat dat topic er was maar ik ga erheen!