Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Inderdaad, dat klinkt als “he wat ari, gecondo” (van Koefnoens dispuuttrutjes Fleur en Madelon)

Is ze wel helemaal honderd?

Lijkt me dat de meeste mensen wel zouden inzien dat dat vreemd is om iemand constant lastig te vallen.

19 likes

Omg wat ongewenst ook dat ze je baby mee wil nemen naar de winkel?

Wil je nog een normale burenrelatie met haar? Zo ja, netjes over praten wat jij wel en niet ziet zitten en of ze zich daar in kan vinden. Zo niet, gewoon vragen of ze je voor altijd met rust kan laten.

1 like

@Twonights
Ja ze is wel 100 hoor, sorry door mijn omschrijving lijkt ze heel creepy. Maar het is dus een moeder van 2 meisjes van 4 en 8 en haar man is vrachtwagen chauffeur, dus ze heeft gewoon niks te doen. En ze is heel erg gek op baby’s zei ze eens.
Ze wilt heel erg graag contact, en eerst dacht ik ok, leuk een praatje maken, maar ik heb echt geen zin aan iemand die iedere dag aan de deur komt. Of die de hele tijd vraagt of mijn kind met haar mee mag.

Haha ik dacht dat je bedoelde 100 jaar oud. Ik zou echt dan gewoon het gesprek aangaan. Zeggen hoe vaak je ongeveer op contact zit te wachten en wat wel en niet onder leuk burencontact valt voor jou. Dan kan zij altijd nog aangeven hoe zij dat ziet. Wel eng, maar beter dit dan eraan vastzitten

6 likes

Vertel me meer

Van diezelfde website als in het mondkapjestopic. Ze hadden nu ook sequins.

1 like

Wow geen idee dat dat topic er was maar ik ga erheen!

1 like

Ik vind dit echt creepy bijna. Zou haar gewoon een appje sturen dat je je kindje liever niet zomaar meegeeft en dat je het lief vindt dat ze langs wil komen maar dat je daar geen behoefte aan hebt.

Bestond er maar een zelfbruiner die je in bad kon doen zodat je gewoon tot aan je kin in het water kon gaan en dan perfect egaal bruin eruit komt.

Zonder je bad vies te maken

21 likes

Ik word echt niet goed van seksgeluiden en vreemde geluiden waarvan je vermoedt dat het seksgeluiden zijn overal vandaan. Echt tering muziek horen vind ik irritant, maar seksgeluiden zijn echt 10x erger. Je bent dan zo’n onderdeel van iets prives en ik hoop altijd dat het snel voorbij is. Van de week echt als een gekke buur op de muur staan kloppen. Ben nu in staat om met een bezem tegen het plafond te slaan. Mocht ik niet door het systeemplafond gaan.

3 likes

Haha nee, niet haar leeftijd hoor.
Maar je hebt gelijjk, ik ontwijk haar nu op alle mogelijke manieren en heb niet gereageerd op haar appje, dus dat wordt nog ongemakkelijker wanneer ik haar weer zie.
Ik heb laatst al gezegd dat we ons niet helemaal lekker voelden en het ivm corona niet handig zou zijn als ze binnen zou komen. Toen ging ze weg, maar kwam ze een uur later weer aan de deur, dat het waarschijnlijk gewoon een griepje is en had ze (vriendelijk, maar ongewenst) een zakje fruit voor ons.
@Jetlag
Ze doet zo aardig, maar voelt dingen niet zo goed aan, daarom vind ik het zo lastig om met haar in gesprek te gaan hierover.

2 likes

Gebruik een slipper! Ik wou echt dat ik dat eerder had ontdekt. Heb een paar bezemsteelvormige deuken in mijn plafond waar ik me aan erger

4 likes

Ben mijn oordopjes vergeten mee te nemen dus nu zit ik zonder in de trein :tired_face: had zo’n zin om muziek te luisteren

En een kind zit vet luid tiktoks te luisteren dus misschien tich maar naar de stiltecoupe verkassen

1 like

Ik wilde graag een eierkoker en nu heb ik er al een tijdje eentje. Als die klaar is gaat ie af, dat geluid :exploding_head: en het stopt ook niet na een ringetje ofzo maar het blijft afgaan totdat je hem uitzet. Een luxeprobleem maar ik schrik nog steeds als dat ding af gaat.

Ik zou het dan juist goed zeggen dat je geen zin in dit soort contact hebt. Klinkt misschien hard, maar dat soort types gaan niet zomaar ophouden tot je echt duidelijk aangeeft dat je geen zin in contact hebt en dat dit te veel van het goede is.
Door excuses, zoals moe, te geven zal ze juist denken dat ze het een uurtje later nog een keer kan proberen. Geloof me, ik ben namelijk zo’n type als je buurvrouw en ik stop pas als iemand zegt dat ik moet kappen.
Misschien kan je man/vriend/een familielid anders het gesprek aangaan als je het niet durft?

3 likes

Same!!! Ik schaam me dood als mijn geluid per ongeluk nog aan staat. Kan me zo niet voorstellen dat anderen dat niet hebben en expres dingen kijken met geluid aan :sweat_smile:

1 like

Maar kan je man niet zijn eigen broodjes smeren en als die dan toch bezig is ook meteen die van jullie (of jouw) zoon doen?

14 likes

Crackers die prachtig heel en perfect uit het pakje komen. En zodra je begint te smeren BREKEN. Zo chagrijnig nu.

4 likes

Ze lagen op een plat bordje :cry: