Ik vind dit echt creepy bijna. Zou haar gewoon een appje sturen dat je je kindje liever niet zomaar meegeeft en dat je het lief vindt dat ze langs wil komen maar dat je daar geen behoefte aan hebt.
Bestond er maar een zelfbruiner die je in bad kon doen zodat je gewoon tot aan je kin in het water kon gaan en dan perfect egaal bruin eruit komt.
Zonder je bad vies te maken
Ik word echt niet goed van seksgeluiden en vreemde geluiden waarvan je vermoedt dat het seksgeluiden zijn overal vandaan. Echt tering muziek horen vind ik irritant, maar seksgeluiden zijn echt 10x erger. Je bent dan zo’n onderdeel van iets prives en ik hoop altijd dat het snel voorbij is. Van de week echt als een gekke buur op de muur staan kloppen. Ben nu in staat om met een bezem tegen het plafond te slaan. Mocht ik niet door het systeemplafond gaan.
Haha nee, niet haar leeftijd hoor.
Maar je hebt gelijjk, ik ontwijk haar nu op alle mogelijke manieren en heb niet gereageerd op haar appje, dus dat wordt nog ongemakkelijker wanneer ik haar weer zie.
Ik heb laatst al gezegd dat we ons niet helemaal lekker voelden en het ivm corona niet handig zou zijn als ze binnen zou komen. Toen ging ze weg, maar kwam ze een uur later weer aan de deur, dat het waarschijnlijk gewoon een griepje is en had ze (vriendelijk, maar ongewenst) een zakje fruit voor ons.
@Jetlag
Ze doet zo aardig, maar voelt dingen niet zo goed aan, daarom vind ik het zo lastig om met haar in gesprek te gaan hierover.
Gebruik een slipper! Ik wou echt dat ik dat eerder had ontdekt. Heb een paar bezemsteelvormige deuken in mijn plafond waar ik me aan erger
Ben mijn oordopjes vergeten mee te nemen dus nu zit ik zonder in de trein had zo’n zin om muziek te luisteren
En een kind zit vet luid tiktoks te luisteren dus misschien tich maar naar de stiltecoupe verkassen
Ik wilde graag een eierkoker en nu heb ik er al een tijdje eentje. Als die klaar is gaat ie af, dat geluid en het stopt ook niet na een ringetje ofzo maar het blijft afgaan totdat je hem uitzet. Een luxeprobleem maar ik schrik nog steeds als dat ding af gaat.
Ik zou het dan juist goed zeggen dat je geen zin in dit soort contact hebt. Klinkt misschien hard, maar dat soort types gaan niet zomaar ophouden tot je echt duidelijk aangeeft dat je geen zin in contact hebt en dat dit te veel van het goede is.
Door excuses, zoals moe, te geven zal ze juist denken dat ze het een uurtje later nog een keer kan proberen. Geloof me, ik ben namelijk zo’n type als je buurvrouw en ik stop pas als iemand zegt dat ik moet kappen.
Misschien kan je man/vriend/een familielid anders het gesprek aangaan als je het niet durft?
Same!!! Ik schaam me dood als mijn geluid per ongeluk nog aan staat. Kan me zo niet voorstellen dat anderen dat niet hebben en expres dingen kijken met geluid aan
Maar kan je man niet zijn eigen broodjes smeren en als die dan toch bezig is ook meteen die van jullie (of jouw) zoon doen?
Crackers die prachtig heel en perfect uit het pakje komen. En zodra je begint te smeren BREKEN. Zo chagrijnig nu.
Ze lagen op een plat bordje
Jezus, nieuwe dag, nieuwe kans om te boren in beton? Ik kan gewoon niks zeggen in meetings omdat het zo stoort en heb heel de dag meetings.
Mijn thermosstaat die steeds per se de verwarming maar voor een uurtje aan wil zetten? Can you not…
Ik moet een online tentamen maken en de hele server is overbelast, kom er niet in. Ook medestudenten niet. Fijn zeg
Ik zou dan alleen die van je zoontje doen hoor als hij te jong is om het zelf te doen. Dat je man dan geen eten heeft op zijn werk is lekker zijn probleem en dan leert ie snel genoeg dat ie het zelf moet doen haha.
Ik had gisteren met een vriendin pizza besteld en het duurde allemaal heel erg lang. Na ruim 1.5 uur hadden we eindelijk ons eten, dus ik liep nog even naar de keuken om drinken voor ons te pakken, kwam ik terug zat die vriendin van me al te eten? Excuse you?? Ik vind dat zo ongemanierd, al helemaal als iemand anders drinken voor je pakt en je samen zo lang gewacht hebt,
Ik krijg het niet bedacht, waar moet ari voor staan?
Oh dank je!
Ik ken het alleen als synoniem voor kont. “Ik stond in mijn blote ari toen ie binnen kwam”